Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #41

Djurovski

Aanbevolen berichten

Hier had ik wel punten verwacht. Maar toen ik halverwege nog niets had, begon ik me wel even zorgen te maken. Maar 12 punten is echt geweldig. Zo sta je bijna onderaan en zo sta je ineens bijna bovenaan: het rechterrijtje dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de zeven punten! Nu hopen dat er nog wat bij gaat komen voor een iets steviger plek in het linkerrijtje. 

9 minuten geleden zei Grote Ree:

Gaat die dekselse Tim er nou gewoon vier op rij winnen? En daar heb ik dan 40 edities over gedaan om überhaupt aan dat aantal te komen :mmm:

Erg knap inderdaad. Al is Engeland imo wel het makkelijkste land om een goed plaatje vandaan te trekken. Wat dat betreft vond ik de IJslandse overwinning in de vorige editie het meest indrukwekkend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ObzCfGz.png

Scout Chiemel ( en dan weet je al hoe laat het is , er komt bagger ) stuurt Syrië naar voren. Bedouine moet het voor hem gaan doen. Bedouine is de artiestennaam van Azniv Korkejian. Azniv is geboren in Aleppo en ze is met haar familie ( die overigens Armeens zijn ) verhuist naar Saoedi-Arabië toen ze tien jaar oud was. Daar ging ze naar een Amerikaanse school en kwam zo in aanraking met MTV en zowel traditionele  Arabische en Armeense muziek. Later zijn ze naar Amerika verhuist toen ze een green card hadden gewonnen. In 2017 bracht ze haar eerste album uit. Op dat album staan een aantal nummers op met haar herinneringen aan haar Oma uit Syrië. In 2019 kwam haar 2e album uit. In 2021 kwam haar 3e album uit maar die bestond niet uit nieuwe liedjes maar uit oude demo's. De oudste was 15 jaar oud en de nieuwste uit 2017. In 2019 had ze een Amerikaanse en een Europese tour. Ook was ze diverse keren het voorprogramma  maar ik ken geen enkele van de bands/artiesten. Ook stond ze regelmatig op een festival maar de enige die ik van naam ken is Best Kept Secret. En ik moet op mijn eerdere woorden terug komen want de beste scout heeft geen bagger ingestuurd ( hoewel gezien de stand dat een gewaagde uitspraak is ) Ik vind het niet slecht. Ook niet geweldig en vandaar ook geen punten. Maar het is wel een nummer die ik punten had gegeven in menig andere editie. Prima stem en ook voor het oog een leuke vrouw.

Waar gaat het nummer Solitary Daughter nu over? Tja ik heb geen idee. Het is weer zo'n tekst die van de hak naar de hak gaat. De maan is haar enigste vriend en ze wil graag alleen gelaten worden met haar boeken. 

Vinnie Paul ( Pantera ) Het enige wat mijn ogen open houden is haar verschijning maar verder een vreselijk traag nummer. Prima slaap liedje wel. Maar nee ik vind het niet vreemd dat het zo laag staat 2

Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Zeker niet slecht. Natuurlijk is geen genre waar ik zelf naar toe zou gaan. Maar ze heeft een heerlijke stem. En de looks zijn ook niet verkeerd. Ik heb veel erger dan dit gehoord deze avond. Staat veel en veel te laag 8

Lemmy Kilmister ( Motörhead ) Tja een nietszeggend niemands dalletje. Het is niet verschrikkelijk maar ook geen enkel moment dat ik iets had van zo dit is lekker of goed. Een zeer magere voldoende 5,5

De punten van Syrië

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Grote Ree:

Ik blijf in goed gezelschap steken op 38 punten. Toch mooi voor @ivago dat ie twee seconden in het linkerrijtje heeft gebivakkeerd. :classic_ninja: Gun hem toch wel een iets langere periode aldaar.

Lief van je, ook al draag je daar niet altijd toe bij :classic_biggrin: het is anderzijds zo gewoonte geworden daar rechts zodat het links eindigen me misschien te veel uit mn comfort zone zou halen 

En dan nog liever daar waar ik het gewend ben en al op voorhand kan inschatten hoe ik daar gestrand ben dan om me te conformeren naar een inzending die ik zelf maar 'meh' vind maar wel het potentieel heeft om links te eindigen.

Ik liet het al eerder vallen, als ik één of twee ertoe kan verleiden eens wat meer te beluisteren van mijn inzending is mijn missie meer dan geslaagd

Dat het steeds diezelfde een of twee zijn en dit ook vice versa het geval blijkt is niet meer dan normaal. Het is dan ook niet mijn Socrates-stijl die inzendingen of inzenders als inferieur te beschouwen, hoogstens als smaken verschillen en ik snap  de jouwe niet.  Met @Vrevenbtw een potentieel nieuwe medestander gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ivago:

Lief van je, ook al draag je daar niet altijd toe bij :classic_biggrin: het is anderzijds zo gewoonte geworden daar rechts zodat het links eindigen me misschien te veel uit mn comfort zone zou halen 

En dan nog liever daar waar ik het gewend ben en al op voorhand kan inschatten hoe ik daar gestrand ben dan om me te conformeren naar een inzending die ik zelf maar 'meh' vind maar wel het potentieel heeft om links te eindigen.

Ik liet het al eerder vallen, als ik één of twee ertoe kan verleiden eens wat meer te beluisteren van mijn inzending is mijn missie meer dan geslaagd

Dat het steeds diezelfde een of twee zijn en dit ook vice versa het geval blijkt is niet meer dan normaal. Het is dan ook niet mijn Socrates-stijl die inzendingen of inzenders als inferieur te beschouwen, hoogstens als smaken verschillen en ik snap  de jouwe niet.  Met @Vrevenbtw een potentieel nieuwe medestander gevonden

Bij mij ben je echt de eeuwige nummer elf vaak in mijn stemlijst. Ik pik jouw inzending er ook altijd direct uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mxZr2hY.png

Als jouw inzending ( wel is waar met een ander nummer ) het gered heeft tot de grote popatlas dan heb je een grootmacht ingestuurd hoor. Scout Fabian die het al zo druk heeft met de MU Podcast ging voor snel en simpel vermaak. Stuur een relatief grote naam in met een clip met borstbeelden van mooie dames. Succes gegarandeerd. Helaas werkt MU niet zo. Zegt meer over MU dan over het leven maar dat terzijde. Larissa de Macedo Machado geboren te 30 maart 1993 in Rio is dus beter bekend als Anitta. Actief in het wereldje sinds 2010 en brak door in 2012. Ze won  zeven MTV awards  en was de eerste Braziliaanse artiest die de award voor Best Latin American won. Haar muziek staat bekend als Pop , Latin Pop. Ze is geïnspireerd door Rihanna , Beyonce en Shakira. Ze word ook genoemd als 1 van de meest mooie vrouwen op aarde. Is Biseksueel en hoort bij de LGBTQ+ community. Momenteel heeft ze 5 studio albums uitgebracht. En speelde een rol in bijvoorbeeld Copa de Elite. Het is een prima ( pop )  nummertje 

Het nummer Versions of Me gaat over een gestoorde meid. Die kennen wij als mannen genoeg helaas. 

Vinnie Paul ( Pantera ) Brood en spelen en ze zijn tevreden. Voor de mannen is het dames en bikini. 5

Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a )  Leuk en aardig is het. Goedkoop scoren en wat is daar mis mee. Kan het prima hebben 7

Lemmy Kilmister ( Motörhead )  Voor het eerst blij dat MU niet alleen naar uiterlijk kijkt. Want dan stonden ze ver boven aan. Het is allemaal net niet maar slecht is ook niet 6

Punten van Brazilië

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites