Chimpa Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Vier puntjes, het gaat steady Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Thanks @Urbeto! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 (bewerkt) Scout Timpy stuurt vanuit Noorwegen Anna of the North in. Een naam die wel wat hoopt bied maar helaas. Een emo stem bij verder een leuke verschijning maar het is niet een modellen wedstrijd. Anna Lotterud is geboren dichtbij Oslo in het plaatsje Gjovik. In eerste instantie was het een duo met Bradley Daniel-Smith. Deze Nieuw Zeelander leerde ze kennen tijdens haar studies in Australië. Hun debuut album kwam uit in 2017. In 2018 verliet Bradley , Anna en besloot Anna solo door te gaan onder dezelfde naam. Haar muziek wordt weg gezet als soft soul-baring electro pop. Geen zak aan dus. Solo bracht ze nog twee albums uit. Dream Girl in 2019 en Crazy Life in november 2022. Het nummer Thank me later stond op het album Dream Girl. Wil je haar live zien? Komende maandag treed ze op in Amsterdam en ondanks de prijs van 14,40 is het nog niet uitverkocht ( wat ik wel snap want ik heb er nog geen 0,40 cent voor over. Oh er komt nog wel een 4 euro overheen voor een lidmaatschap. Zoals al gezegd ik ben er geen fan van. Hoewel het lang niet het slechtste nummer is deze editie. De tekst is overigens best goed dus hopelijk komt er ooit nog eens mooie cover die wel het luisteren waard is. Ze wil iemand de hare maken. En niet omdat hij mooi is maar er iets aan hem maakt haar gek. En hij mag later bedanken met diamanten. Goh wat een golddigster. Ach ja met deze tekst had het nummer veel meer potentieel dan wat het uiteindelijk geworden is. Vinnie Paul ( Pantera ) : Wat doe ik hier? HELPPPPPP ik wil weg. Oh wordt het hierna weer wat beter. Nou maar even afwachten dan. 4 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Leuke meid. Jammer van die stem. En mis gewoon die kick in een nummer. Nee dit had een stuk beter kunnen zijn hoor. 5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Tja hier wordt je ook niet vrolijk van hoor. Qua kijken wel maar daarvoor zijn we niet bij een songfestival. Hopelijk gaat het de komende nummers weer de goede kant op. 4,5 De punten van Noorwegen @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven 16 februari 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Geen cijfers dit keer van onze hologram-helden? Ik bereid me verder voor op een plek in de grauwe, grijze middenmoot. En gezien het deelnemersveld vind ik eerlijkheidshalve ook niet dat ik recht heb op meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 15 minuten geleden zei Grote Ree: Geen cijfers dit keer van onze hologram-helden? Ik bereid me verder voor op een plek in de grauwe, grijze middenmoot. En gezien het deelnemersveld vind ik eerlijkheidshalve ook niet dat ik recht heb op meer. Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Laatste keren geen punten gekregen waardoor ik zak in het klassement. Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Zeer teleurstellend, had ik dan toch maar punten aan Frankrijk gegeven ipv Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Gezapig achteraan hobbelend kan het bijna alleen maar beter gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Wooow 10 punten! Tweede plek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 @timpy00 Bedankt voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Wel steady. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Teleurstellend begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Hoppa, opeens drie stemmers die mij in de top drie zetten en we staan opeens derde. Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Wel weer een paar puntjes, maar echt uitzicht op het linkerrijtje is er nog niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2023 (bewerkt) Voor Estland mag het DJ Trio Cartoon het proberen samen met Jüri Pootsmann. Scout Platina hoopt met dit nummer de zaal weer wat te laten dansen. Bij mij was het net niet goed genoeg voor punten maar slecht is het zeker niet. Cartoon bestaat uit Hugo Martin Maasikas , Ago Teppand en Joosep Järvesaar. En hun muziek valt onder Dancefloor Drum & Bass. Sinds 2015 zitten ze bij NoCopywrightSongs. Hiervoor kon ik weinig vinden. Wel dat ze al eens meegedaan hebben aan het Europa Song Contest. Met het nummer On & On en ook toen was het in IJsland. Een succes werd het niet. Jüri Pootsmann komt ook uit Estland. Hij won het 6e seizoen van Estland zoekt een superster. En deed in 2016 mee met het Eurovisie Songfestival. Een succes werd het niet. In 2021 probeerde hij het nogmaals maar kwam toen niet verder dan de 3e plek in de Estse finale. Nu proberen ze dus samen succes te boeken op het MU festival. Met een huidige 2e plaats lukt dat aardig. Het liedje I Remember U. Gaat hoe verrassend over de herinnering aan iemand. Je verheft mijn geest , bij jou is high het enige wat ik voel. Onthoud hoe we ons levend voelen. Ik herken je en jij maakt mij sterker. Al met al dus is het best een leuk nummertje. Maar als ik hem nooit had gehoord had ik het ook niet gemist. Vinnie Paul ( Pantera ) : Tja deze muziek is niet mijn stijl natuurlijk. Maar het klinkt in het algemeen al een stuk beter dan de vorige vier liedjes. Ik kan in ieder geval begrijpen dat mensen hier los kunnen gaan op de dansvloer. 6,5 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ): Zo wat een verademing vergeleken bij de laatste nummers. Val ik nou van de stoel met dit nummer? Nee dat ook niet. Maar dat komt meer omdat ik niet veel met dit genre heb. Maar voor de liefhebbers denk ik dat dit best wel een oke nummertje is. 6,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Ik dacht dat het beter zou worden maar helaas. Beetje deuntjes uit een computer met wat rare dansjes. Nee hoor dit kan zo op de brandstapel. 4 De punten van Estland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven 17 februari 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 (bewerkt) Zie geen link. Alal zal resultaat qua punten voor mij hetzelfde zijn waarschijnlijk. 17 februari 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2023 17 minuten geleden zei 007mark: Zie geen link. Alal zal resultaat qua punten voor mij hetzelfde zijn waarschijnlijk. Nu wel. Was het vergeten idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 8 punten erbij. Hoera!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Rechterrijtje wordt onvermijdelijk. Zeer teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 5 punten, nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Twee keer nul is nul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 3 uur geleden zei Chimpa: Twee keer nul is nul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Hoppa weer tien puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2023 Dank u voor de twee puntjes. Iets is beter dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten