Urbeto Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Dit begint welhaast een vrij treurige exercitie te worden zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Dank u, dank u. De eerste plek is weer in handen van het thuisland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Ah, 5 punten, top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 19 minuten geleden zei Urbeto: Dit begint welhaast een vrij treurige exercitie te worden zo Make that two of us Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Van de inzender van dit nummer had ik inderdaad wel wat punten verwacht, zijn er 7 mooie geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Ik sprokkel puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Puntje van mijn medestrijder onderin van vorige editie, I'll take it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 6 punten en gestegen naar plek 3, heerlijk. Tjnx @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Met dit spel komen we er wel achter wie een goede smaak heeft. Dankje @aron24 en @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Hmm, twee keer niets en nu flink gezakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Dank je wel voor de tien punten @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2022 Van Denemarken gaan we naar Brazilië. Hun vertegenwoordiger is Fantasy, de admin van bijna iedereens dromen. Of, dat na vandaag nog steeds het geval is, moet maar blijken. Tot nu toe doet zijn inzending het beter dan ik van tevoren gedacht had, maar goed ik ben ook degene die als enige nul punten heeft. Dus, misschien is dat inschattingsvermogen sowieso niet geweldig. Laten we maar snel verder gaan naar de punten van Brazilië! De mening van Rhys Pluto: Dit nummer is wel wat goedkoop natuurlijk. Heel makkelijk om te maken ook. Sowieso vraag ik me af hoe iemand überhaupt dit nummer vindt. Maar goed, er zit wel meer in dit nummer dan in de liedjes hiervoor. Meer passie, meer power, om het zomaar even te zeggen. Om het dan gelijk goed te noemen, is wat anders, maar het heeft in elk geval iets. Je moet het maar vergelijken met een goedkope eerste auto. Het ding rijdt en doet zijn werk, maar heel goed en speciaal is het natuurlijk niet. De punten van Fanasty (5/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 0 punten, punten hier was dus maar een Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Obrigado! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Wat een smakeloze puntengevers zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 8 punten! Woehoe! Hopelijk zijn we nu vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Als we dit gemiddelde volhouden, dan kan het wel eens een mooie editie gaan worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 De 0-punters en daadwerkelijke punten komen wel uit onverwachte hoek ditmaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) Mr. Experience die het goed doet bij vrouwelijke zangeressen. Geen verrassing, natuurlijk... Bedankt voor 5 punten 6 oktober 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Magertjes maar in iig toch wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Afrika gaat hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Gaat nu best lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 6 uur geleden zei Srangaman: Afrika gaat hard Waren ook wel by far de twee (na die van Brazilië dan natuurlijk ) beste nummers imo in het totaallijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Jammer. Had van Bjorn wel wat verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2022 Van Brazilië gaan we terug naar het Europese vasteland, namelijk richting Oostenrijk. Ik hoop dat ze in dit land ook fan zijn van gedichtjes, want dan zou Kyrill zich extra thuis voelen. Tot nu toe is Oostenrijk bezig aan een redelijk editie, maar daar kan natuurlijk altijd nog verandering in komen. Laten we maar eens gaan luisteren naar de mening van de inmiddels bekende analist, zodat we daarna de punten van Kyrill kunnen aanschouwen. De mening van Rhys Pluto: In mijn optiek is dit een dertien in een dozijn nummer. Je kunt er niks mee en wil er gauw van wegrennen, maar goed, weer zes minuten kwijt in mijn leven. Ach ja, wat doe ik er ook aan? Vrij weinig. Was het slechtste nummer? Nee, bij lange na niet. Die hebben we al gehad, als je het mij vraagt. Nee, voor mij mogen we dit ook nummer gauw vergeten, maar goed dat bepaal ik niet voor iedereen. De punten van Kyrill (6/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten