Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

image.png

Van Denemarken gaan we naar Brazilië. Hun vertegenwoordiger is Fantasy, de admin van bijna iedereens dromen. Of, dat na vandaag nog steeds het geval is, moet maar blijken. Tot nu toe doet zijn inzending het beter dan ik van tevoren gedacht had, maar goed ik ben ook degene die als enige nul punten heeft. Dus, misschien is dat inschattingsvermogen sowieso niet geweldig. Laten we maar snel verder gaan naar de punten van Brazilië!

De mening van Rhys Pluto: Dit nummer is wel wat goedkoop natuurlijk. Heel makkelijk om te maken ook. Sowieso vraag ik me af hoe iemand überhaupt dit nummer vindt. Maar goed, er zit wel meer in dit nummer dan in de liedjes hiervoor. Meer passie, meer power, om het zomaar even te zeggen. Om het dan gelijk goed te noemen, is wat anders, maar het heeft in elk geval iets. Je moet het maar vergelijken met een goedkope eerste auto. Het ding rijdt en doet zijn werk, maar heel goed en speciaal is het natuurlijk niet. 

De punten van Fanasty (5/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië)  @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Van Brazilië gaan we terug naar het Europese vasteland, namelijk richting Oostenrijk. Ik hoop dat ze in dit land ook fan zijn van gedichtjes, want dan zou Kyrill zich extra thuis voelen. Tot nu toe is Oostenrijk bezig aan een redelijk editie, maar daar kan natuurlijk altijd nog verandering in komen. Laten we maar eens gaan luisteren naar de mening van de inmiddels bekende analist, zodat we daarna de punten van Kyrill kunnen aanschouwen.

De mening van Rhys Pluto: In mijn optiek is dit een dertien in een dozijn nummer. Je kunt er niks mee en wil er gauw van wegrennen, maar goed, weer zes minuten kwijt in mijn leven. Ach ja, wat doe ik er ook aan? Vrij weinig. Was het slechtste nummer? Nee, bij lange na niet. Die hebben we al gehad, als je het mij vraagt. Nee, voor mij mogen we dit ook nummer gauw vergeten, maar goed dat bepaal ik niet voor iedereen. 

De punten van Kyrill (6/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië)  @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites