Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

Ik vond dit ook wel zeker een bovengemiddelde editie, mijn complimenten. Mensen die buiten de punten vallen die er anders wel zouden kunnen hebben, en landen die eigenlijk minder punten nu krijgen dan dat ze anders in een andere editie zouden gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

De deadline is ruimschoots voorbij, maar er is één land die de deadline niet heeft gehaald: Noorwegen (Timpy). Een mogelijke titelfavoriet is daarmee dus gediskwalificeerd. Toch zonde, want de organisator had in eerste instantie toch wel een leuk aantal punten gegeven aan het nummer dat net niet het Eurovision haalde. Ook hier zal het helaas niet de finishstreep halen. Zonde, maar goed, we gaan verder met de eerste punten, namelijk die afkomstig zijn uit Wales. Het nummer van Wales is ingezonden door jurylid en organisator Aron24.

De mening van Rhys Pluto: Wales wist heel goed wat het deed op het moment van inzending. Het moge duidelijk zijn dat ze in Wales vooral niet wilde winnen, want anders ze wel wat beters ingestuurd. 'Die onnodige energiekosten die bij een overwinning komen, kunnen we niet betalen, dus echt rouwig zullen we niet zijn als we niet winnen. Echter willen wij Engeland op wat meer kosten jagen, zodat die Truss nog sneller uit haar positie wordt gezet.' Wijze woorden dus van Aron24. Met de kritiek van mij op het lied, is Aron24 het overigens niet eens. Alleen geldt in deze rubriek enkel mijn mening.

Stem Aron24 (1/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië)  @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, had ik bijna voor het eerst Ronnie een puntje gegeven. Dat was ook het allerlaatste wat ik nog wisselde, Wales van 1 naar reserve. Jammur! 

In de mentions staan de landen ook niet helemaal juist @aron24. Als het klopt wel de inzendingen van Laki en ivago juist geraden. Tim lag ook wel voor de hand. Frankrijk had ik op komodo geschat.

Wel typisch trouwens, Ronnie geeft bijna alles punten wat ik poep vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chimpa:

Prima start zo met zes punten. 

Overigens ook nog een eervolle vermelding naar de Oostenrijkse inzending; een terugkeer van HVOB na 37 (!) edities naar het MU songfestival. 

My pleasure, dat ben ik Oostenrijk. Ik vind HVOB geweldig , 13 mei live gezien in de Melkweg, was grandioos. En nummers van hun als bv Bloom komen al jaren in mijn top 100 van Spotify ieder jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Van Wales gaan we naar Frankrijk, richting de stemmen van Satyr. Ooit was de Engelse koning in theorie een vazal van de Franse koning. En nu komt Frankrijk naar Engeland om wat stemmen uit te delen. Het land wist in de rijke geschiedenis van MU Worldvision slechts één keer te winnen en dat was niet eens in het Frans, maar in het Engels. Een schande voor Frankrijk moet dat geweest zijn. Over schande gesproken, hier komt het volgende nummer:

De mening van Rhys Pluto: Het zou een schande zijn, indien we dit muziek zouden noemen. De perfecte woordkeuze voor dit is herrie. Het is niet om aan het horen. De enige reden dat ik dit nummer heb afgeluisterd, is omdat dit respect toont aan de inzender, maar als een prettige ervaring kan ik het niet omschrijven. Het zal ongetwijfeld aan mijn geraffineerde smaak liggen, echter kan in dit nummer niet nog eens aanhoren, maar goed op zo'n songfestival zijn er wel vaker nummers waar je vragen bij kan stellen. Dit is er ook weer zo'n eentje.

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië)  @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

De punten van Satyr (2/20)

Link naar opmerking
Deel via andere websites