Platina32 Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Nou ik heb gestemd. Vond deze editie opvallend veel goede nummers hebben en opvallend weinig middelmaat. Maar ook een hoop bagger. Maar wel wat leuke toevoegingen voor mijn Spotify Snap alleen de obsessie van onze organisator met het aantal luisteraars van een nummer niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ik vond dit ook wel zeker een bovengemiddelde editie, mijn complimenten. Mensen die buiten de punten vallen die er anders wel zouden kunnen hebben, en landen die eigenlijk minder punten nu krijgen dan dat ze anders in een andere editie zouden gehad hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Leuke editie inderdaad. Voldoende inzending waar ik met plezier naar heb geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2022 (bewerkt) De deadline is ruimschoots voorbij, maar er is één land die de deadline niet heeft gehaald: Noorwegen (Timpy). Een mogelijke titelfavoriet is daarmee dus gediskwalificeerd. Toch zonde, want de organisator had in eerste instantie toch wel een leuk aantal punten gegeven aan het nummer dat net niet het Eurovision haalde. Ook hier zal het helaas niet de finishstreep halen. Zonde, maar goed, we gaan verder met de eerste punten, namelijk die afkomstig zijn uit Wales. Het nummer van Wales is ingezonden door jurylid en organisator Aron24. De mening van Rhys Pluto: Wales wist heel goed wat het deed op het moment van inzending. Het moge duidelijk zijn dat ze in Wales vooral niet wilde winnen, want anders ze wel wat beters ingestuurd. 'Die onnodige energiekosten die bij een overwinning komen, kunnen we niet betalen, dus echt rouwig zullen we niet zijn als we niet winnen. Echter willen wij Engeland op wat meer kosten jagen, zodat die Truss nog sneller uit haar positie wordt gezet.' Wijze woorden dus van Aron24. Met de kritiek van mij op het lied, is Aron24 het overigens niet eens. Alleen geldt in deze rubriek enkel mijn mening. Stem Aron24 (1/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) 1 oktober 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Geen punten maar het is pas 1e lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Prima start! Wellicht dat het teveel moeite is, maar zou je de namen van de users ook in de Scorewiz willen zetten @aron24? Ik vind het altijd leuk om tijdens de puntentoekenning mee te kunnen kijken welke users het goed doen en welke niet. Verder natuurlijk bedankt voor de 8 punten. Mooie start zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 2 puntjes maar, jammer. Gelukkig is het nog lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Je suis happy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 De eerste punten zijn binnen; hoezee. @aron24 bij de mentions staat wel twee maal Brazilië, dat kan niet kloppen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 1 minuut geleden zei Fantasy: De eerste punten zijn binnen; hoezee. @aron24 bij de mentions staat wel twee maal Brazilië, dat kan niet kloppen natuurlijk België ook tweemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Slecht begin is het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Wow, had ik bijna voor het eerst Ronnie een puntje gegeven. Dat was ook het allerlaatste wat ik nog wisselde, Wales van 1 naar reserve. Jammur! In de mentions staan de landen ook niet helemaal juist @aron24. Als het klopt wel de inzendingen van Laki en ivago juist geraden. Tim lag ook wel voor de hand. Frankrijk had ik op komodo geschat. Wel typisch trouwens, Ronnie geeft bijna alles punten wat ik poep vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Nul punten, onvoldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 One whole point, crikey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Matig begin, helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goede smaak heb je @aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Prima start zo met zes punten. Overigens ook nog een eervolle vermelding naar de Oostenrijkse inzending; een terugkeer van HVOB na 37 (!) edities naar het MU songfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 1 uur geleden zei Chimpa: Prima start zo met zes punten. Overigens ook nog een eervolle vermelding naar de Oostenrijkse inzending; een terugkeer van HVOB na 37 (!) edities naar het MU songfestival. My pleasure, dat ben ik Oostenrijk. Ik vind HVOB geweldig , 13 mei live gezien in de Melkweg, was grandioos. En nummers van hun als bv Bloom komen al jaren in mijn top 100 van Spotify ieder jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2022 Van Wales gaan we naar Frankrijk, richting de stemmen van Satyr. Ooit was de Engelse koning in theorie een vazal van de Franse koning. En nu komt Frankrijk naar Engeland om wat stemmen uit te delen. Het land wist in de rijke geschiedenis van MU Worldvision slechts één keer te winnen en dat was niet eens in het Frans, maar in het Engels. Een schande voor Frankrijk moet dat geweest zijn. Over schande gesproken, hier komt het volgende nummer: De mening van Rhys Pluto: Het zou een schande zijn, indien we dit muziek zouden noemen. De perfecte woordkeuze voor dit is herrie. Het is niet om aan het horen. De enige reden dat ik dit nummer heb afgeluisterd, is omdat dit respect toont aan de inzender, maar als een prettige ervaring kan ik het niet omschrijven. Het zal ongetwijfeld aan mijn geraffineerde smaak liggen, echter kan in dit nummer niet nog eens aanhoren, maar goed op zo'n songfestival zijn er wel vaker nummers waar je vragen bij kan stellen. Dit is er ook weer zo'n eentje. @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) De punten van Satyr (2/20) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Geen punten. Jammer. 2 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Als ik hier punten had ontvangen, had ik mijn schoen opgegeten. Bijzonder deuntje uit Frankrijk dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 10 mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Puntje van Satyr. Dat is al iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Hoopte hier nog wat puntjes te sprokkelen, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ben ik de enige die met spanning kijkt naar de zelf gegeven punten, omdat je het zelf niet meer weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten