Rogier. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Prachtballetje van Ünüvar net hoor, zelfs Klaassen had die naar binnen gewerkt. Die komt er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Viktoria Pilzen wint in 90+24 van Drita. Toch een gevaarlijke ploeg hoor. Edit; ondertussen is halve finalist van vorig jaar (FC Basel) uitgeschakeld door Tobol Kostanay. 3 augustus 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Good old Balasz Dzsudzsak gescoord bij Debreceni. 3 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Midtylland kwam ook goed weg zeg tegen het Luxemburgse Niedercorn. Nog nooit van gehoord . Op basis van naam zou je zeggen dat Twente nog een ronde verder moet komen tegen Riga. Gezien het vertoonde spel en de zeer beperkte aanvallende creativiteit (in de huidige opstelling) wordt het nog lastig zat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 uur geleden zei Michaelinho*: Midtylland kwam ook goed weg zeg tegen het Luxemburgse Niedercorn. Nog nooit van gehoord . Op basis van naam zou je zeggen dat Twente nog een ronde verder moet komen tegen Riga. Gezien het vertoonde spel en de zeer beperkte aanvallende creativiteit (in de huidige opstelling) wordt het nog lastig zat.. Vraag me ook altijd af hoeveel voordeel zo'n ploeg als Riga heeft dat de competitie al even bezig is en dat ze het daar goed doen. Zelfde geldt voor Scandinavische ploegen, altijd het idee dat zij het in de voorrondes beter doen dan daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Twente is nu ingespeeld, dus dat gaan ze wel overleven. Play-off ronde ander verhaal. Ik zag eerst alleen de quote van je michael. Ik had namelijk wel eens van Niedercorn gehoord helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2023 Gent speelt gewoon met Pogon. Poolse niveau stelt niet zo veel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Orban is ook wel cheaten op dat niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Lekker hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Maribor - Fenerbahce onderbroken vanwege ongeregeldheden op de tribune. Benieuwd wat daar precies aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 4 minuten geleden zei Lenstra: Maribor - Fenerbahce onderbroken vanwege ongeregeldheden op de tribune. Benieuwd wat daar precies aan de hand is. https://twitter.com/penaltisport/status/1692261817370743152?t=Nk98URmwibnHTZUzAuTu0w&s=19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Mijn Turks is echt niet meer wat het geweest is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Zojuist zei himan: Mijn Turks is echt niet meer wat het geweest is. “Fans uit Maribor sprongen van de tribune en vielen Fenerbahce aan! Fans van Fenerbahçe vielen de tribune van Maribor binnen.“ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Gelukkig nu Twente - Fenerbahce. Dat wordt weer feest, RIP Treinstation Enschede Kennispark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 8 uur geleden zei Kelvin: Gelukkig nu Twente - Fenerbahce. Dat wordt weer feest, RIP Treinstation Enschede Kennispark Deze donderdag direct de heenwedstrijd en een week later de return? Dan weet ik wanneer ik thuis ga werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 uur geleden zei Fantasy: Deze donderdag direct de heenwedstrijd en een week later de return? Dan weet ik wanneer ik thuis ga werken Si! 24 en 31 augustus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Hoe kan ik aan kaartjes komen voor 31 augustus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2023 Goeie avond voor het Belgische voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 4 op 4. Lekker bezig, boys! FC Twente krijgt me daar een pakje slaag in Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 België uitstekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: 4 op 4. Lekker bezig, boys! FC Twente krijgt me daar een pakje slaag in Turkije. 5 op 5 he, dinsdag ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Op 18-8-2023 om 11:05 zei Keeza: Hoe kan ik aan kaartjes komen voor 31 augustus? Als je lid bent van de SVA had je een kaartje kunnen kopen vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Tadic past prima bij Fenerbahce, 5-1 voorsprong en alleen maar zeiken, mekkeren, verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Iedere Belgische ploeg door in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ahh Adana zo dichtbij.. wat jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten