joostmakaay Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Serieus echt fuck Leo Driessen, je bent een voetbalcommentator, wees eens objectief i.p.v. altijd je eigen mening gaan verkondingen over bepaalde situaties, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Auteur Share Geplaatst 20 april 2023 Zoals verwacht zal Anderlecht wel weer alles weggeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Lekker begin in ieder geval Wat zijn ze toch veel te vaak echt dramatisch dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Was dat niet gewoon rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Was dat niet gewoon rood? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Serieus echt fuck Leo Driessen, je bent een voetbalcommentator, wees eens objectief i.p.v. altijd je eigen mening gaan verkondingen over bepaalde situaties, Ik verlang bijna terug naar Frank Snoeks 😂🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Aan Odgaard heeft AZ ook niet zo veel, al is hij wel iets minder slecht dan in de uitwedstrijd. Nu gaf hij bij die assist in elk geval nog één goede bal. Dat lukte hem in België niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Wat een kans weer Odgaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Auteur Share Geplaatst 20 april 2023 Anderlecht heeft echt geluk dat ze hier nog verlengingen uitslapen. Wat missen ze een Verschaeren toch in zo'n wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Enorm zonde dat die bal op de paal net niet goed valt. Ik gok dat Anderlecht nog wel één of twee keer gevaarlijk zal zijn in de verlenging en sluit niet uit dat ze op gelukkige wijze nog doorgaan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Dit doet toch echt pijn aan de ogen.. nog een kwartier doorkomen en dan maar hopen op de strafschoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Waaar kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Zojuist zei Chiemel: Waaar kijken? SBS9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Auteur Share Geplaatst 20 april 2023 Wat hebben ze zich zo hard aan zichzelf te danken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Terechte kwalificatie voor AZ.. maar via strafschoppen blijft zoiets toch zuur. Nu duimen voor Gent en Union. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ik heb nu Anderlecht gezien tegen AZ en zondag bij Genk. En het enige wat ik me afvraag is, wtf heeft Villarreal gedaan in beide duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 3 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb nu Anderlecht gezien tegen AZ en zondag bij Genk. En het enige wat ik me afvraag is, wtf heeft Villarreal gedaan in beide duels. Kansen niet afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb nu Anderlecht gezien tegen AZ en zondag bij Genk. En het enige wat ik me afvraag is, wtf heeft Villarreal gedaan in beide duels. 24 minuten geleden zei Mansveld: Kansen niet afgemaakt. En de tegenstander onderschat, want in Brussel was Anderlecht de evenknie van Villareal 20 april 2023 bewerkt door DGremlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 En zo wordt het plots een erg pijnlijke avond zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Knap omgedraaid van AZ zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Is Mexx Meerdink Marokkaans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Is Mexx Meerdink Marokkaans? Broer van Drommel en Lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Zijn echte voornaam is Mo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Alle finalisten van Europa League en Conference League hebben dus gewoon in een rechtstreekse confrontatie een Nederlandse ploeg uitgeschakeld dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Op 21-4-2023 om 08:45 zei Thierryvane: Is Mexx Meerdink Marokkaans? Op 21-4-2023 om 08:52 zei Vitesse88: Broer van Drommel en Lang Vreselijk hè? Of mag ik dat niet zeggen? Vind het echt tenenkrommend om Nederlandse gasten met zo’n accent te horen praten. Zal wel ouderwets zijn als ik zeg dat ik dit enorme verloedering van zowel de Nederlandse taal als de maatschappij vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten