Aaron21 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 2 minuten geleden zei Kyrill: Maar Sparta Praag thuis is niet bijzonder lastig of wel.... Dus dan is 1/9 uit 3 uitduels genoeg en zowel City als Bayern, zijn nou niet bepaald in vorm hé, goh. Zowel in binnnenland niet(City) en CL, als CL Bayern... Niks is onmogelijk hé Of jij zag van te voren wel aankomen dat Feyenoord 1-3 bij Benfica zou winnen? Ik niet iig... En misschien blijkt 9 punten wel genoeg om tussenronde te halen... Hoe kom je erbij dat Bayern niet in vorm is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november (bewerkt) 1 minuut geleden zei Aaron21: Hoe kom je erbij dat Bayern niet in vorm is? Leer lezen. Ik had over Bayern in de CL , en daar zijn ze niet in vorm he, goh... Met al 2 nederlagen en nu pas 6 punten... En slechts 17e plek LOL 7 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Zojuist zei Aaron21: Hoe kom je erbij dat Bayern niet in vorm is? Karel schreef Kompany ook al naar de uitgang laatst. Alle 'kennis' komt van Teletekst af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november (bewerkt) 31 minuten geleden zei Urbeto: Karel schreef Kompany ook al naar de uitgang laatst. Alle 'kennis' komt van Teletekst af. Bullshit. Onzin. Je zou een keer dingen onthouden die ik gezegd heb, zou je sieren. Gaan jullie maar lekker tevreden zijn en alvast incalculeren dat Feyenoord niet doorgaat in de CL, wat natuurlijk totaal niet zonde is, terwijl je tijdje geleden maar puntje achter de nummer 8 stond.... 7 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Er wordt hier nergens gezegd dat Feyenoord het niet gaat halen. Dat zij het moeilijker gaan hebben dan PSV lijkt een zekerheidje op papier. Inderdaad 6 op 12 voor Bayern in de CL. Kompany out! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Wat een niveau weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 minuut geleden zei Aaron21: Er wordt hier nergens gezegd dat Feyenoord het niet gaat halen. Dat zij het moeilijker gaan hebben dan PSV lijkt een zekerheidje op papier. Inderdaad 6 op 12 voor Bayern in de CL. Kompany out! Je gaat weer op de negeerlijst, was vergissing je eraf halen. Dikke doei, ik ga nog harder best doen, niet in dit board te posten. Is nog meer kapot, dan SCC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 13 minuten geleden zei Kyrill: Maar Sparta Praag thuis is niet bijzonder lastig of wel.... Dus dan is 1/9 uit 3 uitduels genoeg en zowel City als Bayern, zijn nou niet bepaald in vorm hé, goh. Zowel in binnnenland niet(City) en CL, als CL Bayern... Niks is onmogelijk hé Of jij zag van te voren wel aankomen dat Feyenoord 1-3 bij Benfica zou winnen? Ik niet iig... En misschien blijkt 9 punten wel genoeg om tussenronde te halen... Salzburg thuis zou ook niet lastig zijn. Zegt geen reet tijdens deze CL, gezien de uitslagen in elke speelronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 12 minuten geleden zei Kyrill: Je gaat weer op de negeerlijst, was vergissing je eraf halen. Dikke doei, ik ga nog harder best doen, niet in dit board te posten. Is nog meer kapot, dan SCC We zitten precies in de kleuterklas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 21 minuten geleden zei Kyrill: Bullshit. Onzin. Je zou een keer dingen onthouden die ik gezegd heb, zou je sieren. Ah, daar is de vermoeiende slachtofferkaart weer. Waar ik Teletekst zeg is dat in realiteit de Sofascore/Livescore app, maar het idee van scorebordjournalistiek staat ook dan. 19 minuten geleden zei Kyrill: Gaan jullie maar lekker tevreden zijn en alvast incalculeren dat Feyenoord niet doorgaat in de CL, wat natuurlijk totaal niet zonde is, terwijl je tijdje geleden maar puntje achter de nummer 8 stond.... 24 minuten geleden zei Kyrill: Leer lezen. Ik had over Bayern in de CL , en daar zijn ze niet in vorm he, goh... Met al 2 nederlagen en nu pas 6 punten... En slechts 17e plek LOL Niemand zegt dat het niet zonde is als Feyenoord niet doorgaat, maar mocht het gebeuren is dat niet zonde doordat je na 3 wedstrijden op 6 punten stond. Het is zonde wanneer Feyenoord eruit vliegt, maar wanneer men welke punten heeft gepakt is geheel irrelevant. Net als dat het geheel irrelevant is dat Bayern nu 17e staat LOL als ze eind januari gewoon bij de top 8 staan. Dat punt werd je net ook al duidelijk gemaakt, maar daar heb je geen boodschap aan. Tja. Dan zal het voetbalboard wel stuk zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 14 minuten geleden zei Urbeto: Ah, daar is de vermoeiende slachtofferkaart weer. Waar ik Teletekst zeg is dat in realiteit de Sofascore/Livescore app, maar het idee van scorebordjournalistiek staat ook dan. Niemand zegt dat het niet zonde is als Feyenoord niet doorgaat, maar mocht het gebeuren is dat niet zonde doordat je na 3 wedstrijden op 6 punten stond. Het is zonde wanneer Feyenoord eruit vliegt, maar wanneer men welke punten heeft gepakt is geheel irrelevant. Net als dat het geheel irrelevant is dat Bayern nu 17e staat LOL als ze eind januari gewoon bij de top 8 staan. Dat punt werd je net ook al duidelijk gemaakt, maar daar heb je geen boodschap aan. Tja. Dan zal het voetbalboard wel stuk zijn ja. Pas nou op, anders raak je nog op de negeerlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 44 minuten geleden zei Kyrill: Leer lezen. Ik had over Bayern in de CL , en daar zijn ze niet in vorm he, goh... Met al 2 nederlagen en nu pas 6 punten... En slechts 17e plek LOL Barça uit is geen schande, Aston Villa uit is ook geen sinecure. Ze krijgen PSG, Shakhtar, Feyenoord en Slovan Bratislava nog. Normaal gesproken halen ze daar minstens zeven punten en dan zijn ze keurig netjes geplaatst voor minimaal de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 uur geleden zei Arles: Dan nog steeds is Lille-uit een bijzonder lastige wedstrijd. En misschien denkt timpy dat een van die vier haalbare punten bij Lille behaald kan worden? Timpy denkt dat je als je door wilt gaan altijd van Sparta Praag moet winnen en dat Lillen en Bayern twee kansjes zijn op een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Cadeautip voor sinterklaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 3 uur geleden zei Urbeto: Ah, daar is de vermoeiende slachtofferkaart weer. Waar ik Teletekst zeg is dat in realiteit de Sofascore/Livescore app, maar het idee van scorebordjournalistiek staat ook dan. Niemand zegt dat het niet zonde is als Feyenoord niet doorgaat, maar mocht het gebeuren is dat niet zonde doordat je na 3 wedstrijden op 6 punten stond. Het is zonde wanneer Feyenoord eruit vliegt, maar wanneer men welke punten heeft gepakt is geheel irrelevant. Net als dat het geheel irrelevant is dat Bayern nu 17e staat LOL als ze eind januari gewoon bij de top 8 staan. Dat punt werd je net ook al duidelijk gemaakt, maar daar heb je geen boodschap aan. Tja. Dan zal het voetbalboard wel stuk zijn ja. Waarschijnlijk geeft hij de discussie op, zoals eigenlijk altijd omdat die wel inziet dat die ongelijk heeft. Als die niet meer reageert, dan zit er dus verbetering in bij hem aangezien hij meestal direct moet terug reageren. Dus als dat het geval is; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 3 uur geleden zei Aaron21: Pas nou op, anders raak je nog op de negeerlijst. N00b. Stafleden kunnen niet op je negeerljst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Laten we deze discussie verder weer even rusten? Jongens, jongens toch. En site staffers kunnen bij mijn weten gewoon op de negeerlijst, daar dat geen forum-stafleden zijn. Maar dat is weer een hele andere discussie en compleet irrelevant, net als heel veel zinnen die ik hier nu de afgelopen berichten gelezen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november wat een uitslagen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Leipzig 0 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november #NoXaviNoSimons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Is er geen switch meer voor zo'n CL avond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 minuut geleden zei cimbomcu: Is er geen switch meer voor zo'n CL avond? Met de 21.00 uur wedstrijden wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Met de 21.00 uur wedstrijden wel Welke zender is dat? Ik keek gisteren maar kon het niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 2 minuten geleden zei cimbomcu: Welke zender is dat? Ik keek gisteren maar kon het niet vinden. Ziggo sport 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Zit Rode Ster tegen Stuttgart te kijken. Jezus, dat Stuttgart, wordt er constant keihard uitgecounterd en ze veranderen echt helemaal niks. Kijk nog geen 20 minuten en heb volgens mij al 8 counters gezien met een grote kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten