Hwb Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Mijn vraag was niet waarom Sor deed wat hij deed, maar waarom die actie Sor minder verdacht zou maken dan Anna. Dat snap ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 7 minuten geleden zei Hwb: Mijn vraag was niet waarom Sor deed wat hij deed, maar waarom die actie Sor minder verdacht zou maken dan Anna. Dat snap ik niet. Wij zagen daar niets verdacht in omdat we Sor niet verdacht vinden. Het is een mening, geen feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Potverdrie zeg. Jammere eerste afvaller, viel wat mij betreft echt goed in de groep. Goede start van het seizoen in ieder geval, kwaliteitsverschil met de Nederlandse versie is weer pijnlijk duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Toffe groep, leuke en al interessante opdrachten en toch ook de mysterie aan het einde. Nu alweer meer genoten dan van de NL versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Wat een seizoen van de Belgische Mol. Heule dikke aanrader, al na twee afleveringen. Gewoon bij NPO Start te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 9 uur geleden zei Bolderbast: Wat een seizoen van de Belgische Mol. Heule dikke aanrader, al na twee afleveringen. Gewoon bij NPO Start te kijken. En heeft je speurneus al iemand in de smiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 10 uur geleden zei Bolderbast: Wat een seizoen van de Belgische Mol. Heule dikke aanrader, al na twee afleveringen. Gewoon bij NPO Start te kijken. Vond NL vorig jaar echt een pak dichterbij gekomen, maar wat een bizar groot verschil hé. Kijk het zelf altijd op de Belgische zender op de zondagavond. Verdubbelaars zijn zo tof voor de mol. Zit al goed in de tunnelvisie op twee. Hoop dat ik bij #teamAaron21 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 12 minuten geleden zei Dansmeister: Vond NL vorig jaar echt een pak dichterbij gekomen, maar wat een bizar groot verschil hé. Kijk het zelf altijd op de Belgische zender op de zondagavond. Verdubbelaars zijn zo tof voor de mol. Zit al goed in de tunnelvisie op twee. Hoop dat ik bij #teamAaron21 hoor. Het enige wat ik zo treurig vind is dat ze zo sentimenteel zijn als er een afvaller is. "Ah Barbara, da was echt nen humoristische he? Zo'n goed persoon ook". Zo geforceerd, terwijl de rest van dat programma niet zo is. 1 uur geleden zei Aaron21: En heeft je speurneus al iemand in de smiezen? Nee, wel drie hulpmollen en de winnaar gespot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 3 uur geleden zei Dansmeister: Vond NL vorig jaar echt een pak dichterbij gekomen, maar wat een bizar groot verschil hé. Kijk het zelf altijd op de Belgische zender op de zondagavond. Verdubbelaars zijn zo tof voor de mol. Zit al goed in de tunnelvisie op twee. Hoop dat ik bij #teamAaron21 hoor. Ik vind het nog te vroeg, maar ben wel benieuwd in wiens tunnel je aan het dansen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 48 minuten geleden zei Aaron21: Ik vind het nog te vroeg, maar ben wel benieuwd in wiens tunnel je aan het dansen bent. Zal je een PM doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Belgische WIDM is goud. Snel eens aan beginnen! Altijd zo’n leuke sfeer ook, beduidend veel ‘alcohol’ en gezelligheid, allemaal wat losser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Heerlijke eerste twee afleveringen hoor. Weer ouderwets genoten van de soms idiote opdrachten en mindgames die gespeeld worden. Vond de eerste afvaller wel oprecht jammer. Leuke groep ook wel op 1 of 2 personen na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Geheel mee eens, genoten van de 2e aflevering met typische Widm momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Ik denk na aflevering 3 dat het Senne of Stéphanie is. 8 april bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 23 uur geleden zei Aaron21: Ik denk na aflevering 3 dat het Senne of Stéphanie is. Bernard vlak ik ook nog niet uit, die zit vaak op bepalende posities. Senne vond ik wel heel kandidaats in de meldkamer met Charlotte, maar misschien kon ie niet tegen haar enthousiasme op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 14 minuten geleden zei Erwin.: Bernard vlak ik ook nog niet uit, die zit vaak op bepalende posities. Senne vond ik wel heel kandidaats in de meldkamer met Charlotte, maar misschien kon ie niet tegen haar enthousiasme op. Bernard brengt veel te veel geld in de pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 34 minuten geleden zei Aaron21: Bernard brengt veel te veel geld in de pot. Ja dat heb ik niet goed bijgehouden nog, was vooral op gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Wat is het een goed seizoen he. Ik weet het echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 17 minuten geleden zei Aaron21: Wat is het een goed seizoen he. Ik weet het echt niet. Spoiler Michaël had ik eigenlijk al afgeschreven maar die doet weer zulke rare dingen af en toe.. Senne ook alles goed doen met zijn mam, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat er geen geld binnenkomt. Al leek bij hem de band met zijn moeder wel zo goed dat hij voor het weekendje zou kunnen kiezen. Ik vond dit wel 1 van de mindere afleveringen btw, teveel single point of failure opdrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 1 uur geleden zei Erwin.: Inhoud verbergen Michaël had ik eigenlijk al afgeschreven maar die doet weer zulke rare dingen af en toe.. Senne ook alles goed doen met zijn mam, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat er geen geld binnenkomt. Al leek bij hem de band met zijn moeder wel zo goed dat hij voor het weekendje zou kunnen kiezen. Ik vond dit wel 1 van de mindere afleveringen btw, teveel single point of failure opdrachten. Ik zie echt geen enkele reden om daar dat weekendje te kiezen. Elke mama gaat hier voor de pasvraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 minuten geleden zei Aaron21: Ik zie echt geen enkele reden om daar dat weekendje te kiezen. Elke mama gaat hier voor de pasvraag. Normaal gezien wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Op 8-4-2024 om 11:21 zei Aaron21: Ik denk na aflevering 3 dat het Senne of Stéphanie is. Ik denk dit ook. Heel misschien nog Michael als derde optie. Heb wel het idee dat Senne de laatste twee afleveringen behoorlijk opzichtig aan het mollen is. Meestal ligt het er iets minder dik op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 17 minuten geleden zei Christian.: Ik denk dit ook. Heel misschien nog Michael als derde optie. Heb wel het idee dat Senne de laatste twee afleveringen behoorlijk opzichtig aan het mollen is. Meestal ligt het er iets minder dik op. Ja, Michaël kan ook. Lekker 'in your face' ook. Ik vind 3 van de 5 verdacht en dat is te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Dubbelpost, maar het moet dus Senne zijn. Groetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Geniaal seizoen wederom, elke week weer genieten hoor! Geweldige groep en dito opdrachten. Die waarheid of leugen opdracht (over geniaal gesproken) zouden ze in Nederland nooit doen voor m'n gevoel, maar goed in alles is dit natuurlijk 1000x beter dan de NL versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten