Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Hwb:

Mijn vraag was niet waarom Sor deed wat hij deed, maar waarom die actie Sor minder verdacht zou maken dan Anna. Dat snap ik niet.

Wij zagen daar niets verdacht in omdat we Sor niet verdacht vinden. Het is een mening, geen feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bolderbast:

Wat een seizoen van de Belgische Mol. Heule dikke aanrader, al na twee afleveringen. Gewoon bij NPO Start te kijken.

En heeft je speurneus al iemand in de smiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bolderbast:

Wat een seizoen van de Belgische Mol. Heule dikke aanrader, al na twee afleveringen. Gewoon bij NPO Start te kijken.

Vond NL vorig jaar echt een pak dichterbij gekomen, maar wat een bizar groot verschil hé. Kijk het zelf altijd op de Belgische zender op de zondagavond. Verdubbelaars zijn zo tof voor de mol.

Zit al goed in de tunnelvisie op twee. Hoop dat ik bij #teamAaron21 hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Dansmeister:

Vond NL vorig jaar echt een pak dichterbij gekomen, maar wat een bizar groot verschil hé. Kijk het zelf altijd op de Belgische zender op de zondagavond. Verdubbelaars zijn zo tof voor de mol.

Het enige wat ik zo treurig vind is dat ze zo sentimenteel zijn als er een afvaller is. "Ah Barbara, da was echt nen humoristische he? Zo'n goed persoon ook". Zo geforceerd, terwijl de rest van dat programma niet zo is. 

1 uur geleden zei Aaron21:

En heeft je speurneus al iemand in de smiezen?

Nee, wel drie hulpmollen en de winnaar gespot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dansmeister:

Ik vind het nog te vroeg, maar ben wel benieuwd in wiens tunnel je aan het dansen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Aaron21:

Ik denk na aflevering 3 dat het Senne of Stéphanie is.

Bernard vlak ik ook nog niet uit, die zit vaak op bepalende posities.

Senne vond ik wel heel kandidaats in de meldkamer met Charlotte, maar misschien kon ie niet tegen haar enthousiasme op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Erwin.:

Bernard vlak ik ook nog niet uit, die zit vaak op bepalende posities.

Senne vond ik wel heel kandidaats in de meldkamer met Charlotte, maar misschien kon ie niet tegen haar enthousiasme op.

Bernard brengt veel te veel geld in de pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Aaron21:

Wat is het een goed seizoen he. 

Ik weet het echt niet.:D

Spoiler

Michaël had ik eigenlijk al afgeschreven maar die doet weer zulke rare dingen af en toe..

Senne ook alles goed doen met zijn mam, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat er geen geld binnenkomt. Al leek bij hem de band met zijn moeder wel zo goed dat hij voor het weekendje zou kunnen kiezen.

Ik vond dit wel 1 van de mindere afleveringen btw, teveel single point of failure opdrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:
  Inhoud verbergen

Michaël had ik eigenlijk al afgeschreven maar die doet weer zulke rare dingen af en toe..

Senne ook alles goed doen met zijn mam, maar uiteindelijk er wel voor zorgen dat er geen geld binnenkomt. Al leek bij hem de band met zijn moeder wel zo goed dat hij voor het weekendje zou kunnen kiezen.

Ik vond dit wel 1 van de mindere afleveringen btw, teveel single point of failure opdrachten.

Ik zie echt geen enkele reden om daar dat weekendje te kiezen. Elke mama gaat hier voor de pasvraag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2024 om 11:21 zei Aaron21:

Ik denk na aflevering 3 dat het Senne of Stéphanie is.

Ik denk dit ook. Heel misschien nog Michael als derde optie. Heb wel het idee dat Senne de laatste twee afleveringen behoorlijk opzichtig aan het mollen is. Meestal ligt het er iets minder dik op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Christian.:

Ik denk dit ook. Heel misschien nog Michael als derde optie. Heb wel het idee dat Senne de laatste twee afleveringen behoorlijk opzichtig aan het mollen is. Meestal ligt het er iets minder dik op. 

Ja, Michaël kan ook. Lekker 'in your face' ook. Ik vind 3 van de 5 verdacht en dat is te veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniaal seizoen wederom, elke week weer genieten hoor!

Geweldige groep en dito opdrachten. Die waarheid of leugen opdracht (over geniaal gesproken:D) zouden ze in Nederland nooit doen voor m'n gevoel, maar goed in alles is dit natuurlijk 1000x beter dan de NL versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites