Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #35

Platina32

Aanbevolen berichten

afbeelding.png

Over naar het Engeland van Fabian.! Met 28 punten vindt Engeland zich terug op een vierde plaats, waarmee ze volop in de race zijn voor de eindoverwinning. Kennelijk valt hun elektronische indiesong behoorlijk in de smaak bij de andere deelnemers. Tijd om te kijken of Engeland tactisch heeft gestemd of zichzelf in de voet schiet!

Stemronde 6/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/6/6/ninwmyzjmz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afbeelding.png

En dan nu één van de meest ervaren scouts met een debuterend land: Grote Ree presenteert Guernsey! En wat een debuut; met een derde plaats verrast Guernsey vriend en vijand. Wat er verder in deze editie van het Songfestival ook gebeurd, Guernsey heeft nu al een behoorlijke indruk achtergelaten. Eens kijken hoe het zit met de muzieksmaak van de gemiddelde Guernsiaan (?) !

Stemronde 7/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/7/7/e5nwninty5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de punten. Ja, ik krijg wel van iedereen punten, zelfs van de mensen waar ik het niet van verwacht. Maar echt hoog zijn ze niet. Daardoor sta ik nog steeds in de rechterkolom. Ik denk het hoogste dat ik gekregen heb is 6 punten, en ook 1 keer 4 punten, en 5 keer tussen 1 en 3 punten.

Valt ook wel deels te verklaren doordat er zes landen nauwelijks punten gehad hebben en bij de geloste groep de achterstand al 13 punten is en daarvan heeft nog maar 1 iemand punten moeten geven. Ik bengel eerder achteraan het peloton. In een andere editie zou mijn puntenaantal na 7 inzendingen wel de linkerkolom zijn, doordat de punten meer verspreid zouden zijn ofwel meer naar de koplopers, want een duidelijke koploper is er ook niet echt

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites