nasje92 Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Top! 6 punten. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Niet laatste momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Twee puntjes is beter dan niets, maar het kan natuurlijk wel beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 november 2021 Auteur Share Geplaatst 22 november 2021 Op naar het Kaapverdië van Laki! Een zeer ervaren scout en eentje die ervan houdt om onervaren landen deel te laten nemen met originele inzendingen. Met 25 punten staat Kaapverdië er niet bepaald goed voor, maar het is zeker niet onverdienstelijk voor een land dat zijn debuut maakt. Eens kijken hoe de smaak van de Kaapverdische stemmers ligt! Stemronde 10/20 https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/10/10/rhymjkmjcw Spoiler @ivago @Srangaman @nasje92 @007mark @Chiemel @Fabian. @Grote Ree @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @bas2204 @Satyr @Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 (bewerkt) Ik vind het stemmen persoonlijk het lastigste bij dit soort spelletjes, omdat ik het gevoel heb dat er heel weinig muziek is dat mij ligt. Dat was deze keer nog meer het geval dan anders. Maar ook niet vaak slecht natuurlijk (zelfs minder dan in andere edities). Het was de editie van de vele tinten grijs voor mij persoonlijk. Het is gewoon, het is heel vaak hetzelfde, zeker voor iemand die zelden naar dit muziek luistert en melodie en rhythme prefereert boven tekst. En instrumenteel vind ik het vaak gewoon niet interessant genoeg (of te ouderwets/klassiek). Ik vind dat persoonlijk een erg lastige opgave, en om dan te bepalen of iemand 1 punt of 4 punten moet krijgen, is lastig. En soms is de motivatie om de liedjes te beluisteren ook al wat ver te zoeken, juist omdat er zo weinig variatie is qua stijl en het ook zo voorspelbaar is wat voor type muziek je uiteindelijk hoort (vind ik persoonlijk). Dat maakt de muziek niet slecht, maar het is gewoon (vaak) niet mijn stijl. Wellicht dat anderen hetzelfde hebben bij het beluisteren van mijn inzendingen, gezien het resultaat toch vaak een beetje teleurstelt. Oké de laatste tijd is het wel consistent middenmoot maar daar houdt het dan ook op. Ik blijf zeker meedoen, al zal ik wel het blijven houden met kleinere landjes zodat anderen de groteren kunnen nemen, en zal daar dan wat andere stijlen (de stijlen die mij liggen) wat promoten. Maar waarvan ik vermoed dat een deel van de deelnemers het wel zullen kunnen smaken. Voor de volgende 2 edities liggen mijn inzendingen al vast, eerst naar Azie en dan een debutant uit Latijns-Amerika voor een zomers nummer. 22 november 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Snap wel wat je bedoelt @Laki hierin. Heb soms datzelfde gevoel ook wel. In ieder geval bedankt voor de voltreffer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Dankjewel voor het puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Enorm bedankt voor de 8 punten @Laki. Had voor deze inzending inderdaad al wel wat punten verwacht van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Oei, voor het eerst geen punten, maar dat maakt het er alleen maar spannender op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Kijk, dat zijn 4 mooie puntjes weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Aii, helaas geen punten. Aansluiting bij de bovensten lijkt ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Weer twee puntjes bij op het conto. Bedankt @Laki Bovenaan spannend,is ook leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Had hier wel op punten gehoopt, zijn er dan ook 7 geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 november 2021 Auteur Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Nu is het de beurt aan één van de meest succesvolle scouts aller tijden: Chimpa! Hij koos ervoor om zijn eigen thuisland Nederland te representeren in deze editie van het MU Worldvisiesongfestival. Vooralsnog moet Nederland het doen met een plaats laag in de subtop. Eens zien of de kaaskoppen zichzelf in de klomp schieten met hun puntenverdeling! Stemronde 11/20 https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/11/11/zhowuxmjgz Spoiler @ivago @Srangaman @nasje92 @007mark @Chiemel @Fabian. @Grote Ree @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @bas2204 @Satyr @Stefanos 27 november 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Danku, weer wat welkome punten erbij voor mijn IJslander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Ah top, we komen iets dichterbij de top. Bedankt voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november 2021 Share Geplaatst 27 november 2021 Helaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Dit wordt inmiddels een kansloos verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 12 punten, dat is hartstikke prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Weer een aantal punten binnen geharkt. Blijf toch elke ronde wel een aantal punten krijgen, maar een grote klapper zit er nauwelijks tussen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Terwijl de spanning bovenaan de ranglijst om te snijden is, is het ondertussen de beurt aan het Nieuw-Zeeland van Jeroen. om de punten te vergeven! Met een plaats in het rechterrijtje kan het doorgaans vrij succesvolle land nauwelijks tevreden zijn. Eens kijken hoe tevreden Nieuw-Zeeland is met de inzendingen van de andere landen! Stemronde 12/20 https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/12/12/m3n2fjzdzl Spoiler @ivago @Srangaman @nasje92 @007mark @Chiemel @Fabian. @Grote Ree @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @bas2204 @Satyr @Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Lekker, weer tien punten erbij voor onze koukleum! Denk je een beetje afstand te nemen, komt Zuid-Afrika er plots achteraan vliegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Yeah, eindelijk weer punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Ai, weliswaar één puntje gekregen, maar toch een flinke klap mogen incasseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten