Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #35

Platina32

Aanbevolen berichten

afbeelding.png

Op naar het Kaapverdië van Laki! Een zeer ervaren scout en eentje die ervan houdt om onervaren landen deel te laten nemen met originele inzendingen. Met 25 punten staat Kaapverdië er niet bepaald goed voor, maar het is zeker niet onverdienstelijk voor een land dat zijn debuut maakt. Eens kijken hoe de smaak van de Kaapverdische stemmers ligt! 

Stemronde 10/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/10/10/rhymjkmjcw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het stemmen persoonlijk het lastigste bij dit soort spelletjes, omdat ik het gevoel heb dat er heel weinig muziek is dat mij ligt. Dat was deze keer nog meer het geval dan anders. Maar ook niet vaak slecht natuurlijk (zelfs minder dan in andere edities). Het was de editie van de vele tinten grijs voor mij persoonlijk.

Het is gewoon, het is heel vaak hetzelfde, zeker voor iemand die zelden naar dit muziek luistert en melodie en rhythme prefereert boven tekst. En instrumenteel vind ik het vaak gewoon niet interessant genoeg (of te ouderwets/klassiek).

Ik vind dat persoonlijk een erg lastige opgave, en om dan te bepalen of iemand 1 punt of 4 punten moet krijgen, is lastig. En soms is de motivatie om de liedjes te beluisteren ook al wat ver te zoeken, juist omdat er zo weinig variatie is qua stijl en het ook zo voorspelbaar is wat voor type muziek je uiteindelijk hoort (vind ik persoonlijk). Dat maakt de muziek niet slecht, maar het is gewoon (vaak) niet mijn stijl.

Wellicht dat anderen hetzelfde hebben bij het beluisteren van mijn inzendingen, gezien het resultaat toch vaak een beetje teleurstelt. Oké de laatste tijd is het wel consistent middenmoot maar daar houdt het dan ook op.

Ik blijf zeker meedoen, al zal ik wel het blijven houden met kleinere landjes zodat anderen de groteren kunnen nemen, en zal daar dan wat andere stijlen (de stijlen die mij liggen) wat promoten. Maar waarvan ik vermoed dat een deel van de deelnemers het wel zullen kunnen smaken. Voor de volgende 2 edities liggen mijn inzendingen al vast, eerst naar Azie en dan een debutant uit Latijns-Amerika voor een zomers nummer.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

afbeelding.png

Nu is het de beurt aan één van de meest succesvolle scouts aller tijden: Chimpa! Hij koos ervoor om zijn eigen thuisland Nederland te representeren in deze editie van het MU Worldvisiesongfestival. Vooralsnog moet Nederland het doen met een plaats laag in de subtop. Eens zien of de kaaskoppen zichzelf in de klomp schieten met hun puntenverdeling!

Stemronde 11/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/11/11/zhowuxmjgz

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

afbeelding.png

Terwijl de spanning bovenaan de ranglijst om te snijden is, is het ondertussen de beurt aan het Nieuw-Zeeland van Jeroen. om de punten te vergeven! Met een plaats in het rechterrijtje kan het doorgaans vrij succesvolle land nauwelijks tevreden zijn. Eens kijken hoe tevreden Nieuw-Zeeland is met de inzendingen van de andere landen! 

Stemronde 12/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/12/12/m3n2fjzdzl

Link naar opmerking
Deel via andere websites