ivago Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Machtig knappe vrouw , prachtig stemtimbre en een heerlijke mellow songvibe; ivago in love Met die +1000 van @Rogier. wordt dit een vette win, en niet meer dan terecht +1 triljard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Squid had van mij een -1 gekregen. Karol G en Jorja verdienen een nulscore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik kan niet uitmaken of het rap, hiphop of r&b is of allemaa of geen van allen. Ik vind zkr niet slecht maar ook totaal niet mijn stijl en ook niet mijn ding, toch opzich wel oke , ik ga dan ook voor een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2021 Zeker een lekker nummertje. Wat een goede stem heeft zij toch. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Kan dit wel waarderen, +1. Colors sowieso wel veel verfrissende artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2021 Twee daagjes later dan gepland, was het woensdag even vergeten. Vijf plusjes en wat nulletjes maken +5. Son Mieux - 1992 Tim' Deadline: maandag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Ministry - No W hjs Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Tijdje geleden dat ik hier een rating heb gegeven. Vergeet op één of andere manier steeds te kijken als ik op m'n laptop zit en op mijn mobiel zit ik meestal middenin een album als ik op MU kom. Deze is redelijk grijs gedraaid op Radio 2. Prima song. Catchy, blijft in je hoofd zitten. Wel aan de commerciële kant en daarmee zeker niet iets waar mijn hart nou direct sneller van gaat kloppen, maar desondanks een +1 van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Deze is wel prima +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Niets bijzonders, beetje achtergrondmuziek dus 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik ben biased heb ze ook al aantal keer face to face ontmoet in mijn stadje Den Haag en op mijn werk. Dit is niet hun beste nummer, verre van maar is zkr wel Catchy nipte +1 @Tim' blij je woensdag overgeslagen hebt hoeft mijn Sigur Ros- Ekki Muk niet in weekend te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Weinigzeggend popdeuntje, mag op de hoop wat mij betreft -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) Ik heb het wel vaker gehoord op de radio, maar nog nooit gedacht: wat een ontzettend lekker liedje. Beetje een dertien in een dozijn 3opreis lowlands vtwonen liedje. Maar het is ook niet dat ik het vervelend vind. Een 0 dus. 27 maart 2021 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Bwah,moeilijke om in te schatten. Omdat ik in een goede bui ben,een nulletje maar. Een -1 zou misschien iets te streng zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2021 Van mijzelf een +1, heerlijk nummertje. Echt een leuke ontdekking voor mij dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Ik houd het op een 0. Vind het wel prima maar zal het niet snel weer luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2021 Geen score van +1992, maar met +3 zal Son Mieux ook tevreden zijn. Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Ministry - No W hjs Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Prima keuze, Karel. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Totaal niet mijn smaak. -1 en als het kon zou ik daar nog ontelbare getallen willen achter zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Over Sigur Ros kan ik alleen maar in superlatieven spreken. Fenomenale band, en live zo'n beetje het beste wat ik ooit gezien heb +1 obviously Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Sigur Ros altijd +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Eigen inzending luister iig wekelijks of vaker dit nummer en de band. Pas sinds tijdje terug deze magnifieke clip bij gevonden +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Ik voeg me bij de bovenstaande heren +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 april 2021 Auteur Share Geplaatst 1 april 2021 Met een nulletje erbij van uw presentator, komt Sigur Rós uit op +5. FKJ & Masego - Tadow Erwin. Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Ministry - No W hjs Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Ik heb het echt niet op koperblazers en was al geneigd af te haken. De dynamiek, afwisseling en vooral de veelzijdigheid van de muzikanten hielden mijn aandacht echter vast en lieten mijn mening omslaan naar een (kleine) +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten