chrisje1993 Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Ben absoluut geen fan van Birdy. Ik vind al haar muziek saai. Voor mij word dan ook snel een -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Ben ook niet echt een Birdy fan, van het moment dat ze dr eigen nummers moest schrijven werd het nog wat saaier. -1 Jammer dat ik die vorige gemist heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Dikke -1 voor het vogeltje Sterker nog, -2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Dit nummer ga ik niet meer aandrukken, wat bij haar nog wel eens leuk zou zijn. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2021 Een dagje later, mijn excuses. Had woensdag in mijn hoofd. We komen uit op een nipte negatieve score: -1. AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs AWOLNATION is een Amerikaanse elektronische-rockgroep, opgericht in 2010. Zanger Aaron Bruno had eerder in andere bands gezeten en kreeg van Red Bull Records de kans om gratis gebruik te maken van een studio in Los Angeles. Hij nam wat nummers op en verzamelde wat muzikanten om een band te vormen. De eerste ep van de band kwam in 2010 uit, met daarop hun grootste hit tot nu toe: Sail. Vorig jaar kwam het vierde album uit, genaamd Angel Miners & The Lightning Riders. Op dit album vinden we het nummer Battered, Black, & Blue (Hole in My Heart). Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Zitten echt vreselijke stukken in, en vind het mijlen ver verwijderd van het niveau, van SAIL. Doch, tegen het einde is het enigzins oke. Ik zal nooit meer opzetten maar het ontwikkelde zich van oorruis, na wel luisterbaar, daarom 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Ik vind dit nummer persoonlijk ook niet super ondanks het mijn eigen inzending is. Zit er wel mee in mijne kop vanwege NHL21 op PS4. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Vind de stem bij vlagen best goed, maar vind het nummer zelf vooral heel onregelmatig. Geef hem het voordeel van de twijfel met een 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Ook hier mixed feelings. Kan het niet echt plaatsen. Daarom een 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Laat ik dan maar de eerste zijn die het wel kan plaatsen: zo ver mogelijk van mij verwijderd -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Niet verkeerd, maar zal m niet meer uit mezelf opzetten. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2021 Absoluut niet mijn ding, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2021 Na een paar nulletjes leverden wat minnetjes toch een negatieve score op: -3. Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Een samenwerking ditmaal. Frank Sinatra behoeft natuurlijk geen introductie. Voor dit nummer werkt hij samen met Antônio Carlos Jobim, een Braziliaanse zanger. De twee inmiddels overleden zangers waren goede vrienden van elkaar en namen samen ook twee albums op. Op het album Francis Albert Sinatra & Antonio Carlos Jobim vinden we het nummer The Girl from Ipanema, waarop de twee samen als duet zingen. Deadline: zondag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Sinatra is al een selling point, hij is hier gewoon goed, niet super bijzonder. Zijn partner voor deze versie, Jobim maakt het voor mij overgang van een 0 naar een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Gaap. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Tja, wat moet ik zeggen? Sinatra is een icoon en deze plaat met Antonio Carlos Jobim heeft echt een hele fijne rustige vibe wat mij betreft. Zeker niet slaapverwekkend imo. Dit is nog eens een andere taalvermenging dan Marco Borsato en Rolf Sánchez. Uiteraard een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 maart 2021 Share Geplaatst 13 maart 2021 12 uur geleden zei 007mark: Gaap. -1. Dit -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Wel weinig stemmen dit keer, jammer. Was wel benieuwd naar de meningen voor een totaal ander nummer dan wat we tot dusverre hier gehoord hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2021 De deadline gaat naar vanavond 19.00 uur. De bijdragen vallen in het weekend een beetje tegen merk ik (ik ben dan zelf ook minder online dus snap het wel). Daarom vanaf nu deadlines op maandag-, woensdag- en vrijdagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Sinatra is natuurlijk een meester in zijn genre. Echter is dat over het algemeen niet mijn genre, een nummer als strangers in the night vind ik nog tof, deze is erg saai. Ik was wel ff verbaasd, want ik zat onbewust met een andere versie van dit nummer in mijn hoofd dit weekend. Die met een vrouwelijke stem. Die variant is iig al interessanter dan deze al zou ik die denk ik ook geen +1 gegeven hebben. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2021 Doet me niks, 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Sinatra vrijwel altijd +1. Deuntjes als The Coffee Song staan hier geregeld op. Maar dit vind ik echt slaapverwekkend. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2021 Het verlengen van de deadline hielp Frank en Antônio niet: -2. Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Even geen tekst ditmaal. Excuus! De muziek mag voor zichzelf spreken. Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Gebrul, gegrund, gitaar riffen waar niet van houd. Vind echt vreselijk, dan duurt ook nog 5,5 minuut dikke -1 voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2021 Ook absoluut niet mijn ding. Heb het voor de vorm afgeluisterd, maar dit waren geen fijne vijf minuten. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten