Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

Aii.. Enorm balen zeg. Zoals hierboven al genoemd inderdaad vooral voetballend vermogen waarin tekort geschoten is. En dan m.n. bij een Dessers, Til, Pedersen en Nelson. 

Een uitslag die bij de koppeling aan AS Roma eigenlijk al vast stond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra en Senesi enige spelers die potentie hebben, rest zit al redelijk tegen hun top aan. De rest zou ik snel verkopen als je er flink geld voor kan krijgen. 

Edit: en Bijlow ook nog wel. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Sinisterra en Senesi enige spelers die potentie hebben, rest zit al redelijk tegen hun top aan. De rest zou ik snel verkopen als je er flink geld voor kan krijgen. 

Goh die rechtsachter ook hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat blijft dat toch raar met blessuretijd, je geeft 5 minuten blessuretijd, daarin wordt tijd gerekt en dan fluit je na exact 95 minuten af. Nou ben ik al voor werkelijke speeltijd, maar het valt mij op dat de scheidsrechters de laatste tijd ook wel nalaten om het tijd rekken af te straffen met gewoon extra minuutje. Al denk ik dat je hier aan 90 minuten blessuretijd nog niet genoeg had.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook gewoon een ploeg van tien keer niks dat Roma. Al stonden ze wel prima gedisciplineerd te verdedigen zonder echt heel veel weg te geven. Jammer dat Feyenoord de benen niet had en de creativiteit mist om er meer uit te halen, want het zat er echt wel in hoor.

Ach, het is maar voetbal. Lekker slapen en morgen weer over tot de orde van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bogatyr:

Die Zweed man man. Zou nooit meer mogen invallen.

Die zit er nu sinds januari en heeft denk ik één aardige wedstrijd gespeeld. Maar had een leuke kapbeweging in die wedstrijd en wordt sindsdien opgehemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Is dit zo? Dat hoor in voor het eerst. 

42a00fca16878b41e82435513748c966.png

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Zal toch blij zijn als Mourinho op pensioen gaat. Goed in prijzen pakken, maar wat een gedrocht telkens om naar te kijken …

Hij is qua prijzen onderweg naar de uitgang CL -> EL -> UCL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Chiemel:

ja het is juist dus het tegenovergestelde, dat zijn de enige 2 waar je goed geld aan kan verdienen. Al kan je dat uiteindelijk ook nog aan Malacia en Kokcu verdienen.

wel een compliment aan ten opzichte een aantal jaar geleden, toen leek er echt aan geen enkele speler nog een beetje van restwaarde aan te zitten. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites