ivago Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 De beschrijving van 3FM kan ik wel ergens volgen, waar Blur (in hun beginperiode) het dichtst bij ligt. Blij dat ik van Nederland eindelijk eens wat deftige punten kreeg waardoor we (voorlopig) de onderste regionen even vaarwel wuiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Bij Frans aan de wc-muur “Wanneer je een efficiënte overheid hebt, heb je een dictatuur” Stemronde 9/19: Zuid-Afrika Frans, we hebben al even niets meer van je gehoord. Wat was er aan de hand? ‘Niks om je zorgen over te maken, vriend. Ik moest een paar dagen onderduiken voor een programma – ik neem tenminste aan dat het nep is – en nu kan ik er weer tegenaan. Die gasten krijgen mij er echt niet onder hoor. Tijd dus voor Zuid-Afrika. Wat moet ik daar nog over zeggen? Prachtig land, een toonbeeld van het juist omgaan met mensenrechten, muziek die ik dagelijks afspeel, je kent het wel. Misschien moet ik daar naartoe emigreren. Aan de andere kant: daar maak ik vrijwel iedereen in Nederland blij mee, dat is te makkelijk.’ Lisa Lukaszcyk, het is een naam die je niet direct aan Zuid-Afrika verbindt. Toch is zij geboren in Kaapstad. Ondertussen woont ze al geruime tijd in Rotterdam en is ze de frontvrouw van de band Luka. De singer-songwriter vindt haar inspiratie bij artiesten als Feist, Sylvan Esso en Bon Iver, maar wil ook vooral een eigen geluid produceren. Dat geluid schuurt langs de electro-pop, folk en soul. Op het debuutalbum First Steps of Letting Go staan tien nummers, die als geheel gematigd positief werden ontvangen door de muziekpers. Van deze plaat speelt Luka voor ons River. De punten van Zuid-Afrika MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Met 3 punten in ieder geval weer een paar puntjes binnen gesleept. Nog steeds wel wat punten los... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 12 punten! Feest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Niks verwacht, niks gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Meestal is Nasje mij wel gunstig gezind, en deze keer is het niet anders. Mooi, 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Een mooie tienpunter stuwt ons naar de tweede plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Gek, kom vaak bij komodo in de buurt te staan, maar we hebben toch echt een totaal verschillende smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 1 puntje erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 We blijven (voorlopig) in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 De voltallige concurrentie pakt zo'n beetje punten. Dit is wel een tikje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #32 Bij Frans aan de wc-muur ‘Het geheim van vervelend zijn is alles willen vertellen.’ Stemronde 10/19: Italië Zeg Frans, wat vind jij nou van de Italiaanse inzending? ‘Bedankt man, ja, Italië, wat moeten we daar nou over zeggen. Het liedje gaat over nachtduiven volgens mij, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn Engels niet zo goed is. Net als mijn Italiaans. Ach, vooral dat Engels is toch maar een taal die bedacht is door de deep states. Maar goed, terug naar dat liedje. Iets spreekt me er in aan, vooral aan het einde. Why can’t I stay with you and watch the world burn? Mensen, troost uzelf, die tijd komt er snel aan.’ Met het inzenden van Night Doves is er een mooie bijdrage geleverd op Spotify: dankzij de paar extra streams staat er nu niet meer <1.000 achter het nummer; een categorisering die een artiest niet graag ziet. Het nummer gaat over het gedesillusioneerd kijken naar de toekomst wanneer je door de liefde in de steek bent gelaten; hoe blijf je ervoor waken dat het verleden je niet in een afschuwelijk kreng verandert? Niet de meest opbeurende single om een carrière mee te starten, maar La Naissance durfde het aan. De punten van Italië MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs 19 februari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 4 puntjes, prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Koos puntloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 Voor Griekenland ook eindelijk weer een mooi aantal punten. Had er serieus meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Oef, 0 punten? @ivago Had hier wel wat verwacht eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Een heel mooi aantal van 7 puntjes van mijn The Voice collega coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 En 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Helaas 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 10 punten van de grote meester! I like it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Oei, allerlaatste... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 19 uur geleden zei Rogier.: Oef, 0 punten? @ivago Had hier wel wat verwacht eigenlijk Sorry man, ik vond het maar een saai gedoe deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Aan de wc-muur bij Lange Frans ‘Macht hebben en er geen gebruik van maken, dat is pas beschaving.’ Rectificatie Lange Frans zat weer eens tot zijn ellenbogen in de complottheorieën en was daardoor niet scherp bij het invoeren van de resultaten (of was hij zelf een complot aan het opzetten?!). In ieder geval: de punten van Italië uit de vorige ronde zijn ietwat aangepast. Voor de één een geluk, voor de ander een reden om eens aan te schuiven bij de podcast van Lange Frans. Ik heb gewoon hartstikke scheel gekeken, want in m'n Excel-bestand stond het wel goed. Punten in Scorewiz aan het land ernaast toegekend. Stemronde 12/19: Zwitserland Ik neem aan dat je wel een mening hebt over de 69 kamers van Zwitserland, Frans? ‘Wat denk jij dan, natuurlijk heb ik daar een mening over. Bedankt dat je het vraagt, man. Dames en heren, ik neem jullie mee naar het centrum van het kwaad: het Vaticaan. Jullie weten toch wie daar de orde zogenaamd moet bewaken? Precies, de Zwitserse Garde! In hun gekke pakkies ziet het er allemaal leuk uit, maar vergeet niet waar zij de buitenwereld allemaal vanaf houden. Als we toch eens konden zien wat hun ogen zagen. Ik neem aan dat 69 Chambers een meervoudige verwijzing kent, maar dat elke verwijzing weer uitkomt op een plek achter de coulissen van Rome.’ We zetten de Machine aan, want zo heet het nummer dat Zwitserland dit jaar inzet op het wereldsongfestival. De band, 69 Chambers, bracht met Machine zijn derde album uit. Geheel onervaren zijn de muzikanten dus niet, zeker niet als je bedenkt dat een aantal van hen al in andere bands gespeeld heeft, bands die binnen het genre enige bekendheid genieten. Zo speelt Tommy Vetterli ooit voor Coroner, een wat oudere trashmetalband, waar 69 Chambers-drummer Diego Rapecchietti inmiddels ook in meedoet. De punten van Zwitserland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Het komt allemaal stiekem weer wat bij elkaar zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Komen wel dicht bij de top zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten