hjs Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Het ziet er goed uit voor Congo momenteel. Zelf had ik sowieso niks verwacht deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 6 uur geleden zei Rogier.: Om mezelf maar even te quoten @007mark, steekpenningen zijn niet echt aan de orde gekomen Edit: die Jordan Mackampa is wel een lekker artiestje hoor. Dat nummer Magic is @bas2204 Magic had ik ook bijna ingestuurd, maar dacht uiteindelijk met dit nummer nog net wat meer punten te kunnen scoren. Trouwens voor de liefhebbers van deze inzending en mijn vorige inzending: kijk even of het Naked Song festival in Eindhoven aankomende mei doorgaat. Hoofdacts zijn deze heer Mackampa, mijn vorige inzending Keenan en Fink! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Gaan we na 21 edities dan eindelijk weer een Afrikaanse winnaar hebben? Bedankt voor de zes punten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Ik deel m’n land met bankiers en handelaren, burgemeesters, pedo’s en zachte heelmeesters Het land waar we elkaar veel te veel aangapen En wereldwijd bekend staan als die makke schapen Het land waarin de intelligente lockdown Bedacht is door een VVD-clown Kom uit het land dat waar niks mag en alles moet Het land dat om 6 uur eet met een glaasje kinderbloed Ah. Stemronde 7/19: Griekenland Frans, Frans? Ben je er nog? Het volgende land staat te wachten! ‘Rustig aan, gast, ik ben er nog. Je lijkt wel een politicus, altijd een grote mond, maar je maakt niets waar. Ik stond gewoon ff te chillen met die gasten uit Griekenland. Die strawberry pills zijn echt heerlijk; daar gaan we de rest van dit feestje hard op, dat kan ik je garanderen. Ik pak een momentje voor mezelf. Uh.’ Dark electro, minimal wave en coldwave zijn de stijlen die worden losgelaten op de muziek van Strawberry Pills, de muziekgroep uit Athene die bestaat uit Valisia Odell en Antonis Konstantaras. Vanaf 2019 is deze samenwerking actief, wat in datzelfde jaar werd bezegeld met het uitbrengen van een eerste single: Verbal Suicide. Ondertussen ligt er ook een album in de platenzaken, want in november 2020 werd Murder to a Beat uitgebracht. Op dat album is de song Icarus te vinden. Zorgen de Grieken er wel voor dat ze niet te dicht bij de zon gaan vliegen? De punten van Griekenland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Loopt helemaal niet goed momenteel! Congo gaat hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 10 puntjes Merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2021 Ik had wel op iets meer wederzijdse liefde gehoopt uit het kamp van Soedan M'n Griekse inzending hoeft niet bang te zijn dat ze te dichtbij de zon komen; zullen eerder in de zee storten als het zo voortdoet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 No points :( Onverwachts van Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Één puntje, I take it. Griekenland bonjourt zichzelf ondertussen naar de laatste plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 5 punten, da's fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Weer niets:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Ja hoor, gewoon de volle mep! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Kijk, weer 8 hele mooie puntjes. Het loopt inderdaad echt heerlijk deze editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Na een goed begin, dalen we heel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Weg naar onderen is ingezet,hoop toch nog een paar keer puntjes te sprokkelen. Gaat Congo nog bedreigd worden,of is de vogel al gaan vliegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Dit is het land waar ik zal strijden tot aan het einde Totdat je deze meezingt van Bedum tot een Gilze-Rijen En tot die tijd zal ik wappen, ik heb m’n verstand verpand Dit is voor Nederland, Willem E, Lange Frans Ah. Stemronde 8/19: Nederland We zijn thuis; de titelverdediger staat voor de deur. Hoe is het ermee, Frans? ‘Man, man, dit is zo goedkoop scoren. Queen’s Pleasure; hoe obvious wil je het weer hebben? Natuurlijk is dit een land waar we de koningin het liefst plezieren, niet alleen financieel, en niet alleen Maxima. Nee, er zitten er genoeg in de politiek die de toekomstige koningin ook een Big Boys Loan willen bezorgen. Smeerlapperij. Word wakker mensen! Uh.’ Een mix tussen de Dandy Warhols, Blur, The Ramones en The Smiths, zo omschrijft 3FM de band Queen’s Pleasure. Het zijn nogal wat grootheden uit de muziekindustrie, wat de verwachtingen enorm omhoog stuwt. Gelukkig blijft de groep rondom Teun en Sal nuchter en willen ze vooral plezier halen uit het maken van muziek. In 2016 besloten ze muziek te gaan maken en hun eerste single werd Big Boys Loan. Waar het over gaat? Nou, waar we het allemaal over hebben: een tekort aan seks. Zing het maar van je af! De punten van Nederland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Hee kijk eens aan, geen punten voor Congo en zelf 5 puntjes gepakt. Danku! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Slechts 1 punt. Matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 We kruipen ietsjes dichterbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Dit brengt de spanning weer wat terug. Voor mijn inzending wordt het een hele grauwe editie. It is what it is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Boeeeehhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Dankjewel voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Jammer, een ronde niets. Maar nog altijd netjes bovenaan de lijst, dus dat is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Bedankt voor de the sixpack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten