Platina32 Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Wow, Congo begint nu al los te komen van de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Of ik even wil helpen met de boodschappen dragen? Nee sorry, ik heb mijn handen al vol met de rode lantaarn van het MU Songfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Dankjewel voor de 12 punten!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Er is vooralsnog geen pijl op te trekken qua puntenverdeling. De enige zekerheid is dat DR Congo punten spaart alsof het een verzameling Pokémonkaarten is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Hier niets verwacht en ook niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 10 punten! Dank! Hopelijk klopt deze wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Een paar puntjes bij. Het zal wachten worden op die enkelingen die mijn inzending wel meer apprecieerden, zoals meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Kom uit het land waar Dreetje Hazes over 100 jaar zingt in elk café dat van de staat is Komt uit het land waar Bill Gates, Steve Jobs en Rutte Mark, Jeff en Rothschild de tent runnen Kom uit het land waar hip-hop een kind vol dromen is En je zelf mag weten hou oud die is Het land waar als je rijk wordt je ziel hebt ingeleverd En je bij jezelf denkt: ‘was dit mijn leven?’ Ah Stemronde 5/19: Schotland Een mooi ritje vanuit Ierland naar Schotland door het mooie, regenachtige landschap van de Britse eilanden. Hoe is het daar, Fransie? ‘Yes, bedankt man, en luister, yo. Het is dus tijd voor de Schotten dus zet je schrap. Het nummer klinkt misschien vrolijk, maar zoals we ondertussen allemaal weten is dat alleen maar afleiding. Mexico, zeggen ze dat hun liedje heet. M’ex í co; m’n ex en co! Echt waar mensen, die bitches… Het is zo obvious. Waarom hoor je niemand daarover? Uh.’ Rechtstreeks uit Perth – de Schotse stad in dit geval – is een band overgevlogen die in 2004 begon onder de naam Battleheart. Tegenwoordig kennen we de groep rondom frontman Christopher Bowes beter als Alestorm. Hun fans kijken altijd reikhalzend uit naar de liveoptredens van de band, die altijd garant staan voor veel energie en sfeer. Zelf omschrijven ze hun muziek als pirate metal en met zes albums achter hun naam zitten ze muzikaal absoluut niet stil. De albums dragen overigens typerende namen als Captain Morgan’s Revenge, Black Sails at Midnight en Curse of the Crystal Coconut. Mexico, het nummer dat meedoet aan het WSF is afkomstig van No Grave but the Sea uit 2017 en is in korte tijd uitgegroeid tot een klassieker in de liveshows. De punten van Schotland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 De Engelsen danken hun buren voor de mooie verzameling punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Helaas geen punten. Niet verwacht in ieder geval ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Een punt van Satyr is 1 meer dan gemiddeld van zijn kant. Er zit dus verbetering in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Eerste ronde zonder punten. Maar we staan er nog steeds mooi voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 (bewerkt) Laatste?! :( Waar is de liefde voor Gino? 7 februari 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 (bewerkt) Op 6-2-2021 om 10:48 zei 007mark: Zonde, had van Chiemel wel puntjes verwacht. Als ik het nummer nu terugluisteren, vind ik hem eigenlijk best wel goed bevallen ja. Lag allemaal dicht bij elkaar en momentopname. 7 februari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Hoppa deze waren wel welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 De 6 punten halen me alvast wat weg uit die onderste regionen. Dank Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Twee punten weer, maar nog steeds diep in de problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Hartelijk dank . Ben tevreden tot nu toe. Mag ik blijven hopen op topprestatie of gaat het alleen maar downhill vanaf nu ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2021 MU Wereldsongfestival #32 Het land waar prostitutie bijna niet meer mag Het land van Sinterklaas-zonder-zwartepietendag Dit is het land waar ik verloren ben, bedrogen wordt Kom uit het land waar ik beschimpt en verloochend wordt Kom uit het land met de meeste complotten per vierkante meter De waarheid achter 9-11 weet ik echt wel beter Uh, en vaccinatie is een schitterend woord Maar shit, ‘t is fucking bitter als het in je lijf wordt geboord Ah. Stemronde 6/19: Soedan Daar gaan we weer, met nu een inzending uit Afrika. Zeg het maar, Frans! ‘Yes, yes, dankjewel! Mensen, luister maar weer naar ome Frans, dat zal jullie lichten harder doen laten schijnen. Ik had sowieso al bewezen dat in de contouren van Soedan het oog van de duivel schuilgaat en nu ik zie dat het nummer dat ze gebruiken Air Forces heet. [Amsterdams-Nederlands accent] Do I need to say more? [/Amsterdams-Nederlands accent] Maar, laat ik ook eerlijk zijn, Mustafa heeft het begrepen met zijn teksten: “I’ll be awake, I’ll be awake…” Neem zijn advies ter harte, mensen! Uh. Mustafa maakt zijn muziek niet echt vanuit Soedan; hij gebruikt het land waar hij zijn genen aan ontleent vooral vanwege de muzikale invloeden. Vanuit Toronto schrijft hij zijn gedichten en liedjes, en probeert hij films te regisseren. Dit doet hij overigens vaker onder de naam Mustafa the Poet. Zijn gedichten zijn veelal gebaseerd op de islam en zijn persoonlijke ervaringen. Dat laatste geldt ook voor mijn muziek Air Forces schreef Mustafa, zoals veel nummers, voor zijn vrienden die hij verloren heeft door (wapen)geweld. De punten van Soedan MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Ene Afrikaanse land geeft het andere Afrikaanse land 12 punten. Graag opheldering @Rogier. en lever gauw die steekpenningen in bij de organisatie. Evengoed bedankt voor de 10 puntjes. Ergens van jou wel wat verwacht in deze ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Bedankt voor 5 punten! Niet meer laatste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Toch 8 puntjes erbij en we mengen ons in de top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Netjes, netjes! Die steekpenningen komen inderdaad jouw kant op @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 (bewerkt) Op 2-2-2021 om 09:09 zei Rogier.: Uiteindelijk net aan 2 voldoendes op kunnen schrijven Om mezelf maar even te quoten @007mark, steekpenningen zijn niet echt aan de orde gekomen Edit: die Jordan Mackampa is wel een lekker artiestje hoor. Dat nummer Magic is @bas2204 9 februari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Had hier eventueel wel wat punten verwacht. Qua vibe het meest vergelijkbaar zou ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten