Titan Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 17 uur geleden zei Rogier.: Mijn laptop lijkt gisteren te zijn overleden @Titan, ik ga even kijken hoe snel het nog lukt alles te fixen. Zonde! Heintje voelt met je mee, liet hij zojuist weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Echt by far de slechtste editie waar ik aan meegedaan, voor mij. Begon met 4 nummers die ik het liefst minpunten geef (tel uit je winst), maar daarna werd het al wat beter. Zaten in ieder geval geen nummers bij die ik nog een keer zou luisteren, en heel veel onvoldoendes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Dank, nu bijkomen van het luisteren Nog één te gaan! 19 december 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 27 minuten geleden zei Titan: Dank, nu bijkomen van het luisteren Nog één te gaan! Wordt morgen of heel misschien maandag. Kan HH me dat vergeven of moet ik alvast gegen die Wand gaan staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 Nee 32 minuten geleden zei Grote Ree: Wordt morgen of heel misschien maandag. Kan HH me dat vergeven of moet ik alvast gegen die Wand gaan staan? Geen enkel probleem; maandag is toch pas de deadline. Dan te laat is kaalgeschoren en op de trein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Op 18-12-2020 om 17:47 zei Rogier.: Mijn laptop lijkt gisteren te zijn overleden @Titan, ik ga even kijken hoe snel het nog lukt alles te fixen. De mijne ook na het beluisteren van Libanon @Titan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 11 minuten geleden zei Zeus: De mijne ook na het beluisteren van Libanon @Titan. Dat was te merken aan je stemgedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 11 uur geleden zei Zeus: De mijne ook na het beluisteren van Libanon @Titan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 (bewerkt) 17 uur geleden zei Zeus: De mijne ook na het beluisteren van Libanon @Titan. Dit gebeurde er nadat Frankrijk werd beluisterd 20 december 2020 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Op 19-12-2020 om 19:21 zei Titan: Nee Geen enkel probleem; maandag is toch pas de deadline. Dan te laat is kaalgeschoren en op de trein. Ik heb even het gas open gezet en tijd gevonden om vandaag al mijn stemmen in te sturen. Vond het een oké editie. Er was eigenlijk niet één nummer waarvan mijn reeënhart echt sneller ging kloppen. Maar aan de andere kant heb ik ook weinig onvoldoendes uitgedeeld. Het zat allemaal dicht bij elkaar en wat ik vooral leuk vond, is dat de inzendingen qua stijl behoorlijk divers waren. Helaas zijn er ook twee nummers voorbij gekomen waarvan ik met terugwerkende kracht graag mijn opgelopen gehoorschade wil declareren bij de inzender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 We kunnen dus beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst 21 december 2020 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #31 AAACHTUNG! In een land dat bijna altijd voorstander is geweest van vrije stemmen was het even wachten tot alle stemformulieren in waren gevuld en door de kiescommissie waren goedgekeurd. De delegatie uit Oostenrijk probeerde in de tussentijd nog een coup te plegen, maar kreeg niet voldoende handen in de lucht om daadwerkelijk een voet 90 graden van de grond te krijgen. HH kan dus eindelijk het podium op om de 31e editie van het MU Wereldsongfestival af te trappen! De kijkers zien Heintje in een strakgestreken kaki uniform de show stelen; hij heeft speciaal voor vandaag zijn Dr. Martens-laarsjes goed opgepoetst. Heino gaat duidelijk voor een traditionele outfit uit de kledingkast van zijn grootouders. Op zijn mouwen heeft zijn oma vlijtig wat kruisjes gehaakt om de show mee te stelen. Kortom; de mars kan beginnen. Stemronde 1/18: Denemarken Het spits wordt afgebeten door de Denen, die Nelson Can naar voren hebben geschoven al deelnemend artiest. Signe SigneSigne en Selina Gin begonnen ooit in een bandje genaamd Niels På Dåse. Veel succes werd dat niet, tot Maria Juntonen zich bij het tweetal voegde en de band werd omgedoopt tot de huidige naam. Onder andere het festival Roskilde werd al aangedaan en daarnaast mocht het drietal het voorprogramma van The Black Keys verzorgen. Are you dead or alive vragen ze zich in het nummer Break Down Your Walls – sowieso toepasselijk om in Duitsland ten gehore te brengen – een aantal keer af. De dames zweren dat ze het hiermee niet tegen Heino hebben, zoals sommige media al beweerden. De stemmen van Denemarken https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/358655/1/1/vhnmexmwrl Spoiler @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. 21 december 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Vier punten om mee te beginnen. Not bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Ik ben van de nul af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Boem, direct een twaalfpunter! Dank aan de Denen!Mooie bloedrode achtergrond in de Scorewiz trouwens Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Ik weet helemaal niets van een coup, @Titan!!!! Bedankt voor de 3 punten Rob. Fijn om direct van de 0 af te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst 21 december 2020 2 minuten geleden zei Grote Ree: Boem, direct een twaalfpunter! Dank aan de Denen! Mooie bloedrode achtergrond in de Scorewiz trouwens Titan Puur vanwege de kerstsfeer uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Matige start, hopelijk kan ik van die laatste plek wegblijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Nog geen punten, helaas. Wel hilarische posts, Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Ik moet telkens echt veel te hard lachen om jouw teksten, heerlijk man! Meteen gestart met 8 punten. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Zowaar gestart met een mooie zevenpunter, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Inderdaad, complimenten weer voor de update. Iets minder complimenten aan de Denen, die mij nog puntloos achterlaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 1 punt. Beter als niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 6 van de Denen, waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 (bewerkt) Geen punten, hoopte er wel op. Moet zeggen dat mijn stemlijst er behoorlijk anders uitziet. 21 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten