Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Adanaspor kampioen _O_ O_ Wat een prestatie.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Zit ff Gala te kijken. Straf van de bond of laten ze massaal afweten als het wat minder gaat?

Protest naar de bond, metro problemen en het gaat minder idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt het idee dat het Turks voetbal van buitensporige incidenten aan elkaar hangt. Treedt de bond goed op tegen dit soort excessen?

Vind ik niet maar dat zal jij bijvoorbeeld te emotioneel vinden haha en misschien is dat ook wel zo. Ik zeg laat ze degraderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het erge is dat de supporters blijkbaar een 17-jarig kind dit hebben laten doen, dus zal wel niks van komen... Echt misselijkmakend gedrag...

En dan met z'n allen roepen dat Trabzon achter hem staat. :cab: Zegt genoeg. Hoop dat de Turkse bond hard optreedt, een heel seizoen zonder supporters lijkt mij een prima besluit. Vooral omdat de opening van het nieuwe stadion voor volgend seizoen op de planning stond, dubbel zo hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan met z'n allen roepen dat Trabzon achter hem staat. :cab: Zegt genoeg. Hoop dat de Turkse bond hard optreedt, een heel seizoen zonder supporters lijkt mij een prima besluit. Vooral omdat de opening van het nieuwe stadion voor volgend seizoen op de planning stond, dubbel zo hard.

Die kerel heeft interview gegeven aan Beyaz Futbol, zijn oom of whatever het was... Die gast was echt gestoord. Hij zei: "Ene kant van me is heel boos op hem, maar de andere kent zegt goed gedaan". Dan weet je al dat hij gewoon trots is op wat zijn 17-jarige neef heeft gedaan.

Echt ongelooflijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites