Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Gister maakte ene Alexis Messidoro ("gouden Messi" _O_) zijn debuut bij Boca, jeugdspelertje van 18 jaar. En scoorde gelijk :mrgy: Benieuwd of het ook echt een groot talent is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 dkmIuPapXuY Weet niet of die ooit is gepost, maar leuk filmpje van Gala fan Ugur Yildirim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dos Santos :< Jeetje. Leuke competitie ook hoor. Tactisch een stel onbenullen maar dat maakt het alleen maar leuk. Zit al vanaf 23.30 ofzo te genieten hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Zit ff Gala te kijken. Straf van de bond of laten ze massaal afweten als het wat minder gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Boca - River begint over twee minuten. Hier te volgen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Ik zat ook al klaar ja :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Na 11 minuten alweer een rode kaart :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Haha, wat een overtreding was dat zeg. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 [twitter]724320566229000197[/twitter] Ja, dat is rood ja. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Staat ook aan hier :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Adanaspor kampioen _O_ O_ Wat een prestatie. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Zit ff Gala te kijken. Straf van de bond of laten ze massaal afweten als het wat minder gaat? Protest naar de bond, metro problemen en het gaat minder idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 [twitter]724310027524313088[/twitter] :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Trabzon terreurclub ''alweer'' tijd dat ze echt gestraft worden. Lekker naar Lig 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Wat mega laf zeg. Misselijkmakend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Zo, ook een schandelijke overtreding van Balanta op de keeper. Mag je ook minimaal met geel bestraffen. Verder heb ik dus een mooie superclasico gemist :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Heb niet kunnen kijken vannacht, jammer. Veel doelpuntrijke duels gemist ook zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Het erge is dat de supporters blijkbaar een 17-jarig kind dit hebben laten doen, dus zal wel niks van komen... Echt misselijkmakend gedrag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Ik heb echt het idee dat het Turks voetbal van buitensporige incidenten aan elkaar hangt. Treedt de bond goed op tegen dit soort excessen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 [twitter]724584015286640641[/twitter] Toch opvallend; al een keer in Europa geweest en dan op dertigjarige leeftijd nog eens gaan en het behoorlijk goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Ik heb echt het idee dat het Turks voetbal van buitensporige incidenten aan elkaar hangt. Treedt de bond goed op tegen dit soort excessen? Vind ik niet maar dat zal jij bijvoorbeeld te emotioneel vinden haha en misschien is dat ook wel zo. Ik zeg laat ze degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Zo, ook een schandelijke overtreding van Balanta op de keeper. Mag je ook minimaal met geel bestraffen. Verder heb ik dus een mooie superclasico gemist :(. Mwah ik had bij deze wedstrijd echt veel meer "geweld" verwacht, misschien had ik te hoge verwachtingen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Met die gedachte had het veel erger kunnen zijn. Wat te denken acties van de hinchas die ook te ver gingen de vorige keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Met die gedachte had het veel erger kunnen zijn. Wat te denken acties van de hinchas die ook te ver gingen de vorige keer. Ja heb ik niet gezien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Het erge is dat de supporters blijkbaar een 17-jarig kind dit hebben laten doen, dus zal wel niks van komen... Echt misselijkmakend gedrag... En dan met z'n allen roepen dat Trabzon achter hem staat. :cab: Zegt genoeg. Hoop dat de Turkse bond hard optreedt, een heel seizoen zonder supporters lijkt mij een prima besluit. Vooral omdat de opening van het nieuwe stadion voor volgend seizoen op de planning stond, dubbel zo hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 En dan met z'n allen roepen dat Trabzon achter hem staat. :cab: Zegt genoeg. Hoop dat de Turkse bond hard optreedt, een heel seizoen zonder supporters lijkt mij een prima besluit. Vooral omdat de opening van het nieuwe stadion voor volgend seizoen op de planning stond, dubbel zo hard. Die kerel heeft interview gegeven aan Beyaz Futbol, zijn oom of whatever het was... Die gast was echt gestoord. Hij zei: "Ene kant van me is heel boos op hem, maar de andere kent zegt goed gedaan". Dan weet je al dat hij gewoon trots is op wat zijn 17-jarige neef heeft gedaan. Echt ongelooflijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten