Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei Kyrill:

Hadden die achterlijke Turken van de vakbond, dat van te voren niet zelf kunnen bedenken?!:sorry:

Vreselijke geldwolven. Al maanden gaven clubs aan dat ze hier niet zo een fan van zijn. Mooi dat het nu definitief gestaakt is.  Een grote les tegenover iedereen die Anti Atatürk is in Turkije. 

In Turkije was deze wedstrijd volledig uitverkocht en konden de spelers op tijd op vakantie. Vreselijk gehandeld door de voetbalbond. Zal me niks verbazen als de voorzitter vandaag nog zijn ontslag indient

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn we weer :D Galatasaray - Konyaspor.

Gezien de Afrika Cup en veel geblesseerden een fantasieopstelling zonder Boey, Sanchez, Angelino, Ziyech, Torreira, Icardi,

Muslera, Kaan, Nelsson, Bardakci, Baris Alper, Ndombele, Demirbay, Zaha, Akturkoglu, Mertens, Dervisoglu

Gemiddelde leeftijd op de bank is 20 :D 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Nou voetballend houdt het niet over he laatste tijd, tering.  @Acquafresca

2-1 winst door goals van Nelsson en Mertens.

Fenerbahçe wint op kwaliteit. Bij ons is alleen Sanchez gelukt en die is nu best lang geblesseerd. Kerem krijgt teveel shit over zich heen en kan zich volgens mij niet meer concentreren. Icardi is geblesseerd. Zie Fenerbahçe dit jaar wel kampioen worden helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/cristiano-ronaldo-deelt-complimentjes-uit-aan-saudi-pro-league-en-zichzelf-ik-troefde-zelfs-erling-haaland-af~abef4ffb/

,,Ik maakte de meeste doelpunten van iedereen. Zelfs jonge honden als Erling Haaland troefde ik af. En ik ben bijna 39', glunderde de Portugese superster, die op 5 februari jarig is. ,,Ik vind het erg leuk als mensen twijfels over mij hebben en dat ik dan toch succesvol ben. Kritiek maakt me helemaal niets uit.”

,,De Saudi League is niet slechter dan de Ligue 1. Het is zelfs competitiever dan de Ligue 1, dat kan ik wel zeggen na een jaar daar te hebben doorgebracht. We zijn nu beter dan de Franse competitie”, zei Ronaldo, die nooit in Frankrijk speelde.

Over een afscheid als prof heeft de 205-voudig international van Portugal (128 goals) nog niet concreet nagedacht. ,,Ik stop wanneer ik het gevoel heb dat ik klaar ben. Misschien over tien jaar?”

;c;e:cab::mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

en ontving de ‘Maradona-award’ voor beste doelpuntenmaker van het afgelopen jaar, een prijs die eerder alleen in 2021 werd uitgereikt aan Robert Lewandowski.

Waarom is deze prijs vernoemd naar een speler die historisch gezien helemaal niet zo absurd veel scoorde? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Dat Jordan Henderson na een halfjaar al Al-Ettifaq heeft verlaten om bij Ajax aan de slag te gaan, zal voor de voormalige verdediger van Manchester City niet uit de lucht zijn komen vallen. Volgens Laporte zijn veel Europese sterren die naar Saoedi-Arabië zijn vertrokken ontevreden. 'Ze maken het ons hier niet makkelijk. Veel spelers zijn teleurgesteld. We werken elke dag aan het verbeteren van de omstandigheden. Deze situatie is ook nieuw voor de Saoedi's, dat er veel Europese spelers met een staat van dienst aanwezig zijn. Misschien moeten ze wennen aan de professionaliteit', zegt de 29-jarige verdediger.

Laporte legt uit dat hij niet alleen op aan voetbal gerelateerde zaken doelt. In het dagelijkse leven merkt hij ook dat er veel gemakzucht is in Saoedi-Arabië. 'Een deadline doet er niet toe voor ze. Je maakt afspraken, maar die komen ze gewoon niet na als er wat ondertekend is. Ze gaan de strijd met je aan. Dat was ik niet gewend vanuit Europa', klinkt het.

De speler die met Manchester City onder meer vijf keer de Premier League won, kreeg een ander beeld voorgespiegeld toen het voorstel vanuit Saoedi-Arabië afgelopen zomer op tafel kwam. 'Ze proberen je binnen te halen en eenmaal hier is de dagelijkse gang van zaken toch heel anders. Ze bekommeren zich wel om ons, maar niet genoeg naar mijn zin. In Europa wordt er beter voor je gezorgd', aldus Laporte, die nog niet hardop een vertrekwens wil uitspreken. 'Maar als je in zo'n korte periode al teleurgesteld raakt, dan vraag je je wel af wat je moet doen.'

Verrassend. Not.

Nog anderhalf jaar en de Saoedische missie is compleet mislukt. Ik kijk er naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het puntverlies van Fenerbahce, moest Gala naar Trabzon om de moeilijke uitwedstrijd daar te spelen.

Niets bleek minder waar, 1-5 :<

0-1 Zaha

0-2 Zaha

0-3 Ayhan

1-3 Destan

1-4 Akturkoglu

1-5 Akturkoglu

Icardi en Sanchez weer terug van blessureleed. Onze beste wedstrijden hebben we toch gespeeld met duo Torreira - Demirbay als defensief blok, blij dat Buruk daar weer op teruggreep.  @Acquafresca

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaan we weer.

Na de winst van Fenerbahce gisteren mogen wij vandaag thuis tegen Gaziantep

Muslera, Ayhan, Nelsson, Sanchez, Kutlu, Torreira, Demirbay, Akturkoglu, Mertens, Baris, Icardi

Bij Antep ex Chelsea speler Djilobodji en ex Liverpool speler Markovic. 

Poeh, 2-1 gemaakt in de laatste minuut. Mocht ook wel na 6 keer de paal/lat te hebben geraakt :cab: 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met 2-0 gewonnen van Basaksehir.

1-0 Baris

2-0 Mertens

Op dit moment staat Fener met 0-1 achter tegen Alanyaspor. Laten we maar daarop hopen.

Wintertransferperiode is Galatasaray ook druk geweest.

Sacha Boey is vertrokken, zijn vervanger is Serge Aurier

Angelino is vertrokken, zijn vervanger is Derrick Kohn ( ex Willem 2)

Bakambu is ook verkocht voor 5 miljoen aan Betis, zijn vervanger is de gehuurde Carlos Vinicius ( ex PSV)

Fenerbahce heeft Caglar Soyuncu gehuurd en Bonucci gehaald, daarnaar Krunic gehuurd van Milan,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sophomore:

Toch prachtig om te zien hoe ze elkaar vinden & spelen met de tegenstander. 

Eerste helft speelde ze de tegenstander helemaal zoek. Die hadden echt niks in te brengen.

2 uur geleden zei La Pulga:

Ik zag de beelden voorbij komen, wat een niveau daar haha. Maar wel leuk om Messi en Suárez weer samen te zien :D 

Wisten elkaar aardig te vinden. Niveau is niet al te best, maar toch altijd wel vermakelijk om te kijken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites