Thierryvane Gepost April 7 Share Gepost April 7 (edited) 5 uur geleden zei cimbomcu: Vnv 20:30 Galatasaray - Fenerbahce. Ook live op Ziggo. De Super Cup, niet in Saoedi-Arabië maar gewoon zoals het hoort in Turkije. Fener komt gewoon met de U19. Heerlijk statement. Hou van Turks voetbal. Edit 1: 1-0 Icardi na één minuut Edit 2: Fener stapt van het veld Edit 3: wedstrijd gestaakt Edited April 7 by Thierryvane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 7 Share Gepost April 7 Lekkere clusterfuck dit. Kan ook alleen maar weer in Turkije, dit soort taferelen. Heerlijk ook, zo'n voorbeschouwing van een half uur op Ziggo voor saus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 7 Share Gepost April 7 Wat een geniale beelden. Nooit gezien. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 7 Share Gepost April 7 Vind het eigenlijk meer gênant dan geniaal. Hoe kun je nou blij zijn als je het in je schoot geworpen krijgt? Schaamteloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 7 Share Gepost April 7 Zojuist zei Grote Ree: Vind het eigenlijk meer gênant dan geniaal. Hoe kun je nou blij zijn als je het in je schoot geworpen krijgt? Schaamteloos. Tja, Turks voetbal. Gala kan hier ook vrij weinig aan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 7 Share Gepost April 7 Dikke onzin @Grote Ree Je moet dit juist enorm gaan vieren. Die achterlijke debielen saboteren de boel gewoon keihard. Wat een farce zeg. Wat een disrespect naar de prijs, naar de fans uit de aardbevingsgebied en voor je eigen club. Als je dan echt zo gaat janken dat je zo zielig bent, stap dan gelijk uit de competitie. Maar nee dat durven ze niet, ze wachten net zo lang dat de bond dat gaat doen. Pussy's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost April 7 Share Gepost April 7 Whut, is die wedstrijd alweer voorbij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 7 Share Gepost April 7 1 minuut geleden zei cimbomcu: Dikke onzin @Grote Ree Je moet dit juist enorm gaan vieren. Die achterlijke debielen saboteren de boel gewoon keihard. Wat een farce zeg. Wat een disrespect naar de prijs, naar de fans uit de aardbevingsgebied en voor je eigen club. Als je dan echt zo gaat janken dat je zo zielig bent, stap dan gelijk uit de competitie. Maar nee dat durven ze niet, ze wachten net zo lang dat de bond dat gaat doen. Pussy's. Eens hoor met je analyse. Desalniettemin zie ik geen aanleiding voor Gala om het dan maar te gaan vieren. Ze hebben 0,0 inspanning hoeven te leveren voor dit, ze krijgen de prijs vanwege onsportiviteit van de tegenstander. Dat moet toch geen voldoening geven, me dunkt. Als dit nou de bekerfinale was geweest, dan had ik me kunnen voorstellen dat je alsnog een feestje had gebouwd onder het mom van 'viering van de road to the final' en alle tegenstanders die je hebt mogen uitschakelen, maar dit is nota bene de Super Cup. Vind het maar een schijnvertoning dit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 7 Share Gepost April 7 Is deze wedstrijd nog steeds in S-A? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 7 Share Gepost April 7 Zojuist zei sennid: Is deze wedstrijd nog steeds in S-A? Nee, deze was in Zuid-Oost Turkije. De opbrengst zou toekomen aan de slachtoffers van de aardbeving van vorig jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 7 Share Gepost April 7 2 minuten geleden zei Grote Ree: Nee, deze was in Zuid-Oost Turkije. De opbrengst zou toekomen aan de slachtoffers van de aardbeving van vorig jaar. Kan je mij dan ook vertellen of Cim wat de reden is waarom ze dit doen? Mis de context vooral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 7 Share Gepost April 7 Zojuist zei sennid: Kan je mij dan ook vertellen of Cim wat de reden is waarom ze dit doen? Mis de context vooral. Cim weet ongetwijfeld meer hierover te vertellen maar zover ik weet is dit een statement van Fener tegen de Turkse bond. Men voelt zich consequent benadeeld, onder andere door de arbitrage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost April 7 Share Gepost April 7 Zo zeg proficiat @cimbomcu verdiende zege! Nee even serieus als topclub huilen over zondag-donderdag match kan toch niet? Bijvoorbeeld Club Brugge speelde net nog tegen Anderlecht en moet donderdag ook gewoon weer aan de bak... En dat je een binnenlandse ref hebt lijkt me niet meer dan logisch in een binnenlandse match. Achja wel genieten deze beelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 7 Share Gepost April 7 (edited) 1 minuut geleden zei Grote Ree: Cim weet ongetwijfeld meer hierover te vertellen maar zover ik weet is dit een statement van Fener tegen de Turkse bond. Men voelt zich consequent benadeeld, onder andere door de arbitrage. Is dat nog wat er de afgelopen keer gebeurde met die supporters op het veld en massale vechtpartij? @cimbomcu Kan je ons niet Turkse voetbalvolgers uitleggen wat er gaande is daar voor de neutrale leken onder ons? Edited April 7 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 7 Share Gepost April 7 1 minuut geleden zei Grote Ree: Cim weet ongetwijfeld meer hierover te vertellen maar zover ik weet is dit een statement van Fener tegen de Turkse bond. Men voelt zich consequent benadeeld, onder andere door de arbitrage. https://www.youtube.com/watch?v=Tlj8UghbZOo&t=151s&ab_channel=ZiggoSport Volgens mij heeft het ook een beetje met deze wedstrijd te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost April 7 Share Gepost April 7 Op 19-3-2024 om 07:58 zei cimbomcu: Kijk, Fener is de meest gehate club in Turkije en zeker bij Trabzon. Wat is de reden daarvan? Succes, stijl van voetbal, gedrag van de mensen van de club? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 7 Share Gepost April 7 (edited) @sennid @Netzwerk Fenerbahce heeft al langer het gevoel dat zij worden gezocht door de bond en dat andere clubs bevoordeelt worden.: - Trabzonspor heeft een straf van 4 wedstrijden zonder thuispubliek gekregen, vindt Fener te weinig (kan ik nog inkomen) - Spelers van Fener o.a. Oosterwolde zijn 1 wedstrijd geschorst voor het terugvechten tegen de fans van Trabzon - Fener wilde dat de supercup werd verplaatst, omdat zij donderdag in de Conference League moeten - Fener eiste een buitenlandse scheidsrechter voor de Super Cup De eerste 2 punten snap ik nog ergens. Maar die laatste, wat een onzin. Zij willen op dit moment de competitie bepalen, maar daar gaan zij helemaal niet over. Een buitenlandse scheidsrechter aanstellen duidt op onvoldoende vertrouwen in je eigen arbitrage hebben, volkomen logisch dat de bond daar niet in mee gaat. Wedstrijd verplaatsen, idem dito. Ga voetballen man. Net als Gala, heeft Fener zelf ervoor gekozen om niet in december te gaan voetballen (en terecht) Nu hebben ze gedreigd om uit de competitie te stappen, maar dat hebben ze toch niet gedaan. Ik heb het idee dat zij nu bewust de boel provoceren en beledigen zodat zij misschien wel gedwongen worden om de competitie te verlaten. Dan kunnen ze weer makkelijk de slachtoffer kaart spelen. Op dit moment is Galatasaray de sterkere van de 2, en heb ik het idee dat Fener inziet dat zij dit jaar geen kampioen gaan worden en dan maar zich zo gaan opstellen. Ik vind het schandalig, en ik vind dat de bond hier keihard voor moet optreden. Je mag niet met je laten sollen ten koste van Galatasaray, de fans in het aardbevingsgebied en je niet zo laten chanteren door een club. Maar goed op dat gebied geef ik Fener wel gelijk, de bond is een bond zonder ballen. Je moet nu keihard optreden. Na het corruptieschandaal hebben ze niet gedurfd om Fener te laten degraderen, ze hebben onvoldoende hard opgetreden tegen Ankaragucu en Trabzonspor en ik verwacht ook nu dat ze slapjes zullen reageren. @Wolf_pd Corruptieschandaal ooit. Kampioenschap van 2010 is afgepakt en gegeven aan Trabzonspor. Daardoor gehaat bij veel Turkse voetbalfans. Weet niet of @Acquafresca hier wat aan kan toevoegen. Edited April 7 by cimbomcu 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost April 8 Share Gepost April 8 @cimbomcu Ik zag ook wat voorbijkomen dat de supercup oorspronkelijk al in augustus gespeeld zou worden en dat het destijds om meerdere redenen is uitgesteld. Begreep dat bij Fenerbahce het gevoel heerst dat dit met name te maken had dat Gala op dat moment niet klaar was voor de supercup en dat o.a. Icardi niet kon meedoen. Weet jij in hoeverre dit verhaal waar is? Kan me wel voorstellen dat je dan enigszins gepikeerd bent als je zelf enkele maanden later een belangrijke Europacup pot moet spelen en vervolgens de keuze wordt gemaakt om dit keer geen uitstel te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 8 Share Gepost April 8 Dat schijnt waar te zijn idd @Christian. maar dat is ook gebeurd in Nederland kan ik mij herinneren. Toen kreeg Ajax wel een keer uitstel, maar een concurrent niet. Om dan gelijk te roepen corruptie Hier Fener met een statement. Fenerbahçe komt met hard statement en spreekt van 20 jaar durende corruptie (voetbalzone.nl) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 15 Share Gepost April 15 (edited) Na de winst van Fener gisteren, vandaag uit bij de nummer 9 Alanyaspor live op Ziggo. Muslera, Aurier, Nelsson, Bardakci, Kohn, Torreira, Demirbay, Akturkoglu, Mertens, Baris, Icardi Namen als Ziyech, Tete, Zaha, Sanchez en Ndombele op de bank. Bij Alanyaspor bekende namen zoals Sisto en Fer. Moeilijke horde voor Cimbom gezien Alanya de laatste 4 wedstrijden heeft gewonnen. Zo Gala begint even uitstekend aan de tweede helft. 0-2 alweer met een hoofdrol van Ziyech, check goaltje @La Pulga Edited April 15 by cimbomcu 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost April 15 Share Gepost April 15 1 uur geleden zei cimbomcu: Na de winst van Fener gisteren, vandaag uit bij de nummer 9 Alanyaspor live op Ziggo. Muslera, Aurier, Nelsson, Bardakci, Kohn, Torreira, Demirbay, Akturkoglu, Mertens, Baris, Icardi Namen als Ziyech, Tete, Zaha, Sanchez en Ndombele op de bank. Bij Alanyaspor bekende namen zoals Sisto en Fer. Moeilijke horde voor Cimbom gezien Alanya de laatste 4 wedstrijden heeft gewonnen. Zo Gala begint even uitstekend aan de tweede helft. 0-2 alweer met een hoofdrol van Ziyech, check goaltje @La Pulga Zo ban is gebroken he. Bleef nog lang 0-0 en geen kansen en nu vroem vroem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 15 Share Gepost April 15 (edited) 8 minuten geleden zei Lenstra: Zo ban is gebroken he. Bleef nog lang 0-0 en geen kansen en nu vroem vroem. Yes eerste helft matig. 2de helft vol gas en een goed Gala. Ziyech erin, helpt ook natuurlijk. Edited April 15 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost April 20 Share Gepost April 20 Virtus is kampioen geworden van San Marino voor degenen die dat interessant vinden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 21 Share Gepost April 21 Speciaal voor Cim, omdat hij er volgens mij niet is, de opstellingen van Galatasaray tegen de ander Bij Gala doet Ziyech mee, dat zien jullie ook. Bij de ander doet Ozturk mee, hij draagt vandaag rugnummer 33. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 21 Share Gepost April 21 Dank @La Pulga Arco Gnocchi was ook bij de wedstrijd. 4-1 nette winst met goals van Icardi, Bardakci, Mertens en Kerem, morgen afwachten wat Fener gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts