Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Haha niet verwacht dat hij het tot international zou schoppen

Cassio Ramos zat tijdtje geleden ook tweemaal bij de selectie. Kreeg toen volgens mij zelfs voorkeur boven Gomes. Vreemd hoe dingen kunnen lopen, want zie Gomes liever dan de reserve keeper van AS Roma die gisteren keepte. Maarjah wie ben ik.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cassio Ramos zat tijdtje geleden ook tweemaal bij de selectie. Kreeg toen volgens mij zelfs voorkeur boven Gomes. Vreemd hoe dingen kunnen lopen, want zie Gomes liever dan de reserve keeper van AS Roma die gisteren keepte. Maarjah wie ben ik.

Cassio wist ik wel ja. Maar van Fagner heb ik niets meer gehoord sinds die vertrokken is. Maar ik sta er niet van te kijken. Robert en Tardelli zijn ook internationals geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Argentinië van Bolivia verloren zie ik. Ongelofelijk hoe afhankelijk die zijn van Messi zeg als je ziet wat voor spelers daar verder nog rondlopen. Moet nog maar zien of ze die vierde plek gaan pakken zonder Messi die laatste vier potjes. Ze hebben wel nog een prima programma zie ik, alleen nog naar Uruguay van de top 4. Zou het wel geinig vinden als ze het WK missen:D.

Het is werkelijk bijna niet meer om aan te zien, het voetbal dat Argentinië nu speelt. Winnen eerst thuis met het nodige geluk van Chili, die daar nooit hadden mogen verliezen, en creëerden nauwelijks een doelkans die naam waardig. En tegen Bolviia, ook al waren een paar jongens geschorst, kom je met zo'n achterlijke opstelling en met de wss slechtste wedstrijd die ik in járen heb gezien van een Argentijns team. Zit geen enkel idee in die ploeg. Hoe je met zoveel talent er zo'n prutsbende kunt van maken, das knap van die Bauza hoor.

Nu, toch ook een beetje goed nieuws, de Argentijnse bond heeft eindelijk een nieuwe voorzitter. ene Claudio Tapia. Hij zal worden bijgestaan door zowel de voorzitter van Boca als die van Independiente. En dan maar hopen dat ze gelijk beginnen met Bauza eruit te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is werkelijk bijna niet meer om aan te zien, het voetbal dat Argentinië nu speelt. Winnen eerst thuis met het nodige geluk van Chili, die daar nooit hadden mogen verliezen, en creëerden nauwelijks een doelkans die naam waardig. En tegen Bolviia, ook al waren een paar jongens geschorst, kom je met zo'n achterlijke opstelling en met de wss slechtste wedstrijd die ik in járen heb gezien van een Argentijns team. Zit geen enkel idee in die ploeg. Hoe je met zoveel talent er zo'n prutsbende kunt van maken, das knap van die Bauza hoor.

Nu, toch ook een beetje goed nieuws, de Argentijnse bond heeft eindelijk een nieuwe voorzitter. ene Claudio Tapia. Hij zal worden bijgestaan door zowel de voorzitter van Boca als die van Independiente. En dan maar hopen dat ze gelijk beginnen met Bauza eruit te gooien.

https://mobile.twitter.com/MagicOfBarca/status/847146625172750347

Kom net dit tegen op Reddit, kan je misschien wel waarderen:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah.. Daar waar de trainers op het WK nog excelleerden, zit het nu in een mindere flow.

Bauza prutst maar wat aan.

Pekerman heeft sinds het WK zijn ploeg niet meer aan de praat gekregen en heeft door Ecuador uit te verslaan zijn hachje wel gered.

Tabarez doet sinds heugenis al hetzelfde met deze ploeg en als je verdediging dan ook te wensen over laat, blijft er van Uruguay niks meer over.

Pizzi is ook geen zekerheidje. Heeft de Copa gewonnen als erfenis van Sampaoli, maar sinds hij zelf beleid heeft gevoerd is het nog niet fantastisch geweest.

De enige die het goed doen zijn Tite met Brazilië en de bondscoach van Bolivia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig idee hoe Stefano Magnasco het weer doet in Chili ? Vond hem bij de FC een prima speler maar helaas dacht de trainer daar anders over. Kan vast niet minder zijn dan de koekebakkers die er nu op RB spelen bij de FC .

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Catolica niet echt gevolgd heb, is namelijk niet mijn club. Wel heeft hij behoorlijk wat speeltijd gehad in de kampioensploeg, dus dan heb je best wel wat laten zien denk ik. Of het goed genoeg is om een stap naar het buitenland te maken betwijfel ik. Hij is nog wel jong, dus wellicht komt het nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Catolica niet echt gevolgd heb, is namelijk niet mijn club. Wel heeft hij behoorlijk wat speeltijd gehad in de kampioensploeg, dus dan heb je best wel wat laten zien denk ik. Of het goed genoeg is om een stap naar het buitenland te maken betwijfel ik. Hij is nog wel jong, dus wellicht komt het nog.

Groningen zal hem wel niet nogmaals gaan halen maar als je dan vanavond Hiariej weer ziet stuntelen als RB . Dan vraag ik mij echt af wat Magnasco verkeerd heeft gedaan. Was een lekkere felle back . In ieder geval genoeg minuten gemaakt in een kampioensploeg . Gun hem dat wel .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar spelers als Felipe Melo, Manuel Fernanders en Pascal Nouma voor kleine lullige dingen werden geschorst omdat zij buitenlanders zijn. Zijn de heren van Basaksehir goed weggekomen omdat zij Turks zijn. Zo heeft aanvoerder Emre een boete gehad van 12.000, Volkan Babacan de keeper 1 wedstrijd schorsing. Ayhan 3 wedstrijden, en wisselkeeper Ufuk 5 wedstrijden. Zou de bond zijn Turkse onderdanen een klein beetje beschermen?

Zeer teleurgesteld in Basaksehir ook. Club met goed beleid en verstandige mensen aan het roer. Gooien dan Ayhan en Ufuk uit de selectie voor diens wangedrag maar aanvoerder Emre en keeper van het Turkse elftal Volkan Babacan mogen blijven. Triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0-5 winst bij Bursa. Selectie en Tudor lijken steeds meer op elkaar ingesteld te zijn. Het vroege druk zetten kon Bursa niet weerstaan. Jammer dat je toen van Fener zeer ten onrechte verloor..

Sneijder en Bruma waren vandaag fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites