007mark Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Zat enorm te graven in mijn geheugen, maar kwam maar niet op Florence and the Machine helaas. Verder ook matige score, maar herkende dan ook weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Ik had de vorige keer dus Racoon i.p.v. The Kik ingevuld, dus nu bij Racoon The Kik ingevuld met knipoog. Weg punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 2 minuten geleden zei Kelvin: Ik had de vorige keer dus Racoon i.p.v. The Kik ingevuld, dus nu bij Racoon The Kik ingevuld met knipoog. Weg punten! Je bent ook niet zo goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2020 19 minuten geleden zei Kelvin: Ik had de vorige keer dus Racoon i.p.v. The Kik ingevuld, dus nu bij Racoon The Kik ingevuld met knipoog. Weg punten! Was dat een indirect antwoord? Want dan vraag je veel van mijn geheugen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Vergeten in te sturen, hoe dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Ik had Radiohead ipv Muse. Dat moet ook een punt opleveren, die hebben dezelfde zeikstem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Dat het onwijs slordig ingespeelde werk op de plaat gewoon even verraadt dat het hier om Tash Sultana, heerlijk! Ik hoorde al een looping station en wist dat zij daar wel eens iets mee deed, maar dit was echt buitensporig slecht ingespeeld zeg. Desondanks zeker blij met het punt, al heb ik voor de tweede keer deze competitie Florence + The Machine foutief verbeterd. Ronde 8 was wederom een lastig karweitje. Heb echt veelvuldig moeten gokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Gaat deze ronde geen topnotering worden. Vond m lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Ik hoop dat je voor je update nog even kan wachten tot ik vandaag tussendoor ff tijd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2020 47 minuten geleden zei Erwin.: Ik hoop dat je voor je update nog even kan wachten tot ik vandaag tussendoor ff tijd heb Ik moet 'm nog maken en dat komt sowieso na de werkdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2020 @StanleyW @chrisje1993 @Juca @Kelvin @Tim' @Satyr Ik kom vanavond met een nieuwe ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2020 Nou het wordt weer binnen zitten de komende weken, maar niet getreurd, de nieuwe Cover Contest komt er weer aan. 'Slechts' elf deelnemers deze keer, dus had aan Rutte gevraagd of hij het land weer even op slot wilde gooien. Laten we kijken naar de antwoorden: De eerste was direct een moeilijke. Twee van jullie wisten (een jonge versie van) Foals te herkennen in het nummer Everybody Wants to Rule the World van Tears for Fears. Van de moeilijkste naar de makkelijkste. Jullie hoorden hier uiteraard Ed Sheeran die Chasing Cars speelde van Snow Patrol. Deze had ik zelf never nooit niet geraden, dus vond het ook erg lastig in te schatten. Toch herkenden een aantal van jullie de stem van James Morrison in deze versie van Don't You (Forget About Me) van Simple Minds. De stem van Johnny Cash wordt uit duizenden herkend, ook als hij Personal Jesus speelt van Depeche Mode. Deze twee Zweedse zusjes, beter bekend als First Aid Kit, hoorden jullie in het nummer Running up that Hill van niemand minder dan Kate Bush Een lastige, zo lastig dat hij een hint erbij heeft gekregen. Toch mocht dat niet echt baten. Alhoewel velen al moeite hebben om het nummer New Slang van The Shins te noemen, vond bijna iedereen het onmogelijk om daar de stem van Spike (Di-Rect) uit te halen. Covers: Spoiler Deze ronde werd zo goed gemaakt door Titan (27 punten) dat hij daarmee ook het beste gemiddelde van iedereen heeft inmiddels. De zilveren plak is dit keer voor Erwin. (24 punten) en op de derde plek vinden we The Saint en Richarð., beiden met 21 punten. In de stand krabbelt Titan weer een beetje op na zijn klap van vorige week. Toch weet Kowet het totaalklassement nog steeds aan te voeren Stand Spoiler Ronde 8 Totaalklassement Power Rankings (Beste gemiddelde) Ronde 8 overzicht Spoiler Voor de nieuwe ronde heb ik wat gedaan met de niet gegeven kritiek dat ik te weinig vrouwen in de contest gooi. Daarom dit keer een perfecte 50/50 verdeling tussen man/vrouw. Deadline gooi ik over het weekend heen: maandag 19 oktober 20:00 Antwoord Lay-out Spoiler #1 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #2 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #3 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #4 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #5 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: #6 Uitvoerend artiest: Titel nummer: Oorspronkelijke artiest: Tags Spoiler @Erwin. @Grote Ree @Kowet @MetalMichael @The Saint @Titan @StanleyW @chrisje1993 @nasje92 @007mark @bas2204 @Richarð. @Juca @Kelvin @Tim' @Satyr @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Jullie hebben echt de meeste vage covers goed, maar niemand die dan Foals herkend (op Erwin na)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Inderdaad. Slechte ronde van mij helaas. Deze weer even beter naar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 De komende ronde was voor mij te doen, dus ik verwacht hoge scores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Makkelijke ronde dit inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Vorige ronde lastig, deze lijkt wat makkelijker. Komende dagen nog even goed naar de twijfelgevalletjes luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik vond deze niet per se makkelijker hoor. Twijfel toch aan zeker 4 uitvoerenden, de nummers heb ik denk ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 16 uur geleden zei Richarð.: Jullie hebben echt de meeste vage covers goed, maar niemand die dan Foals herkend (op Erwin na)? Nooit iets van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Paar stemmen moeten nog in me opkomen, maar ik denk dat deze wel te doen is. Eerst even aan de kalmeringstabletten en beademing voor nummer 4. Mijn god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Ik vond deze ronde ook makkelijker en denk er in elk geval 4 goed te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Eerste 4 waren zekerheidjes, laatste 2 gegokt bij uitvoerend artiest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Fuck, Foals, dat waren gemakkelijke punten geweest. Zo maar deze ronde beluisteren en insturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2020 @The Saint @StanleyW @007mark @Richarð. @Kelvin @Tim' Vanavond is de deadline, friendly reminder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ga het waarschijnlijk niet redden. Nog druk met werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten