Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 54 minuten geleden zei Chiemel: Als je de CL wint maakt het geen drol uit wat je nationaal doet. Is wel gebleken dat de twee sowieso een lage correlatie met elkaar hebben. PSV is nummer 1 in de Eredivisie en redt het niet eens in de EL. Op welke manier niet en waar blijkt dat uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 11 minuten geleden zei Socrates: Op welke manier niet en waar blijkt dat uit? Klein gokje. Weet niet of @Chiemeldit ook bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Klein gokje. Weet niet of @Chiemeldit ook bedoeld. En waarom bestaat dit verschil dan volgens jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Zojuist zei Socrates: En waarom bestaat dit verschil dan volgens jou? Ik denk dat hij doelt op dat Ajax tegen de wat betere teams zich wat meer kan motiveren (Europees + PSV) dan tegen een wat middelmatige team in de Eredivisie dus dat het een wereld van verschil is. Ook won Chelsea vorig seizoen de CL maar was het in de competitie bijna niet eens geplaatst voor de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ik geloof daar dus geen snars van. Motiveren. Heeft daar echt heel weinig mee te maken, zeker met zo'n dominante speelstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Kyrill geeft aan dat we eerst maar even Benfica moeten verslaan (omdat we niet in vorm zijn, resultaten Eredivisie). Matige resultaten in Eredivisie en geweldige resultaten CL, dus de één is niet voorspellend voor het ander en daarom zegt de vorm in de Eredivisie niet zoveel. Voor mij heeft dit heel veel met motivatie te maken. Zie hoe Timber erbij loopt, dat doet ie niet in de CL hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 5 minuten geleden zei Chiemel: Kyrill geeft aan dat we eerst maar even Benfica moeten verslaan (omdat we niet in vorm zijn, resultaten Eredivisie). Matige resultaten in Eredivisie en geweldige resultaten CL, dus de één is niet voorspellend voor het ander en daarom zegt de vorm in de Eredivisie niet zoveel. Voor mij heeft dit heel veel met motivatie te maken. Zie hoe Timber erbij loopt, dat doet ie niet in de CL hoor. 'De vorm in de Eredivisie' zegt überhaupt niks. Er is geen vorm. Er is een elftal dat bepaalde kwaliteiten en bepaalde gebreken heeft. De speelstijl van de tegenstander (en de wijze waarop een wedstrijd verloopt) is bepalend voor de mate waarin de basiself van Ajax tot zijn recht komt en naar kunnen functioneert, of niet. Dát is de kern, niet lege concepten als 'vorm' en 'motivatie'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Zo is alweer een tijdje geleden, maar vanavond eindelijk weer Champions League en ook wel echt een heerlijke wedstrijd gelijk. Ik hoop dat Messi Real Madrid helemaal kapot speelt maar ik verwacht dat Real er met een goed resultaat weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: Zo is alweer een tijdje geleden, maar vanavond eindelijk weer Champions League en ook wel echt een heerlijke wedstrijd gelijk. Ik hoop dat Messi Real Madrid helemaal kapot speelt maar ik verwacht dat Real er met een goed resultaat weggaat. Ik hoop toch vooral dat PSG weer op zijn bek gaat, omdat er geen enkele gedachte zit achter het beleid wat zij daar voeren. In ieder geval nog minder dan bij Real en Barca. Ook wel benieuwd welke sterren er volgend jaar weer naar Parijs moeten komen als de missie weer niet slaagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 9 minuten geleden zei ElMarcos: Ik hoop toch vooral dat PSG weer op zijn bek gaat, omdat er geen enkele gedachte zit achter het beleid wat zij daar voeren. In ieder geval nog minder dan bij Real en Barca. Ook wel benieuwd welke sterren er volgend jaar weer naar Parijs moeten komen als de missie weer niet slaagt. Klopt, maar vandaag mogen ze winnen omdat ik het Real ook niet gun en Neymar en Messi mij toch wel de leukste voetbaltijd van mijn leven hebben gebracht gun ik het hen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei La Pulga: Klopt, maar vandaag mogen ze winnen omdat ik het Real ook niet gun en Neymar en Messi mij toch wel de leukste voetbaltijd van mijn leven hebben gebracht gun ik het hen ook. Vanuit jouw liefde voor FC Barcelona snap ik dat helemaal. Zelf heb ik iets meer met Real. Al is dat toch vooral geboren begin deze eeuw toen Casillas als 19 jarige de CL won in een team met Raúl en Morientes voorin. Lang vervlogen tijden wel. Van dat Real is weinig meer over sinds Perez het stokje overnam. Heb ook niet veel meer met de club to be honest. Daarom kijk ik er tegenwoordig toch iets meer neutraal naar. Was ook wel ergens verbaas dat Messi koos voor PSG en niet eindigde bij het City van Pep. 15 februari 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Real zal vanavond echt wel winnen. Zie daar meer een team in dan PSG, die elke week week een of andere feestopstelling hanteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Heerlijke pot zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 4 uur geleden zei SawtoothGleek: Real zal vanavond echt wel winnen. Zie daar meer een team in dan PSG, die elke week week een of andere feestopstelling hanteren. Pochettino aanstellen was echt een grote fout/blunder van PSG. Niet geheel toevallig ging in zijn 1e seizoen ook de titel naar Lille. En de kans dat ze nu uberhaupt Real doorkomen, laat staan CL winnen is niet bepaald groot. Maar heb er zin in, laat me graag verrassen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Gelukkig maakt Real Madrid er een leuke wedstrijd van pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Nuno Mendes wat heerlijk spelertje. @MNiewalgelijk ja. Ik ben bepaald geen PSG fan maar Real komt hier alleen maar om schade te beperken vanaf minuut 1.... Erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Kyrill: Nuno Mendes wat heerlijk spelertje. @MNiewalgelijk ja. Ik ben bepaald geen PSG fan maar Real komt hier alleen maar om schade te beperken vanaf minuut 1.... Erg jammer. Zo'n grote club die de wedstrijd dood maakt, ongelofelijk. Ik ben fan van beide clubs, maar dit is niks zo. Ja Nuno kan wel ballen he. Edit: als een ploeg zo schandalig op verdedigen speelt en het zou in een 0-0 eindigen dan vind ik dat ze een regel moeten hebben dat de ploeg die het meest probeerde te voetballen een punt krijgt pfff 15 februari 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Ik zeg het al jaren; voor de neutrale kijker wordt de CL pas leuk in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Ja bij dit soort wedstrijden is het in ieder geval niet leuk. Niet te doen toch. Neutraal ben ik in dit geval zeker, omdat ik fan ben van beide haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 4 minuten geleden zei MNie: Ja bij dit soort wedstrijden is het in ieder geval niet leuk. Niet te doen toch. Neutraal ben ik in dit geval zeker, omdat ik fan ben van beide haha Gelukkig valt ie nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Echt hoor, leuk spelertje wel he die Mbappé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) Zo'n schotje onder de benen door, is dat bewust of gewoon een slecht schot en nog slechter gekeept? Heerlijke actie wel hoor. 15 februari 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Zojuist zei Chiemel: Zo'n schotje onder de benen door, is dat bewust of gewoon een slecht schot en nog slechter gekeept? Heerlijke actie wel hoor. @RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Tegenvallende pot zeg. Real wilde niet, PSG toch ook wel matig. Mbappe zorgde nog voor wat leuke acties. Z’n goal was weer flitsend. Maar dat middenveld van PSG joh, vind daar echt weinig diepgang in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei Kelvin: @RanDMC Zo nu roep je wel even wel een vedette op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten