Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Socrates:

En waarom bestaat dit verschil dan volgens jou?

Ik denk dat hij doelt op dat Ajax tegen de wat betere teams zich wat meer kan motiveren (Europees + PSV) dan tegen een wat middelmatige team in de Eredivisie dus dat het een wereld van verschil is. 

Ook won Chelsea vorig seizoen de CL maar was het in de competitie bijna niet eens geplaatst voor de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyrill geeft aan dat we eerst maar even Benfica moeten verslaan (omdat we niet in vorm zijn, resultaten Eredivisie). Matige resultaten in Eredivisie en geweldige resultaten CL, dus de één is niet voorspellend voor het ander en daarom zegt de vorm in de Eredivisie niet zoveel. 

Voor mij heeft dit heel veel met motivatie te maken. Zie hoe Timber erbij loopt, dat doet ie niet in de CL hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Kyrill geeft aan dat we eerst maar even Benfica moeten verslaan (omdat we niet in vorm zijn, resultaten Eredivisie). Matige resultaten in Eredivisie en geweldige resultaten CL, dus de één is niet voorspellend voor het ander en daarom zegt de vorm in de Eredivisie niet zoveel. 

Voor mij heeft dit heel veel met motivatie te maken. Zie hoe Timber erbij loopt, dat doet ie niet in de CL hoor. 

'De vorm in de Eredivisie' zegt überhaupt niks. Er is geen vorm. Er is een elftal dat bepaalde kwaliteiten en bepaalde gebreken heeft. De speelstijl van de tegenstander (en de wijze waarop een wedstrijd verloopt) is bepalend voor de mate waarin de basiself van Ajax tot zijn recht komt en naar kunnen functioneert, of niet. Dát is de kern, niet lege concepten als 'vorm' en 'motivatie'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

Zo is alweer een tijdje geleden, maar vanavond eindelijk weer Champions League en ook wel echt een heerlijke wedstrijd gelijk.

Ik hoop dat Messi Real Madrid helemaal kapot speelt maar ik verwacht dat Real er met een goed resultaat weggaat. 

Ik hoop toch vooral dat PSG weer op zijn bek gaat, omdat er geen enkele gedachte zit achter het beleid wat zij daar voeren. In ieder geval nog minder dan bij Real en Barca. Ook wel benieuwd welke sterren er volgend jaar weer naar Parijs moeten komen als de missie weer niet slaagt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik hoop toch vooral dat PSG weer op zijn bek gaat, omdat er geen enkele gedachte zit achter het beleid wat zij daar voeren. In ieder geval nog minder dan bij Real en Barca. Ook wel benieuwd welke sterren er volgend jaar weer naar Parijs moeten komen als de missie weer niet slaagt. 

Klopt, maar vandaag mogen ze winnen omdat ik het Real ook niet gun en Neymar en Messi mij toch wel de leukste voetbaltijd van mijn leven hebben gebracht gun ik het hen ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei La Pulga:

Klopt, maar vandaag mogen ze winnen omdat ik het Real ook niet gun en Neymar en Messi mij toch wel de leukste voetbaltijd van mijn leven hebben gebracht gun ik het hen ook. 

Vanuit jouw liefde voor FC Barcelona snap ik dat helemaal. Zelf heb ik iets meer met Real. Al is dat toch vooral geboren begin deze eeuw toen Casillas als 19 jarige de CL won in een team met Raúl en Morientes voorin. Lang vervlogen tijden wel. Van dat Real is weinig meer over sinds Perez het stokje overnam. Heb ook niet veel meer met de club to be honest. Daarom kijk ik er tegenwoordig toch iets meer neutraal naar. 

Was ook wel ergens verbaas dat Messi koos voor PSG en niet eindigde bij het City van Pep.

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei SawtoothGleek:

Real zal vanavond echt wel winnen. Zie daar meer een team in dan PSG, die elke week week een of andere feestopstelling hanteren.

Pochettino aanstellen was echt een grote fout/blunder van PSG. Niet geheel toevallig ging in zijn 1e seizoen ook de titel naar Lille. En de kans dat ze nu uberhaupt Real doorkomen, laat staan CL winnen is niet bepaald groot. Maar heb er zin in, laat me graag verrassen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kyrill:

Nuno Mendes :classic_love:_O_ wat heerlijk spelertje. 

@MNiewalgelijk ja. Ik ben bepaald geen PSG fan maar Real komt hier alleen maar om schade te beperken vanaf minuut 1.... Erg jammer. 

Zo'n grote club die de wedstrijd dood maakt, ongelofelijk. Ik ben fan van beide clubs, maar dit is niks zo. Ja Nuno kan wel ballen he.

Edit: als een ploeg zo schandalig op verdedigen speelt en het zou in een 0-0 eindigen dan vind ik dat ze een regel moeten hebben dat de ploeg die het meest probeerde te voetballen een punt krijgt pfff

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites