Arsène Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik had hem toch ook maar weer gepreordered afgelopen weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Serie B komt ook terug in FIFA 23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Meteen gepre-orderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Koop FIFA 23 PC Origin key! Goedkope prijs | ENEBA is deze site betrouwbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Vlonkie: Koop FIFA 23 PC Origin key! Goedkope prijs | ENEBA is deze site betrouwbaar? Ja zeker, al ben je op Kinguin nog goedkoper uit als je discountcode SEPTEMBER14 gebruikt. Dan kom je op €50,- ongeveer. 7 september 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) Verkeerde topic 18 september 2022 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 38 minuten geleden zei The Saint: Misschien wel het grootste lek ooit in de game geschiedenis. GTA6 Had toch liever dat ze wat meer moeite in de gameplay in het veld hadden gestoken, dan het implementeren van hooligans in de nieuwe FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Oh shit. Was er van overtuigd dat ik dat in dronkengamerstopic had gepost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 en hebben we al leuke starterteams gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 2 uur geleden zei ELHenry: en hebben we al leuke starterteams gemaakt? Heb al redelijk wat leuke kaartjes gezien. Echter wacht ik even wat voor spelers ik pack. Daar bouw ik dan meestal een leuk team van. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2022 Auteur Share Geplaatst 20 september 2022 1 uur geleden zei Noordzijde: Heb al redelijk wat leuke kaartjes gezien. Echter wacht ik even wat voor spelers ik pack. Daar bouw ik dan meestal een leuk team van. Jij? Hier idemdito. Morgen webapp online, donderdagavond de reguliere app. Leuk om weer opnieuw te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Hoog tijd voor een Juve-carrière. Alle ballen op Vlahovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Kante gepacked. Meteen endgame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Wtf Ik had Ramos als hoogste Ik vind dat concept met die secundaire posities wel geinig. Die Gullit met CB, CM en ST Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Aight, Rui Patricio als beste speler. Team weer verwijderen en lekker seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Wel leuk dat je nu al de sbc's niet kan voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 september 2022 Auteur Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei aron24: Wel leuk dat je nu al de sbc's niet kan voltooien. Die bronzen sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Vitesse88: Die bronzen sbc Zijn er drie in totaal. Schijnbaar kunnen EA medewerkers niet rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Iemand die nog online vriendschappelijk speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Iemand die nog online vriendschappelijk speelt? Telt seizoenen daarin ook? Dat speel ik namelijk nog. Divisie 1 nu maar de tering wat is iedereen salty. Mensen die achterin rond gaan tikken, 10x op pauze drukken, celebrations niet doordrukken en tegenwoordig kunnen ze hem ook uitzetten en dan krijg je niet eens een winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 De enige reden dat ik toch weer overweeg de nieuwe FIFA te kopen is de toevoeging van Ted Lasso en AFC Richmond. Geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 21 minuten geleden zei La Pulga: Telt seizoenen daarin ook? Dat speel ik namelijk nog. Divisie 1 nu maar de tering wat is iedereen salty. Mensen die achterin rond gaan tikken, 10x op pauze drukken, celebrations niet doordrukken en tegenwoordig kunnen ze hem ook uitzetten en dan krijg je niet eens een winst. Ik bedoelde gewoon 1 vs 1 onder vrienden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 13 minuten geleden zei Bogatyr: Ik bedoelde gewoon 1 vs 1 onder vrienden ofzo. Ik heb uiteraard geen vrienden Nee niemand heeft hier verder echt interesse in fifa, scheelt ook veel frustrerende avondjes. Met een vriend van mij doe ik wel eens 2 tegen 2 online maar dat is nog knap lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 38 minuten geleden zei La Pulga: Telt seizoenen daarin ook? Dat speel ik namelijk nog. Divisie 1 nu maar de tering wat is iedereen salty. Mensen die achterin rond gaan tikken, 10x op pauze drukken, celebrations niet doordrukken en tegenwoordig kunnen ze hem ook uitzetten en dan krijg je niet eens een winst. Deden ze bij mij bij Fifa 22 en 21 ook al vanaf divisie 3, echt super frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 43 minuten geleden zei ElMarcos: De enige reden dat ik toch weer overweeg de nieuwe FIFA te kopen is de toevoeging van Ted Lasso en AFC Richmond. Geweldig! Is dat wat? Had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot ik de aankondiging van EA zag. Wel grappig dat ze zoiets in de game hebben verwerkt. Zelf laat ik Fifa 23 vooralsnog even schieten. Misschien dat ik hem later in het jaar nog even meepak in een sale. Heb de laatste maanden FUT amper aangeraakt en in carrière vermaak ik me ook nog wel even met 22. Al sluit ik niet uit dat ik hem alsnog ga halen als de World Cup mode wordt toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten