Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

Na weken WL achter elkaar gespeeld te hebben is het competitieve er hier wel helemaal vanaf. Speel nu vooral nog relaxed rivals potjes om deze man zijn 1000e wedstrijd te gunnen:

upa.png.83204fc2bf2b8912dae1afc6b1cf36e4.png

Daarna is het wel helemaal klaar met Fifa van mijn kant.

• Like 3

Op 17-6-2022 om 17:54 zei Bogatyr:

Mensen die FIFA spelen online tegen leden van MU?

Heel vroeger, toen FIFA nog echt populair was hier, werden er wel eens toernooitjes georganiseerd en elkaar de huid volgescholden :classic_biggrin:

ook was clubs erg populair maar denk niet dat iemand dat ooit nog doet.

misschien bij FIFA 23 dat er wat te regelen valt? Ik bedoel natuurlijk esports football 23

2 minuten geleden zei La Pulga:

Heel vroeger, toen FIFA nog echt populair was hier, werden er wel eens toernooitjes georganiseerd en elkaar de huid volgescholden :classic_biggrin:

ook was clubs erg populair maar denk niet dat iemand dat ooit nog doet.

misschien bij FIFA 23 dat er wat te regelen valt? Ik bedoel natuurlijk esports football 23

Kan nog altijd heel leuk zijn hoor. :classic_biggrin: zo samen een potje spelen tegen twee andere onbekende klojos haha. Wat ik ook graag doe is Warzone.

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Kan nog altijd heel leuk zijn hoor. :classic_biggrin: zo samen een potje spelen tegen twee andere onbekende klojos haha. Wat ik ook graag doe is Warzone.

Haha ja jammer dat Fifa het bij mij heeft verneukt qua gameplay. Elk jaar wordt het minder en minder, maar dat kan ook gewoon ouderdom worden :D 

5 minuten geleden zei La Pulga:

Haha ja jammer dat Fifa het bij mij heeft verneukt qua gameplay. Elk jaar wordt het minder en minder, maar dat kan ook gewoon ouderdom worden  

Ja bij mij ook wel, ben 31 en hoe meer FIFA ik speel hoe saaier het soms is. Als ze er nu een carrière modus spel insteken dat je met vrienden kan doen dan zou ik het nog wel blijven kopen denkik.

5 minuten geleden zei Bogatyr:

Ja bij mij ook wel, ben 31 en hoe meer FIFA ik speel hoe saaier het soms is. Als ze er nu een carrière modus spel insteken dat je met vrienden kan doen dan zou ik het nog wel blijven kopen denkik.

Carriere is inderaad ook nog één van het weinige wat ik nog doe en af en toe een potje seizoenen. Zit wel in divisie 2 volgens mij  :D 

• Like 1

3 minuten geleden zei La Pulga:

Carriere is inderaad ook nog één van het weinige wat ik nog doe en af en toe een potje seizoenen. Zit wel in divisie 2 volgens mij  :D 

Die seizoenen doe ik wel graag maar daar zitten wel klootzakjes tussen 

58 minuten geleden zei Bogatyr:

Die seizoenen doe ik wel graag maar daar zitten wel klootzakjes tussen 

Daar ben ik uiteraard ook één van. FIFA community is denk ik ook de grootste haat community van allemaal  :D 

Op welke console speel je trouwens? Misschien kunnen we wel een keertje Co-Op?

Edited by La Pulga
  • Like 1

Screenshot_20220619-100849_Companion.jpg.0d0a85d7dbdace87b08b3926bd996d62.jpg

Heb Van den Boomen binnen op de plek van Llonch en de nieuwe St. Juste voor Berghuis. Nu eigenlijk nog een betere spits voor RvN, die is te log om goed mee te voetballen. Iemand een ideetje tot een tonnetje ongeveer?

Of zal ik eerst de keeper upgraden?

Edited by neva
  • Like 2

4 minuten geleden zei La Pulga:

Er spelen inderdaad geen goede CV's met Nederlandse nationaliteit in Spanje :D een Belgische CV uit de Eredivisie lijkt mij ook wat lastig te vinden. 

Misschien is Koeman en/of Rijkaard wat op de plek van Teze :D

• Like 2