Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

17 uur geleden zei La Pulga:

Ik vind het nog steeds triest dat als je met Ajax seizoenen gaat spelen je nog steeds tegen PSG uit kan komen.

Heb gisteren ook nog paar wedstrijdjes seizoenen gedaan, bij de tweede alweer grote laggspikes en onspeelbaar, dat EA dat na zoveel jaren nog altijd niet gefixt heeft. Seizoenen is bij deze meteen alweer klaar voor een jaar. ;e

Iemand die mij kan helpen met het bouwen van een team? Heb net iets meer dan €1.1 miljoen te besteden.

Heb dusdanig lang geen FIFA meer gespeeld, dat ik niet precies weet wie er wel en niet 'goed' zijn momenteel.

Neig enorm naar een PL team, maar sta open voor andere suggesties.

Luis Díaz' headliner lijkt mij enorm leuk om te gebruiken.

Hier op m’n 2e account begonnen. Vond het andere account wel klaar, heb nog 5,5 miljoen maar ja gebruik dat wel een keer met tots. 

Nu dit teamlid staan. Zanetti uit de prime pack. 80+ upgrades hebben veel fodder gegeven om die te kunnen voltooien. Ik las op Twitter dat De Vrij een FUT bday sbc krijgt dus heb motm Handanovic al gekocht. 

6FB0DAC3-DA4C-4D88-918F-DD4D5BC3D90F.jpeg

Ga straks Kessie eruit halen. Ik heb die calcio a potm gedaan dus die gaat ook lekker op CM. 

Edited by Vitesse88
  • Like 2

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Hier op m’n 2e account begonnen. Vond het andere account wel klaar, heb nog 5,5 miljoen maar ja gebruik dat wel een keer met tots. 

Nu dit teamlid staan. Zanetti uit de prime pack. 80+ upgrades hebben veel fodder gegeven om die te kunnen voltooien. Ik las op Twitter dat De Vrij een FUT bday sbc krijgt dus heb motm Handanovic al gekocht. 

Abraham is een verdomd nare kaart. Heb nog geen enkel potje genoten om tegen hem te spelen. Hij kan koppen, schieten, skillen, lopen en is nog sterk ook.

Lekker man. Je eerste big boy uit een icon pack? Ik heb eigenlijk tot nu toe geen grote jongen gehad, ja aan het einde van een fifa cyclus maar dat was dan in augustus en dus niet mee gespeeld. 

Vanmiddag de 4 resterende winst gepakt in rivals, minimale score was 5-0 :-D Div 8 nu. Tammy en Bebou wel erg fijn. Ik heb Gorerzka nu als enige cvm, lekker aanvallend voetballen :D 

11 minuten geleden zei Vitesse88:

Lekker man. Je eerste big boy uit een icon pack? Ik heb eigenlijk tot nu toe geen grote jongen gehad, ja aan het einde van een fifa cyclus maar dat was dan in augustus en dus niet mee gespeeld. 

Vanmiddag de 4 resterende winst gepakt in rivals, minimale score was 5-0 :-D Div 8 nu. Tammy en Bebou wel erg fijn. Ik heb Gorerzka nu als enige cvm, lekker aanvallend voetballen :D 

Dit jaar wel, voorgaande jaren weleens een leuke goede gehad (zoals Dalglish), maar dit jaar was het pure middelmaat of onkunde in al die dingen (denk dat dit de tiende poging was)

Op 11-3-2022 om 16:56 zei Oerlie:

Gisteren 5 icon swaps ingeleverd en van de fodder Icon player pick gedaan met Figo Prime als beste. Linkt vooral goed met Ronaldo. Met de overgebleven fodder nog Rice gemaakt. 

image.png.350e44ec7be53b55a5bf225fddbc7e43.png

inmiddels wat aangepast nav Davinson Sanchez die ik uit niet verhandelbaar pack van 2 tokens kreeg en Fekir die uit mijn 86+ pack kwam lopen samen met Yuri: 

image.png.93484ae85b52c6c8c054cd7d54b28251.png

• Like 1

Die Fekir is echt keihard. Had m ook op de plek van Cruyff maar ja, Cruyff is Cruyff he. Ik moet alleen die POTM Mbappe en dan nog een LB en dan is het feest compleet. Heb ook nog een gold Neymar op de bank zitten, heb dus alle toptier spelers gepackt Mbappe, Neymar, Messi en Ronaldo. Als ik dit jaar nog een R9 ergens uit trek is het feest compleet.

Mogguh. Lang geleden, dus kom ff flexen met mijn team waar heel veel pijn en moeite in zit als je bedenkt dat mijn beste tradeable pulls Rudiger (600k) en Abedi Pele (destijds 900k) zijn en ik alleen Cech, Theo en Cruyff untradeable had: speelde dit weekend met tradeable prime Pele, en trok hem vanochtend uit de icon PP, dus kon wat leuke upgrades doen.

Ging van dit

c9175a5c7e01260bfd5ebecc1e620df4.png

naar dit:

9139e2c299e2239ca0b3135cdb03a812.png

Edited by Jespresso
  • Like 1

Goed bezig Kyrill. Ik speelde dit weekend voor t eerst eens seasons in normale modus (met dikke lag). Had alleen nog FUT gespeeld. Dat was wel ff omschakelen :D 

Gisteren uit die 80+ PP SBC Ben Yedder gekregen :D  Speel nu al weken met zijn 88 rated POTM kaart en dat was ook al genieten. Maar dit wordt helemaal goed. Dit is nu mijn team:

TEAM.jpg.afee1a876c57e903c010dd798bca3d9d.jpg

• Like 2