ReneLeBlanc Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Zojuist 2-3 verloren in Wl terwijl ik zelf 2 strafschoppen miste. Lekker begin vh weekend Had je last van de wind? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Had je last van de wind? Maak er maar grapjes om Reneetje :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 4 minuten geleden zei NicoHaak: Maak er maar grapjes om Reneetje :( Sorry sorry sorry sorry sorry. Ik krijg meteen de wind van voren :( 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 Ik word weggeblazen door al deze slechte woordgrappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 5, 2022 Share Gepost March 5, 2022 Ik vind het nog steeds triest dat als je met Ajax seizoenen gaat spelen je nog steeds tegen PSG uit kan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost March 5, 2022 Share Gepost March 5, 2022 6 uur geleden zei La Pulga: Ik vind het nog steeds triest dat als je met Ajax seizoenen gaat spelen je nog steeds tegen PSG uit kan komen. Maar waarom zou je in godsnaam met Ajax seizoenen willen spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 5, 2022 Share Gepost March 5, 2022 31 minuten geleden zei aron24: Maar waarom zou je in godsnaam met Ajax seizoenen willen spelen? Leuke shirtjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Ik vind het nog steeds triest dat als je met Ajax seizoenen gaat spelen je nog steeds tegen PSG uit kan komen. Heb gisteren ook nog paar wedstrijdjes seizoenen gedaan, bij de tweede alweer grote laggspikes en onspeelbaar, dat EA dat na zoveel jaren nog altijd niet gefixt heeft. Seizoenen is bij deze meteen alweer klaar voor een jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Iemand die mij kan helpen met het bouwen van een team? Heb net iets meer dan €1.1 miljoen te besteden. Heb dusdanig lang geen FIFA meer gespeeld, dat ik niet precies weet wie er wel en niet 'goed' zijn momenteel. Neig enorm naar een PL team, maar sta open voor andere suggesties. Luis Díaz' headliner lijkt mij enorm leuk om te gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Heb zojuist dit eventjes geknutseld. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 19 minuten geleden zei PatjePauw: Heb zojuist dit eventjes geknutseld. Inhoud verbergen Mooi team PP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 8, 2022 Share Gepost March 8, 2022 Een nieuw team gemaakt. Het full Premier League team was niet te doen. Dit team is fantastisch. Ik kan er alle kanten mee op (4-2-3-1, 4-2-2-2, 4-1-2-1-2) en zoals ik er nu mee speel als 3-5-2. Het team Spoiler In-game Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 8, 2022 Author Share Gepost March 8, 2022 (edited) Hier op m’n 2e account begonnen. Vond het andere account wel klaar, heb nog 5,5 miljoen maar ja gebruik dat wel een keer met tots. Nu dit teamlid staan. Zanetti uit de prime pack. 80+ upgrades hebben veel fodder gegeven om die te kunnen voltooien. Ik las op Twitter dat De Vrij een FUT bday sbc krijgt dus heb motm Handanovic al gekocht. Ga straks Kessie eruit halen. Ik heb die calcio a potm gedaan dus die gaat ook lekker op CM. Edited March 8, 2022 by Vitesse88 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 8, 2022 Share Gepost March 8, 2022 1 minuut geleden zei Vitesse88: Hier op m’n 2e account begonnen. Vond het andere account wel klaar, heb nog 5,5 miljoen maar ja gebruik dat wel een keer met tots. Nu dit teamlid staan. Zanetti uit de prime pack. 80+ upgrades hebben veel fodder gegeven om die te kunnen voltooien. Ik las op Twitter dat De Vrij een FUT bday sbc krijgt dus heb motm Handanovic al gekocht. Abraham is een verdomd nare kaart. Heb nog geen enkel potje genoten om tegen hem te spelen. Hij kan koppen, schieten, skillen, lopen en is nog sterk ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 8, 2022 Author Share Gepost March 8, 2022 Zojuist zei PatjePauw: Abraham is een verdomd nare kaart. Heb nog geen enkel potje genoten om tegen hem te spelen. Hij kan koppen, schieten, skillen, lopen en is nog sterk ook. Klopt, hij is goed. Bebou overigens ook. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost March 9, 2022 Share Gepost March 9, 2022 Ik hoor bij de 'packluck-gang' vanaf zondag. 98 Pele gekregen uit de prime-upgrade. Die kaart doet mij goed lijken. Gaat in 2 op 1 met goals en dan waren 4 van de 6 tegenstanders weg voor de dertigste minuut. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 9, 2022 Author Share Gepost March 9, 2022 Lekker man. Je eerste big boy uit een icon pack? Ik heb eigenlijk tot nu toe geen grote jongen gehad, ja aan het einde van een fifa cyclus maar dat was dan in augustus en dus niet mee gespeeld. Vanmiddag de 4 resterende winst gepakt in rivals, minimale score was 5-0 Div 8 nu. Tammy en Bebou wel erg fijn. Ik heb Gorerzka nu als enige cvm, lekker aanvallend voetballen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost March 9, 2022 Share Gepost March 9, 2022 11 minuten geleden zei Vitesse88: Lekker man. Je eerste big boy uit een icon pack? Ik heb eigenlijk tot nu toe geen grote jongen gehad, ja aan het einde van een fifa cyclus maar dat was dan in augustus en dus niet mee gespeeld. Vanmiddag de 4 resterende winst gepakt in rivals, minimale score was 5-0 Div 8 nu. Tammy en Bebou wel erg fijn. Ik heb Gorerzka nu als enige cvm, lekker aanvallend voetballen Dit jaar wel, voorgaande jaren weleens een leuke goede gehad (zoals Dalglish), maar dit jaar was het pure middelmaat of onkunde in al die dingen (denk dat dit de tiende poging was) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost March 11, 2022 Share Gepost March 11, 2022 Gisteren 5 icon swaps ingeleverd en van de fodder Icon player pick gedaan met Figo Prime als beste. Linkt vooral goed met Ronaldo. Met de overgebleven fodder nog Rice gemaakt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 14, 2022 Share Gepost March 14, 2022 Inmiddels een groot gedeelte van mijn coins opgebrand aan van alles en nog wat. Paqueta en Firmino op CVM is wel erg hard samen zeg. Vooral die Paqueta is echt gruwelijk. Mbappe POTM zit er volgens mij aan te komen, dat zou mijn team wel afmaken 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost March 14, 2022 Share Gepost March 14, 2022 Op 11-3-2022 om 16:56 zei Oerlie: Gisteren 5 icon swaps ingeleverd en van de fodder Icon player pick gedaan met Figo Prime als beste. Linkt vooral goed met Ronaldo. Met de overgebleven fodder nog Rice gemaakt. inmiddels wat aangepast nav Davinson Sanchez die ik uit niet verhandelbaar pack van 2 tokens kreeg en Fekir die uit mijn 86+ pack kwam lopen samen met Yuri: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 14, 2022 Share Gepost March 14, 2022 Die Fekir is echt keihard. Had m ook op de plek van Cruyff maar ja, Cruyff is Cruyff he. Ik moet alleen die POTM Mbappe en dan nog een LB en dan is het feest compleet. Heb ook nog een gold Neymar op de bank zitten, heb dus alle toptier spelers gepackt Mbappe, Neymar, Messi en Ronaldo. Als ik dit jaar nog een R9 ergens uit trek is het feest compleet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost April 4, 2022 Share Gepost April 4, 2022 (edited) Mogguh. Lang geleden, dus kom ff flexen met mijn team waar heel veel pijn en moeite in zit als je bedenkt dat mijn beste tradeable pulls Rudiger (600k) en Abedi Pele (destijds 900k) zijn en ik alleen Cech, Theo en Cruyff untradeable had: speelde dit weekend met tradeable prime Pele, en trok hem vanochtend uit de icon PP, dus kon wat leuke upgrades doen. Ging van dit naar dit: Edited April 4, 2022 by Jespresso 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 10, 2022 Share Gepost April 10, 2022 Ik ga lekker bro's met fifa seasons..... Divisie 7 laatst met Brentford 2-4 winst bij Anderlecht met man minder voor rust. Net Liverpool uit bij City 2-2 krijg rood en in blessuretijd maak ik winnende 2-3🙌😍💪 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Goed bezig Kyrill. Ik speelde dit weekend voor t eerst eens seasons in normale modus (met dikke lag). Had alleen nog FUT gespeeld. Dat was wel ff omschakelen Gisteren uit die 80+ PP SBC Ben Yedder gekregen Speel nu al weken met zijn 88 rated POTM kaart en dat was ook al genieten. Maar dit wordt helemaal goed. Dit is nu mijn team: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts