Root Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 en Sport Is van origine al een Catalaanse krant vgm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Is van origine al een Catalaanse krant vgm. Haha dus? ik volg je even niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Haha dus? ik volg je even niet Nvm, had 't verkeerd gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 NOS - Ajax BBC - pro Liverpool, anti-Man United; al zou Mourinho daar wel anders over denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 NOS - Ajax/Barca/Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Cristiano Ronaldo heeft Real Madrid groot gemaakt. - Hans Kraaij jr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Cristiano Ronaldo heeft Real Madrid groot gemaakt. - Hans Kraaij jr. Iets uit de verband gerukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Iets uit de verband gerukt. het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 z'n. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Ik lees dat ze het hebben gehad over het feit dat Munsterman en van der Laan FC Twente wouden kopen, maar dat het juridisch niet kon. Hebben ze ook gezegd welke juridische zaken precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 En terecht. Genieten geblazen als Barca aan staat _O_. Op naar gouden bal nummer 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 En terecht. Genieten geblazen als Barca aan staat _O_. Op naar gouden bal nummer 5. Joop? Ben jij het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Ohja ik was het alweer vergeten maar las in een krant (dacht het AD) waarin Youri Mulder werd gequote. Zei dat Falcao van het niveau FC Augsburg was. Echt waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Misschien heeft Youri Augsburg wel heel hoog zitten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Ohja ik was het alweer vergeten maar las in een krant (dacht het AD) waarin Youri Mulder werd gequote. Zei dat Falcao van het niveau FC Augsburg was. Echt waar. Dan heeft Youri toch iets goed gezien. Nee, overdreven natuurlijk, maar Falcao hoort duidelijk niet in de Premier League thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Ohja ik was het alweer vergeten maar las in een krant (dacht het AD) waarin Youri Mulder werd gequote. Zei dat Falcao van het niveau FC Augsburg was. Echt waar. Dat vind je een belediging voor Augsburg of Falcao :p Het is dat CL net iets verder weg is voor Augsburg na afgelopen speelronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 ''Sinkgraven komt 3 dingen te kort, kracht, snelheid en lengte'' Komt die lul weer met zijn fysiek ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 :mrg: Ik hoor ze ook altijd zeer positief praten over Guardado (terecht wel). Hebben ze het over Clasie, begint Derksen over z'n goals en assists. Hoeveel heeft Guardado er daarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Ja dat gedoe met Clasie is ook zo'n onzin he :-D En Rene wilt dat Milik 30 goals maakt in zijn eerste seizoen als basisspeler :cab: Alleen Boskamp heeft er verstand van met ''hij is veel afhankelijk van de anderen'' :-D:-D Gehoord [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Ozil is te weinig beslissend zegt Rene en Johan : Zelfde als Clasie :-D 20 maart 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Nu Özil met Clasie vergelijken :r Spelen op dezelfde positie ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Ja dat zag ik gister ook, toen vroeg ik me wel even af of ze uberhaubt wel eens Feyenoord live aan het werk hebben gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Enige die er verstand van heeft is Jan vind ik, af en toe zegt René nog wel iets zinnigs. Johan verandert zo vaak van mening dat die niet meer serieus te nemen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Enige die er verstand van heeft is Jan vind ik, af en toe zegt René nog wel iets zinnigs. Johan verandert zo vaak van mening dat die niet meer serieus te nemen is. Jan is dan ook trainer geweest, dus die hoor je dan ook tactisch vaak het slimste praten, terwijl René, maar vooral Johan daar geen kaas van gegeten heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 ''Sinkgraven komt 3 dingen te kort, kracht, snelheid en lengte'' Komt die lul weer met zijn fysiek ;e;e Zijn toch ook zaken waarin hij nog moet groeien? Ofja lengte niet per se, maar hij moet echt nog wel wat winnen aan duelkracht. Hij werd tegen Dnipro best wel een aantal keer fysiek afgetroefd, hij kan heerlijk voetballen en dat zeiden ze in VI ook, maar ze hebben wel gelijk vind ik als ze zeggen dat hij nog een jongetje is en nog geen man. Ja dat gedoe met Clasie is ook zo'n onzin he :-D En Rene wilt dat Milik 30 goals maakt in zijn eerste seizoen als basisspeler :cab: Alleen Boskamp heeft er verstand van met ''hij is veel afhankelijk van de anderen'' Volgens mij bedoelde hij dat niet zo letterlijk, maar bedoelde hij gewoon te zeggen dat als je niet zo veel toevoegt aan het spel, dat je dan in elk geval veel goals moet maken. Ook daar ben ik het wel mee eens, idealiter scoort een spits veel en laat hij z'n medespelers beter voetballen, maar die zijn lastig te vinden voor weinig geld. Dan moet je een van de twee doen en meevoetballen kan hij niet, dus moet hij heel veel scoren. Dat doet hij tot nu toe voornamelijk tegen de matige tegenstanders en dat mag toch niet genoeg zijn bij een club als Ajax lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten