Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ohja ik was het alweer vergeten maar las in een krant (dacht het AD) waarin Youri Mulder werd gequote. Zei dat Falcao van het niveau FC Augsburg was. Echt waar.

Dan heeft Youri toch iets goed gezien. Nee, overdreven natuurlijk, maar Falcao hoort duidelijk niet in de Premier League thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja ik was het alweer vergeten maar las in een krant (dacht het AD) waarin Youri Mulder werd gequote. Zei dat Falcao van het niveau FC Augsburg was. Echt waar.

Dat vind je een belediging voor Augsburg of Falcao :p

Het is dat CL net iets verder weg is voor Augsburg na afgelopen speelronde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat gedoe met Clasie is ook zo'n onzin he :-D

En Rene wilt dat Milik 30 goals maakt in zijn eerste seizoen als basisspeler :cab: Alleen Boskamp heeft er verstand van met ''hij is veel afhankelijk van de anderen''

:-D:-D Gehoord [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Ozil is te weinig beslissend zegt Rene en Johan : Zelfde als Clasie :-D

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige die er verstand van heeft is Jan vind ik, af en toe zegt René nog wel iets zinnigs. Johan verandert zo vaak van mening dat die niet meer serieus te nemen is.

Jan is dan ook trainer geweest, dus die hoor je dan ook tactisch vaak het slimste praten, terwijl René, maar vooral Johan daar geen kaas van gegeten heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''Sinkgraven komt 3 dingen te kort, kracht, snelheid en lengte''

Komt die lul weer met zijn fysiek ;e;e

Zijn toch ook zaken waarin hij nog moet groeien? Ofja lengte niet per se, maar hij moet echt nog wel wat winnen aan duelkracht. Hij werd tegen Dnipro best wel een aantal keer fysiek afgetroefd, hij kan heerlijk voetballen en dat zeiden ze in VI ook, maar ze hebben wel gelijk vind ik als ze zeggen dat hij nog een jongetje is en nog geen man.

Ja dat gedoe met Clasie is ook zo'n onzin he :-D

En Rene wilt dat Milik 30 goals maakt in zijn eerste seizoen als basisspeler :cab: Alleen Boskamp heeft er verstand van met ''hij is veel afhankelijk van de anderen''

Volgens mij bedoelde hij dat niet zo letterlijk, maar bedoelde hij gewoon te zeggen dat als je niet zo veel toevoegt aan het spel, dat je dan in elk geval veel goals moet maken. Ook daar ben ik het wel mee eens, idealiter scoort een spits veel en laat hij z'n medespelers beter voetballen, maar die zijn lastig te vinden voor weinig geld. Dan moet je een van de twee doen en meevoetballen kan hij niet, dus moet hij heel veel scoren. Dat doet hij tot nu toe voornamelijk tegen de matige tegenstanders en dat mag toch niet genoeg zijn bij een club als Ajax lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites