Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik dacht joh, Rondo, ik geef het weer een kans. Eerste tien minuten Van Basten: "Je hebt een niet fitte Wijnberg." Jongens. Wijnberg. De captain van ons aller Ajax.

Huhu ja Van Basten geeft er geen drol meer om, die kijkt een paar samenvattingen, krijgt wat momentjes doorgestuurd van de redactie en stuurt na afloop weer een factuurtje naar Ziggo :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Thierryvane:

Ik dacht joh, Rondo, ik geef het weer een kans. Eerste tien minuten Van Basten: "Je hebt een niet fitte Wijnberg." Jongens. Wijnberg. De captain van ons aller Ajax.

Rondo was een zooitje gister hé, pfoeh. 

Boskamp: 'Hij moet twee pinanties geven, akkoord? En hij moet die gozer pleite sturen'. Voor op een tegeltje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei joostmakaay:

Huhu ja Van Basten geeft er geen drol meer om, die kijkt een paar samenvattingen, krijgt wat momentjes doorgestuurd van de redactie en stuurt na afloop weer een factuurtje naar Ziggo :mrgy:

Plus de flessen champagne voor achter de schermen tikken ook aardig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Van Basten is nog redelijk jong he? Moet nog wel 20 jaar op tv mee kunnen. Begint nu al als een demente opa te praten dus dat wordt nog wat.

''Waarom haalt Ajax zo'n Akpom terwijl Pavlidis 30 kilometer bij ze vandaan speelt?''

En dan totaal niet afvragen of Ajax dat bedrag voor Pavlidis wil betalen (20 miljoen?) of Pavlidis zelf na aantal jaren in Nederland misschien zelf wel niet in Nederland wil blijven? Of dat AZ hem niet wil verkopen binnen NL want zien Ajax als concurrent. Of Ajax wil geen Pavlidis omdat ze al Brobbey hebben en dat zijn ontwikkeling in de weg kan lopen?  

Nee gewoon dom lullen, zonder enig besef of inhoud.

Over Alex Kroes zei die ook dat als iemand een kauwgombal steelt, of je dan iemand direct moet ontslaan :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei cimbomcu:

Die Van Basten is nog redelijk jong he? Moet nog wel 20 jaar op tv mee kunnen. Begint nu al als een demente opa te praten dus dat wordt nog wat.

''Waarom haalt Ajax zo'n Akpom terwijl Pavlidis 30 kilometer bij ze vandaan speelt?''

En dan totaal niet afvragen of Ajax dat bedrag voor Pavlidis wil betalen (20 miljoen?) of Pavlidis zelf na aantal jaren in Nederland misschien zelf wel niet in Nederland wil blijven? Of dat AZ hem niet wil verkopen binnen NL want zien Ajax als concurrent. Of Ajax wil geen Pavlidis omdat ze al Brobbey hebben en dat zijn ontwikkeling in de weg kan lopen?  

Nee gewoon dom lullen, zonder enig besef of inhoud.

Over Alex Kroes zei die ook dat als iemand een kauwgombal steelt, of je dan iemand direct moet ontslaan :-D 

Het lijkt wel alsof het elke uitzending erger wordt met van Basten. Er zat voorheen nog wel wat meer inhoud in heb ik het idee, nu roept hij maar wat. Ook over Ajax terwijl hij keer op keer aangeeft niet te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt mij ook op dat Van Basten met de week slechter wordt. Slaat bijna non-stop wartaal uit, kent spelersnamen niet en schijt de kijker gewoon in de bek door semi-grappig op te scheppen dat hij tennis in plaats van voetbal kijkt. Parodie op een analist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Marcootje heeft weer eens niet gekeken. Kan toch niet meer dat je week in week uit voor het hele land wat over wedstrijden gaat zeggen die je niet hebt gezien.

Wat zei die nu weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Wat zei die nu weer

Hij zei in principe niks geks, maar toen Wytse van der 🐐 begon over de bekerfinale, liet hij weten dat hij niet veel heeft kunnen zien omdat Manchester ook speelde. Kan me alleen niet voorstellen dat hij dat daadwerkelijk zat te kijken toen de bekerfinale begon, toen stond het namelijk al/nog 3-0 voor United. 

En hij was weer boos over afgekeurde buitenspelgoals (bij United en dus ook bij NEC), terwijl die gewoon overduidelijk buitenspel zijn natuurlijk. Al was hij eerder boos over de regel, maar dat weten we ondertussen wel Marco. Hij wil dat het pas buitenspel is wanneer iemand met zijn hele lichaam voorbij de tegenstander is. Maar dan blijf je natuurlijk hetzelfde gedoe houden met het centimeterwerk, + kan je daar minder op 'spelen' als verdediging zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Hij zei in principe niks geks, maar toen Wytse van der 🐐 begon over de bekerfinale, liet hij weten dat hij niet veel heeft kunnen zien omdat Manchester ook speelde. Kan me alleen niet voorstellen dat hij dat daadwerkelijk zat te kijken toen de bekerfinale begon, toen stond het namelijk al/nog 3-0 voor United. 

En hij was weer boos over afgekeurde buitenspelgoals (bij United en dus ook bij NEC), terwijl die gewoon overduidelijk buitenspel zijn natuurlijk. Al was hij eerder boos over de regel, maar dat weten we ondertussen wel Marco. Hij wil dat het pas buitenspel is wanneer iemand met zijn hele lichaam voorbij de tegenstander is. Maar dan blijf je natuurlijk hetzelfde gedoe houden met het centimeterwerk, + kan je daar minder op 'spelen' als verdediging zijnde.

Dit zegt die elke week. Wat vermoeiend.

Kwam "spelers die aanstellen, moeten gewoon zuivere speeltijd of rood krijgen" nog ter sprake?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Dit zegt die elke week. Wat vermoeiend.

Kwam "spelers die aanstellen, moeten gewoon zuivere speeltijd of rood krijgen" nog ter sprake?

Zuivere speeltijd kwam nog even voorbij na deze discussie over buitenspel:D. Moet nog een half uurtje, de bingokaart kan nog verder gevuld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Beppu:

Hij wil dat het pas buitenspel is wanneer iemand met zijn hele lichaam voorbij de tegenstander is. Maar dan blijf je natuurlijk hetzelfde gedoe houden met het centimeterwerk, + kan je daar minder op 'spelen' als verdediging zijnde.

Sterker nog: dan maak je het grensrechters al helemaal belachelijk moeilijk om te gaan vlaggen. Een ridicuul voorstel wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Tijdens een discussie tussen Van Basten en Jan van Halst over de raad van commissarissen bij Ajax, laat ook Van der Vaart zich gelden. "Marco, laten we het zeggen hoe het is. Jij zou toch bij Ajax moeten werken, ik zou bij Ajax moeten werken, Wesley Sneijder, Nigel de Jong. Dat gebeurt nu gewoon niet", zegt hij bij Rondo van Ziggo Sport. Van der Vaart gaf eerder al aan dat hij de club graag wil helpen.

Tafelgenoot Van Halst kijkt dan wel heel verbaasd op, aangezien hij Van der Vaart dit seizoen heeft gevraagd voor een functie bij Ajax. "Ja dat klopt, we hebben een goed gesprek gehad", bevestigt Van der Vaart de claim van Van Halst. "Ik woon natuurlijk in Roemenië, dus voor mij is het wat lastig. Jan heeft mij inderdaad gevraagd en ik wilde ook heel graag. Privé kwam het alleen niet goed uit."

:-D

Dit somt echt voor een groot deel op wat er mis is met de voetbalmedia in Nederland, ongekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Rogier.:

Dit somt echt voor een groot deel op wat er mis is met de voetbalmedia in Nederland, ongekend.

In welk opzicht somt deze quotes op wat er mis is met voetbalmedia?

Bedoel kan zelf wel invullen wat er allemaal mis is met verschillende media die de voetbalsport verslaan, maar zie niet echt direct een verband met de voetbalmedia en de gang van zaken bij de voetbalclub Ajax.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites