Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Van der Vaart zit er lekker in?

Citaat

Rafael van der Vaart dicht Donyell Malen de potentie toe om de beste speler van de wereld te worden. In de ogen van de analyticus moet de aanvaller van Borussia Dortmund op mentaal vlak dan nog wel stappen zetten.

Citaat

Van der Vaart hoort het aan en kijkt bedenkelijk. „Omdat hij zei: ‘Dat wijf’?” Daarna haalt hij aan dat deze sportpsycholoog over Steijn praat alsof hij „er geen reet van kan”, aldus Van der Vaart. „Dan denk jij toch thuis: ‘Dat wijf!'”

Citaat

"Ik heb het al vaker gezegd en daar moet je dan om lachen, maar je moet dansen als de muziek speelt. Als iemand 20 of 25 miljoen euro biedt, dan moet je hem echt wegdoen" (over Gimenez)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-3-2024 om 19:05 zei joostmakaay:

Seedorf gaan we niet vaker zien bij VI gok ik zo :-D, de daad doen op het strand gaat nog minder stroef dan deze aflevering pff.

Ik heb net fragmenten gezien, ik vind Seedorf een held, en ben het helemaal met hem eens. #teamclarenceseedorf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Vind wel mooi dat Clarence niet Genee geeft wat hij wil. Sensatie en goedkoop scoren. 

Gisteren de aflevering beluisterd middels Spotify. Vond hem ook wel sterk overkomen daarin. Was al snel duidelijk dat er punten waren besproken die aangestipt zouden worden en welke niet, ratje Genee wil dat natuurlijk anders zien. 

Hij heeft nog wel zoveel meer te vertellen, hopelijk klapt hij nog eens uit de school. En dan hopelijk wat diepgaander dan 'kansen voor mensen met een kleurtje' zoals hij het benoemde, ook daar zal hij legio voorbeelden van hebben (vrees ik). Prachtgozer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe rel komt er aan, Basten over Seedorfj

Citaat

Ruud Gullit begrijpt niet waarom in Nederland niet alle deuren opengaan voor Clarence Seedorf, maar Marco van Basten denkt wel te weten waar het aan ligt. In Rondo spreekt de voormalig bondscoach, die in die hoedanigheid werkte met Seedorf, uit dat laatstgenoemde 'op een niet leuke manier' eigenwijs is.

"Deze man heeft vier keer de Champions League gewonnen, meer dan wij", vangt Gullit aan. "En toch kijken ze naar hem op een manier waarvan ik denk: hoe is dat nou mogelijk? Voor deze man moeten alle deuren toch opengaan? Ik snap er niets van."

Van Basten denkt echter te weten waar het aan ligt. "Seedorf hebben we op heel veel manieren op de televisie gezien, en ik vind het gewoon een heel eigenwijze gozer. Dat is wel iets waar je een keuze in moet maken. Ik zou als werkgever niet met zo'n eigenwijze gozer gaan werken. Hij is niet op een leuke manier eigenwijs. Ik heb hem meegemaakt. Sommige mensen hebben daar geen trek in."

"Ik heb het zelf meegemaakt met de Commissie Mijlans", stelt Gullit. "De KNVB heeft zelf aangegeven dat ze meer diversiteit wilden, en dat is gelukt. We hebben een vrouw, we hebben Nigel de Jong, we hebben Michael Reiziger. Die werd met het tweede van Ajax kampioen, dan denk je dat hij doorgeschoven gaat worden, maar nee. Die wordt ineens voorbijgestreefd door Heitinga, dat is toch gek?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Urbeto:

@Beppu ik kan zelf niet kijken, dus zou jij hier verslag van kunnen doen vanavond? Het komt op de televisie! 

Heerlijk tippie! Deze zet ik zeker even op. Ben druk bezig om alles bij te houden vandaag. Ze zetten ons wel weer aan het werk daar in Mokum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vonden jullie van Rondo gister?

Ik had met Kluivert nou niet echt het idee dat er een sterke hoofdtrainer aan tafel zat als je hem hoorde praten. Wel een sympathieke gozer. Hij werd volgens mij ook een beetje ongemakkelijk toen Gullit de racismekaart trok om proberen te verklaren waarom hij niet wordt genoemd bij Ajax. Ik denk overigens dat Gullit zeker wel een punt heeft dat donkere trainers minder snel een kans krijgen (al dan niet onbewust). Maar dat is weer een hele andere discussie.

Boulahrouz voegt overigens echt 0.0 toe. Wat kan die gozer lullen zonder wat bij te dragen zeg.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2024 om 17:58 zei Beppu:

Ik had met Kluivert nou niet echt het idee dat er een sterke hoofdtrainer aan tafel zat als je hem hoorde praten. Wel een sympathieke gozer. Hij werd volgens mij ook een beetje ongemakkelijk toen Gullit de racismekaart trok om proberen te verklaren waarom hij niet wordt genoemd bij Ajax. Ik denk overigens dat Gullit zeker wel een punt heeft dat donkere trainers minder snel een kans krijgen (al dan niet onbewust). Maar dat is weer een hele andere discussie.

Boulahrouz voegt overigens echt 0.0 toe. Wat kan die gozer lullen zonder wat bij te dragen zeg.

Heb gevoel dat er ze vaak expres een "mindere" bij zetten qua reputatie als vulling, Waterreus/Boulahrouz of Mulder. Was echt een enorm chaotische aflevering imo, leek wel alsof Gullit de persvoorlichter van Kluivert was, die zelf overigens vrijwel nergens een goed onderbouwd antwoord op kon geven.

Valentijn is ook lekker overal hetzelfde onzin verhaal aan het ophangen hé, denk hij nu echt dat iemand met een vermogen van 15 miljoen een baan bij Ajax neemt om aandelen met twee ton aan winst te kunnen verkopen :cab:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2024 om 17:58 zei Beppu:

Wat was die Gullit vervelend zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Beppu:

- Rijnmond verslag + nabeschouwing

- Espn nabeschouwing

- NOS studio sport 

- Studio voetbal 

- Kale en Kokkie

- VI

- Rondo

- Dick voor Mekaar

Mis ik nog wat voor komende dagen?

Zit Boskampie nog op de Belgische TV? anders die ook even meepikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

- Espn nabeschouwing

- NOS studio sport 

- Studio voetbal 

- Kale en Kokkie

- VI

- Rondo

- Dick voor Mekaar

Ja die smerige Pantelic Podcast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Ja die smerige Pantelic Podcast. 

Die luister ik al een jaar:mrgy:. Kanndat presentatortje niet goed hebben alleen, de manier hoe hij praat vind ik erg irritant. Die andere twee zijn wel goede gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Die luister ik al een jaar:mrgy:. Kanndat presentatortje niet goed hebben alleen, de manier hoe hij praat vind ik erg irritant. Die andere twee zijn wel goede gasten.

Even een minuutje stilte voor de oren van Beppu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

- Espn nabeschouwing

- NOS studio sport 

- Studio voetbal 

- Kale en Kokkie

- VI

- Rondo

- Dick voor Mekaar

Vriend. Je mist gewoon de mooiste. Kick-off podcast morgen van de Telegraaf met Valentijn en Mike. _0_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Dansmeister:

Vriend. Je mist gewoon de mooiste. Kick-off podcast morgen van de Telegraaf met Valentijn en Mike. _0_

Hoe kan ik deze vergeten? Schandalig.

En uiteraard even luisteren naar KieftJansenEgmondGijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites