Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Inderdaad zeg. Die Henry probeerde nog terecht aan te snijden dat hij zich al jaren schandalig gedraagt. Maar dat werd niet opgepakt.

Dat was wel beetje genant he :D Die Henry bevalt mij sowieso goed, jammer dat Jack er weer zit volgende week.

Dus de taak van een aanvoerder is de fans tevreden houden?

1 van de taken ja.

Je kan moeilijk als er miljoenen mensen zitten te wachten op de interview van de aanvoerder niet opkomen dagen omdat je er geen zin in hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*het interview #daretodenny

Ik denk overigens echt niet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op een interview met Van Persie. Tja het hoort bij zijn taak als aanvoerder, maar je hangt er wel heel vele gewicht aan dat hij eens niet is komen opdagen. Al kan ik me niet herinneren wanneer dat dan moest zijn gebeurt, wellicht dat er ook gewoon een goede reden voor is.

Maar dan nog heb je geen antwoord gegeven op mjn vraag, waarom het aanvoerderschap niet overschat is.

Ik denk zelf namelijk van wel, in een team nemen de leidinggevende spelers zelf al de leiding (de rol van de aanvoerder). Daar hebben ze die band niet voor nodig. Zie Robben op het afgelopen WK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso heeft de aanvoerdersband geen nut meer, gaat niet naar de echte leiders maar naar diegene die het meest op zn knieen gezeten heeft bij de trainer... Ook ben ik van mening dat een aanvoerdersband niet bij een spits hoort, maar bij iemand die wel het overzicht heeft over het spelletje en zo daarmee zijn team kan aansturen. (denk aan Keeper, verdediging)

Maar zoals gezegd, heeft dat ding geen waarde meer.

Over RvP kunnen we kort wezen... als die dezelfde volwassen ontwikkeling had gemaakt als Robben dan had ie recht van spreken, nu is t net een klein kind en dat is zonde van zo'n speler. Ik ben nooit fan geweest van hem en hij blijft alleen maar bevestigen waarom. (overigens vindt ik dat Robben en RvP, (al is t bij Robben dus steeds minder) meer voor hun eigen spelen en niet niet voor het team, maja eergevoel kennen we niet in NL)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*het interview #daretodenny

Ik denk overigens echt niet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op een interview met Van Persie. Tja het hoort bij zijn taak als aanvoerder, maar je hangt er wel heel vele gewicht aan dat hij eens niet is komen opdagen. Al kan ik me niet herinneren wanneer dat dan moest zijn gebeurt, wellicht dat er ook gewoon een goede reden voor is.

Maar dan nog heb je geen antwoord gegeven op mjn vraag, waarom het aanvoerderschap niet overschat is.

Ik denk zelf namelijk van wel, in een team nemen de leidinggevende spelers zelf al de leiding (de rol van de aanvoerder). Daar hebben ze die band niet voor nodig. Zie Robben op het afgelopen WK.

Onder Hiddink nog :)

Je verwart iets denk ik, dat ik een aanvoerder niet overschat vind betekent niet dat er geen andere spelers mogen opstaan. Stel je maakt Robben aanvoerder, dan zijn Van Persie, Sneijder en De Jong heus wel nog steeds leiders binnen de ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar leg dan eens uit waarom in jouw ogen het aanvoerderschap niet overschat is?

Ik geef met die opmerking juist aan dat het juist wél overschat is.

Boegbeeld, belangrijk voor de ploeg, rechterhand van de coach, status, voor de fans etc.

Terry, Puyol, Maldini, Totti en Gerrard zeggen mij ook voldoende imo.

Het doet een speler ook veel, kan zijn prestaties beinvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terry :-D

De man die vreemdging bij het leven en de vrouw/vriendin van een ploegmaat neukte.

Echt boegbeeld die man ja.

En hoe kan en aanvoerderschap iemands prestaties beïnvloeden? Heb je daar voorbeelden van of zuig je dit wederom uit je dikke duim?

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites