Stefan Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Wat een gezeik zeg. Misschien wil de regisseur wel dat ze niet met hun rug naar de camera zitten, of heeft die last van z'n rug, of vindt die luisteren genoeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Haha rustig maar. Ik vond het gewoon apart, geen paniek jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Was weer genieten hoor, gisteren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Die Johan:-D. Het eerste half uur echt alles zwart gemaakt waar ze het maar over konden hebben, maar je blijft er om lachen;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Jan Mulder _O_ Zet Huntelaar terecht op zijn plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ernie Brandts voegt ook niks toe hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 (bewerkt) Straks maar even terugkijken dus, altijd mooi als er eens zinnige taal wordt geuit in zp'n voetbalprogramma. Over Soofje z'n post dus. ;c 12 oktober 2014 bewerkt door Tomasson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Tja wat moet je ook als iemand de term aanvoerder overschat vindt kom je snel op die conclusie ja :D Wat een saaie aflevering met dooie Ernie :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Dat er nog mensen zijn die die Mulder nog serieus nemen... ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 De tafelgasten waren wel erg pro-van persie vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goh, het zijn voetbalkenners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Tja wat moet je ook als iemand de term aanvoerder overschat vindt kom je snel op die conclusie ja :D Wat een saaie aflevering met dooie Ernie :r Cimmie. Heb je zelf gevoetbald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Cimmie. Heb je zelf gevoetbald? Op mijn niveau wel ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Waarom is de term aanvoerder dan niet overschat volgens jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Omdat ik niet 16 miljoen mensen die fan zijn van mij moet tevreden houden en dat moet de aanvoerder van NL wel ;c Totaal niet te vergelijken met amateur voetbal natuurlijk, ik heb verder ook meestal ''goede'' aanvoerders gehad trouwens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 De tafelgasten waren wel erg pro-van persie vond ik. Inderdaad zeg. Die Henry probeerde nog terecht aan te snijden dat hij zich al jaren schandalig gedraagt. Maar dat werd niet opgepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Omdat ik niet 16 miljoen mensen die fan zijn van mij moet tevreden houden en dat moet de aanvoerder van NL wel ;c Dus de taak van een aanvoerder is de fans tevreden houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Dus de taak van een aanvoerder is de fans tevreden houden? Dit soort retorische, sarcastische, cynische vragen zijn zo mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Inderdaad zeg. Die Henry probeerde nog terecht aan te snijden dat hij zich al jaren schandalig gedraagt. Maar dat werd niet opgepakt. Dat was wel beetje genant he :D Die Henry bevalt mij sowieso goed, jammer dat Jack er weer zit volgende week. Dus de taak van een aanvoerder is de fans tevreden houden? 1 van de taken ja. Je kan moeilijk als er miljoenen mensen zitten te wachten op de interview van de aanvoerder niet opkomen dagen omdat je er geen zin in hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 *het interview #daretodenny Ik denk overigens echt niet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op een interview met Van Persie. Tja het hoort bij zijn taak als aanvoerder, maar je hangt er wel heel vele gewicht aan dat hij eens niet is komen opdagen. Al kan ik me niet herinneren wanneer dat dan moest zijn gebeurt, wellicht dat er ook gewoon een goede reden voor is. Maar dan nog heb je geen antwoord gegeven op mjn vraag, waarom het aanvoerderschap niet overschat is. Ik denk zelf namelijk van wel, in een team nemen de leidinggevende spelers zelf al de leiding (de rol van de aanvoerder). Daar hebben ze die band niet voor nodig. Zie Robben op het afgelopen WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Sowieso heeft de aanvoerdersband geen nut meer, gaat niet naar de echte leiders maar naar diegene die het meest op zn knieen gezeten heeft bij de trainer... Ook ben ik van mening dat een aanvoerdersband niet bij een spits hoort, maar bij iemand die wel het overzicht heeft over het spelletje en zo daarmee zijn team kan aansturen. (denk aan Keeper, verdediging) Maar zoals gezegd, heeft dat ding geen waarde meer. Over RvP kunnen we kort wezen... als die dezelfde volwassen ontwikkeling had gemaakt als Robben dan had ie recht van spreken, nu is t net een klein kind en dat is zonde van zo'n speler. Ik ben nooit fan geweest van hem en hij blijft alleen maar bevestigen waarom. (overigens vindt ik dat Robben en RvP, (al is t bij Robben dus steeds minder) meer voor hun eigen spelen en niet niet voor het team, maja eergevoel kennen we niet in NL) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 *het interview #daretodenny Ik denk overigens echt niet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op een interview met Van Persie. Tja het hoort bij zijn taak als aanvoerder, maar je hangt er wel heel vele gewicht aan dat hij eens niet is komen opdagen. Al kan ik me niet herinneren wanneer dat dan moest zijn gebeurt, wellicht dat er ook gewoon een goede reden voor is. Maar dan nog heb je geen antwoord gegeven op mjn vraag, waarom het aanvoerderschap niet overschat is. Ik denk zelf namelijk van wel, in een team nemen de leidinggevende spelers zelf al de leiding (de rol van de aanvoerder). Daar hebben ze die band niet voor nodig. Zie Robben op het afgelopen WK. Onder Hiddink nog :) Je verwart iets denk ik, dat ik een aanvoerder niet overschat vind betekent niet dat er geen andere spelers mogen opstaan. Stel je maakt Robben aanvoerder, dan zijn Van Persie, Sneijder en De Jong heus wel nog steeds leiders binnen de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Maar leg dan eens uit waarom in jouw ogen het aanvoerderschap niet overschat is? Ik geef met die opmerking juist aan dat het juist wél overschat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Maar leg dan eens uit waarom in jouw ogen het aanvoerderschap niet overschat is? Ik geef met die opmerking juist aan dat het juist wél overschat is. Boegbeeld, belangrijk voor de ploeg, rechterhand van de coach, status, voor de fans etc. Terry, Puyol, Maldini, Totti en Gerrard zeggen mij ook voldoende imo. Het doet een speler ook veel, kan zijn prestaties beinvloeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) Terry :-D De man die vreemdging bij het leven en de vrouw/vriendin van een ploegmaat neukte. Echt boegbeeld die man ja. En hoe kan en aanvoerderschap iemands prestaties beïnvloeden? Heb je daar voorbeelden van of zuig je dit wederom uit je dikke duim? 13 oktober 2014 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten