Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Beppu:

Na het laatste fluitsignaal vanmiddag gelijk alles afgezegd voor morgenmiddag en de agenda geblokt. We gaan er weer heerlijk even voor liggen!

Wat vonden jullie vannochtend van het optreden van die zaakwaarnemer bij Goedemorgen Eredivisie?

Goed!

Leuke gast, lekker uitgesproken en eerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei cimbomcu:

Goed!

Leuke gast, lekker uitgesproken en eerlijk.

Vond het ook verfrissend dat hij eigenlijk overal gewoon antwoord op gaf. Las toch veel kritiek. Zal ook gewoon te maken hebben met dat hij een zaakwaarnemer is en het imago dat zij hebben. Ging ook voornamelijk over zijn rol in de transfer van Hendootje en dat hij in het begin van het seizoen nog iets tweette al 'Ajax koopclub' toen ze nog een middenvelder haalde en Vos dus geen basisplaats belooft kon worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Vond het ook verfrissend dat hij eigenlijk overal gewoon antwoord op gaf. Las toch veel kritiek. Zal ook gewoon te maken hebben met dat hij een zaakwaarnemer is en het imago dat zij hebben. Ging ook voornamelijk over zijn rol in de transfer van Hendootje en dat hij in het begin van het seizoen nog iets tweette al 'Ajax koopclub' toen ze nog een middenvelder haalde en Vos dus geen basisplaats belooft kon worden. 

Ja dat was een domme tweet, maar vond dat hij het gewoon goed uitlegde.  Dat die toen uit emotie handelde en dat er eigenlijk geen middenvelder meer zou komen, en toen kwam Mansverk. 6 maanden later stond Ajax bijna onderaan en wilden ze een ervaren 6, snap wel dat het dan een andere situatie is. Zoals hij zelf ook zei.

Zijn standpunt over Oekraïne was ook natuurlijk iets anders dan gemiddeld, denk dat daar ook wel de kritiek op is gebaseerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei cimbomcu:

Ja dat was een domme tweet, maar vond dat hij het gewoon goed uitlegde.  Dat die toen uit emotie handelde en dat er eigenlijk geen middenvelder meer zou komen, en toen kwam Mansverk. 6 maanden later stond Ajax bijna onderaan en wilden ze een ervaren 6, snap wel dat het dan een andere situatie is. Zoals hij zelf ook zei.

Zijn standpunt over Oekraïne was ook natuurlijk iets anders dan gemiddeld, denk dat daar ook wel de kritiek op is gebaseerd. 

Oh ja, dat stukje over Rusland/Oekraine kwam inderdaad ook aan bod. Vond het wel vrij simpel allemaal hoor. Ik had de indruk dat de heren aan tafel zich hadden voorgenomen om die jongen eens even aan te pakken met wat moeilijke vragen, maar dat ze gaandeweg het gesprek juist wel waardering voor hem kregen. Vond het ook wel een leuke gast, een keer zo'n zaakwaarnemer. Toch een wereldje waar je vaak weinig van meekrijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar een typefout/brainfart is snel gemaakt. 

Zijn toch boekenplanken vol geschreven over het doen en laten van dat soort volk. Talloze documentaires en podcasts. Honderden sportkranten. Het hele (sport)nieuws staat er in de zomer- en winterwindow vol mee.

Dat weet jij ook, lijkt mij vrij evident. Vandaar dat ik het nog eens checkte bij je.

Beetje alsof je bij een gesprek met een weerman zegt "Goh wat krijg je toch weinig mee van het weer eigenlijk." ;c 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niveau Van Basten wordt met de week erger:

“Ik zag Kaplan spelen. Die is twee jaar geleden gekocht voor 9,5 miljoen euro. Daarna heeft hij een zware blessure gehad. Dan valt die in en zie ik hem spelen met zijn kousen halfhoog”, zegt de analist in Rondo van Ziggo Sport. “Dan denk ik bij mezelf: oké, je bent twee jaar geblesseerd geweest, je komt erin als verdediger en draagt geen scheenbeschermers. Dat is toch een beetje gek? Ik zie geen scheenbeschermers.”

R. De Boer:

''Hij droeg wel scheenbeschermers. Dat moet, anders mag je het veld niet eens betreden”, reageert Ronald de Boer. Van Basten vindt vreemd dat Kaplan besloot om kleine scheenbeschermers te dragen. “

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het heel vervelend dat ik hem enkel ken als zure oude man. 

Maar dit staat nog geen eens in de top tien vreemde opmerkingen van hem in 2024 ;c. Sterker nog, vraag mij ook al jaren af of die kleine scheenbeschermers wel voldoende veiligheid bieden.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst was ook een mooie.

''Die Belgische jongen bij Atletico, waarom blijft die niet in België voetballen, veel te vroeg voor hem''

Daarna Marco:

''Waar voetbalde hij dan? Hoe oud is die? Welke positie staat die?'' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Dansmeister:

Erg matig man. Doe dat na de uitzending als de camera’s er niet op staan.

Precies. Hij kwam echt als een klein kind over die zijn zin niet krijgt. De beste man hoeft een uurtje te werken per dag. Het zint hem even niet en hij zit erbij alsof zijn chupa chup is afgepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je denkt dat Job Ransen het niveau van de podcast ff omlaag trekt, dan is Gijp daar om het de afgrond in te trekken. Dat constante van de hak op de tak afvuren van niet relevante vragen is echt niet te harden, nog meer bewondering voor Wilfred Genee gekregen hoe hij dat zooitje al jarenlang in goede banen kan leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Als je denkt dat Job Ransen het niveau van de podcast ff omlaag trekt, dan is Gijp daar om het de afgrond in te trekken. Dat constante van de hak op de tak afvuren van niet relevante vragen is echt niet te harden, nog meer bewondering voor Wilfred Genee gekregen hoe hij dat zooitje al jarenlang in goede banen kan leiden.

De laatste podcast was echt héél slecht hé:mrgy:. Moet je VI van gister eens terugkijken. Er is echt iets aan de hand met die gozer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei La Pulga:

@Beppumorgen rondo met Maurice Steijn, kan jij het voor mij tapen op videoband zodat ik het later kan terugkijken? 

Bedankt voor de tip. Ik kijk/luister die programma's altijd de dag later terug. Maar dit zou wel eens vuurwerk kunnen worden. Gaan we even voor zitten vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites