cimbomcu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei Beppu: Na het laatste fluitsignaal vanmiddag gelijk alles afgezegd voor morgenmiddag en de agenda geblokt. We gaan er weer heerlijk even voor liggen! Wat vonden jullie vannochtend van het optreden van die zaakwaarnemer bij Goedemorgen Eredivisie? Goed! Leuke gast, lekker uitgesproken en eerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 7 uur geleden zei cimbomcu: Goed! Leuke gast, lekker uitgesproken en eerlijk. Vond het ook verfrissend dat hij eigenlijk overal gewoon antwoord op gaf. Las toch veel kritiek. Zal ook gewoon te maken hebben met dat hij een zaakwaarnemer is en het imago dat zij hebben. Ging ook voornamelijk over zijn rol in de transfer van Hendootje en dat hij in het begin van het seizoen nog iets tweette al 'Ajax koopclub' toen ze nog een middenvelder haalde en Vos dus geen basisplaats belooft kon worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 2 uur geleden zei Beppu: Vond het ook verfrissend dat hij eigenlijk overal gewoon antwoord op gaf. Las toch veel kritiek. Zal ook gewoon te maken hebben met dat hij een zaakwaarnemer is en het imago dat zij hebben. Ging ook voornamelijk over zijn rol in de transfer van Hendootje en dat hij in het begin van het seizoen nog iets tweette al 'Ajax koopclub' toen ze nog een middenvelder haalde en Vos dus geen basisplaats belooft kon worden. Ja dat was een domme tweet, maar vond dat hij het gewoon goed uitlegde. Dat die toen uit emotie handelde en dat er eigenlijk geen middenvelder meer zou komen, en toen kwam Mansverk. 6 maanden later stond Ajax bijna onderaan en wilden ze een ervaren 6, snap wel dat het dan een andere situatie is. Zoals hij zelf ook zei. Zijn standpunt over Oekraïne was ook natuurlijk iets anders dan gemiddeld, denk dat daar ook wel de kritiek op is gebaseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 38 minuten geleden zei cimbomcu: Ja dat was een domme tweet, maar vond dat hij het gewoon goed uitlegde. Dat die toen uit emotie handelde en dat er eigenlijk geen middenvelder meer zou komen, en toen kwam Mansverk. 6 maanden later stond Ajax bijna onderaan en wilden ze een ervaren 6, snap wel dat het dan een andere situatie is. Zoals hij zelf ook zei. Zijn standpunt over Oekraïne was ook natuurlijk iets anders dan gemiddeld, denk dat daar ook wel de kritiek op is gebaseerd. Oh ja, dat stukje over Rusland/Oekraine kwam inderdaad ook aan bod. Vond het wel vrij simpel allemaal hoor. Ik had de indruk dat de heren aan tafel zich hadden voorgenomen om die jongen eens even aan te pakken met wat moeilijke vragen, maar dat ze gaandeweg het gesprek juist wel waardering voor hem kregen. Vond het ook wel een leuke gast, een keer zo'n zaakwaarnemer. Toch een wereldje waar je vaak weinig van meekrijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Weinig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 6 uur geleden zei Sophomore: Weinig? Stotter ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari (bewerkt) Nee, maar een typefout/brainfart is snel gemaakt. Zijn toch boekenplanken vol geschreven over het doen en laten van dat soort volk. Talloze documentaires en podcasts. Honderden sportkranten. Het hele (sport)nieuws staat er in de zomer- en winterwindow vol mee. Dat weet jij ook, lijkt mij vrij evident. Vandaar dat ik het nog eens checkte bij je. Beetje alsof je bij een gesprek met een weerman zegt "Goh wat krijg je toch weinig mee van het weer eigenlijk." 13 februari bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Gijp blijft je toch verbazen hé, in de KieftJansenGijpEgmond-podcast ff doodleuk dat Chantal Blijft Slapen-verhaal nogmaals vertellen alsof het twee maanden geleden heeft plaats gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Och och och Arnootje toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Op 23-12-2023 om 22:10 zei Thierryvane: Wat een heerlijke aflevering. Olij en Vaessen zijn geniaal. Heerlijke aflevering was dit inderdaad. Maar ik kon vooral genieten van die Kortsmit. Gouden kerel lijkt me dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Niveau Van Basten wordt met de week erger: “Ik zag Kaplan spelen. Die is twee jaar geleden gekocht voor 9,5 miljoen euro. Daarna heeft hij een zware blessure gehad. Dan valt die in en zie ik hem spelen met zijn kousen halfhoog”, zegt de analist in Rondo van Ziggo Sport. “Dan denk ik bij mezelf: oké, je bent twee jaar geblesseerd geweest, je komt erin als verdediger en draagt geen scheenbeschermers. Dat is toch een beetje gek? Ik zie geen scheenbeschermers.” R. De Boer: ''Hij droeg wel scheenbeschermers. Dat moet, anders mag je het veld niet eens betreden”, reageert Ronald de Boer. Van Basten vindt vreemd dat Kaplan besloot om kleine scheenbeschermers te dragen. “ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Van Basten lijkt wat te veel aan de lachgaspatronen te snuffelen. Die man kraamt met de week meer onzin uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari (bewerkt) Ik vind het heel vervelend dat ik hem enkel ken als zure oude man. Maar dit staat nog geen eens in de top tien vreemde opmerkingen van hem in 2024 . Sterker nog, vraag mij ook al jaren af of die kleine scheenbeschermers wel voldoende veiligheid bieden. 27 februari bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Laatst was ook een mooie. ''Die Belgische jongen bij Atletico, waarom blijft die niet in België voetballen, veel te vroeg voor hem'' Daarna Marco: ''Waar voetbalde hij dan? Hoe oud is die? Welke positie staat die?'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Sinds Marco tijdens een ESPN-uitzending eens "Sieg heil" zei is het allemaal wat minder worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Gijpie zit er niet lekker in hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 47 minuten geleden zei Beppu: Gijpie zit er niet lekker in hé Erg matig man. Doe dat na de uitzending als de camera’s er niet op staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 45 minuten geleden zei Dansmeister: Erg matig man. Doe dat na de uitzending als de camera’s er niet op staan. Precies. Hij kwam echt als een klein kind over die zijn zin niet krijgt. De beste man hoeft een uurtje te werken per dag. Het zint hem even niet en hij zit erbij alsof zijn chupa chup is afgepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Als je denkt dat Job Ransen het niveau van de podcast ff omlaag trekt, dan is Gijp daar om het de afgrond in te trekken. Dat constante van de hak op de tak afvuren van niet relevante vragen is echt niet te harden, nog meer bewondering voor Wilfred Genee gekregen hoe hij dat zooitje al jarenlang in goede banen kan leiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 1 minuut geleden zei joostmakaay: Als je denkt dat Job Ransen het niveau van de podcast ff omlaag trekt, dan is Gijp daar om het de afgrond in te trekken. Dat constante van de hak op de tak afvuren van niet relevante vragen is echt niet te harden, nog meer bewondering voor Wilfred Genee gekregen hoe hij dat zooitje al jarenlang in goede banen kan leiden. De laatste podcast was echt héél slecht hé. Moet je VI van gister eens terugkijken. Er is echt iets aan de hand met die gozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 9 minuten geleden zei Beppu: Er is echt iets aan de hand met die gozer. Dat is niet iets nieuws hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 2 uur geleden zei Beppu: Gijpie zit er niet lekker in hé Ik vind het ook wel onbeschoft. Of je het er mee eens bent of niet. Van mij mogen ze ook van de snelweg afgespoten worden maar alsnog hebben ze recht op demonstratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart @Beppumorgen rondo met Maurice Steijn, kan jij het voor mij tapen op videoband zodat ik het later kan terugkijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 7 uur geleden zei La Pulga: @Beppumorgen rondo met Maurice Steijn, kan jij het voor mij tapen op videoband zodat ik het later kan terugkijken? Bedankt voor de tip. Ik kijk/luister die programma's altijd de dag later terug. Maar dit zou wel eens vuurwerk kunnen worden. Gaan we even voor zitten vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten