Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Altijd zo mooi als Derksen praat alsof hij inside informatie heeft of doet alsof hij het allemaal weet:D.

"Iedereen bij Ajax vindt Ter Hag een ongezellige lul". 

"Heel Nederland vindt Tadic een engnek".

Heerlijke uitzending weer.

@cimbomcu Wat laat je je kennen zeg, je weet van te voren dat ze over Ajax gaan zeiken. Als je daar niet tegen kan kijk je toch even een uitzending niet. 

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Dus een miskoop?

Kan me niet voorstellen dat ie het voetballen in één klap is verleerd, het verschil zal niet immens groot zijn. Dus wat ie heeft laten zien zal best een basis zijn van wat ie kan. En dat bleek gister niet bijster veel te zijn. Weet verder niet hoe het gezegd werd, maar ik kan me voorstellen dat het op deze manier wel als miskoop beschouwd kan worden ja.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zei dat?

En als je nu loopt te zeiken moest je dat na Heerenveen ook doen. "Ah Magallan is al een geweldige aankoop". Maar toen had Ajax net gewonnen toch? Toen was je niet boos. Waarom maak je je zo druk om wat ze daar aan die tafel zeggen?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Magikarp:

Wie zei dat?

Nou genoeg mensen en analytici vonden hem heel goed toen, dus geweldige aankoop. Tegen Feyenoord was die dramatisch, dus miskoop. Zie je ook hoe simpel dit is?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Magikarp:

Maar nu vergelijk je dus de meningen van 'genoeg mensen en analytici' met de mening van iemand aan de tafel bij VI (als het dezelfde persoon was zou je dit expliciet gezegd hebben), om dan te roepen dat het tegenstrijdig is? Beetje raar.

Ik heb het over jou nu. Jij gaat mee met Johan toch ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik heb het over jou nu. Jij gaat mee met Johan toch ;)

Nog erger. Je vergelijkt de mening van 'genoeg mensen en analytici' met de ogenschijnlijke mening van iemand op een internetforum, om dan te roepen dat het tegenstrijdig is. Wat heb ik te maken met de mensen die er wat van vonden na Heerenveen dan? Helemaal niks. Als zij A roepen hoef ik dat niet te doen, ik heet geen Cimbomcu.

Goed inhoudelijk antwoord ook weer van je trouwens. Zal het nog een keer vragen: leg ff uit hoe je die vergelijking denkt te kunnen maken tussen twee verschillende meningen van twee verschillende mensen, om daar dan een waardeoordeel als 'simpel' aan te hangen?

Je zou een punt hebben als het dezelfde persoon was. En óók dan staat ie niet als een huis, want meningen kunnen veranderen. Je kan het een pot goed doen om daarna volledig door de mand te vallen. Jerson Cabral begon ook lekker. Ik hecht overigens meer waarde aan een grote pot tegen Feyenoord dan een potje thuis tegen Heerenveen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Magikarp:

Kan me niet voorstellen dat ie het voetballen in één klap is verleerd, het verschil zal niet immens groot zijn. Dus wat ie heeft laten zien zal best een basis zijn van wat ie kan. En dat bleek gister niet bijster veel te zijn. Weet verder niet hoe het gezegd werd, maar ik kan me voorstellen dat het op deze manier wel als miskoop beschouwd kan worden ja.

Taalbarrière, nog weinig tot geen chemie, een andere speelstijl en komt in een team te staan waar de verdediging opeens een grote puinhoop is. Heeft natuurlijk vrij weinig met zijn prestatie van gisteren te maken, maar ik vind vooral dat hij gewoon meedeelde in de malaise. Als zo'n jongen toch uit wist te blinken en het team bij de hand wist te nemen, dan zou dat ongekend knap geweest zijn. Vind alleen niet dat je dat meteen kan verwachten van hem. Beetje makkelijk om hem dan meteen een miskoop te noemen. 

Maar goed, dat je je daar dan aan ergert is vooral Cim zijn fout. Het gaat daar niet om de inhoud, maar om de humor. Kijk het nooit, alleen af en toe filmpjes op Youtube en soms staat hij beneden aan, maar zit/sta soms ook te zuchten om wat er dan weer voor onzin uit die gasten komt. Bedenk me dan alleen vrij snel wie het zijn en wat voor gekke uitspraken ze in het verleden al gedaan hebben, et voila. Probleem opgelost. Alleen jammer dat het bij die mafketels wel lukt, maar in het dagelijks leven niet altijd.

Zoals de man die boven mij reageert, dat blijft een lastige zaak. Ben je serieus? @PJHoutman

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rossi:

Terug kijken via je tv? Of beschik je niet over deze optie via je tv/provider?

Ik heb die optie wel, maar moet dan allemaal moeilijke toeren uithalen aangezien de pincode voor dat soort dingen kwijt is. Normaliter had ik gekeken, maar was druk met andere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites