Gert Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Hoeft toch alleen maar "zeg het maarrr" te roepen. Dat kan hij wel onthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Tom is toch helemaal geen discussieleider joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Haha Tom :D Heb altijd het idee dat ie zichzelf totaal niet serieus neemt Lijkt me echt de soort man die vroeger op school zijn presentaties nooit voorbereidde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Zal het nu meer over Heracles gaan dan dat het over Ajax gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Zal het nu meer over Heracles gaan dan dat het over Ajax gaat? Wilde precies hetzelfde komen posten ^^ Ook vervelend dat ik nu niet meer op de hoogte blijf van de prestaties van AFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ha. Toch geen buitenspel :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Die regel met dat de keeper de paal aanraakt met z'n hand :cab: Wie verzint dat dan weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Daar is geen regel voor. Gaat erom dat de arm van de keeper tot over de achterlijn strekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Kongolo staat met zijn voet achter de lijn, hand tegen paal = op de lijn. Alsnog buitenspel dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Gewoon buitenspel. Nog 1x en het is tripple Lucky Feyenoord.. Terwijl PSV juist genaaid werd door de scheids dit weekend, tot 3x toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 (bewerkt) 'Gewoon buitenspel'. Geweldige argumentatie. Houdt z'n hand naast de paal, op de lijn. 23 augustus 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Kramer raakte de bal toch alleen op het moment dat Kongolo achter de lijn stond? Dan kan je dit beeld niet gebruiken voor wel/geen buitenspel. Op het moment dat Kramer de bal raakte stond Kongolo achter de lijn, dat is nog altijd achter een hand op de paal. Hoe dan ook, zulke dingen zijn scheidsrechters al niet meer kwalijk te nemen (totdat er video ref komt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Gewoon buitenspel. Nog 1x en het is tripple Lucky Feyenoord.. Terwijl PSV juist genaaid werd door de scheids dit weekend, tot 3x toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ach, ik kan me nog genoeg zeurende Feyenoorders herinneren van vorig seizoen dat de scheids 'tegen' zat... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 (bewerkt) Kramer raakte de bal toch alleen op het moment dat Kongolo achter de lijn stond? Dan kan je dit beeld niet gebruiken voor wel/geen buitenspel. Op het moment dat Kramer de bal raakte stond Kongolo achter de lijn, dat is nog altijd achter een hand op de paal. Hoe dan ook, zulke dingen zijn scheidsrechters al niet meer kwalijk te nemen (totdat er video ref komt). Ja, moet ff wachten op de samenvatting. Dit is het enige beeld dat ik kon krijgen. Ik zei ook niet hand op de paal, hand is naast de paal. Dat maakt nogal een verschil. Maar goede beslissing dus van de scheids. [twitter]635554566759706624[/twitter] 23 augustus 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Als die voor die overtreding van Karsdorp een penal had gegeven was het dan ook rood want hij kan op doel schieten dus scoringskans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Als dat een pingel was (andersom was die sneller gegeven), dan was rood wat zwaar geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Dat was toch gewoon een pingel. Daar bestaat geen twijfel over. Hij glijdt hem met zijn linkerbeen onderuit. Ik denk alleen niet dat het rood was geweest. De bal ging richting achterlijn en hij houdt nog bewust in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Betere: Hand duidelijk naast de paal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Het is moeilijk te zien dus niet echt een fout te noemen. Overigens staat Gözübüyük wel helemaal verkeerd opgesteld. Wilde hij hem er zelf inschieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ach, ik kan me nog genoeg zeurende Feyenoorders herinneren van vorig seizoen dat de scheids 'tegen' zat... ;) Dit dus. [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; telt de hand dan ook mee voor veldspelers bij buitenspel of alleen de verdedigende keeper van de tegenpartij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Alleen bij keepers, omdat zij met de armen de bal mogen spelen. Ik neem aan dat als een keeper zich buiten de 16 meter bevindt, de armen dan weer niet meetellen, aangezien de keeper niet de bal met de handen en armen mag raken buiten de 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Heb het een kwartiertje volgehouden, maar wat een ontzettende irritante nare debielen die Derksen en Gijp... 24 augustus 2015 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Tom :-D Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Schitterende vent ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten