Erwin. Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2020 Op 13-3-2020 om 14:52 zei Erwin.: Spoiler Jackie Hoe lang zou het vandaag duren voordat de mol bekend gemaakt werd vanavond? Eerst al dat geneuzel met de afvallers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2020 Net op tijd goed gestemd in de poll. Gelukkig. Voor het eerst dat ik een mol zo snel door had, ook al had ik dus wel even een twijfelmomentje op het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2020 Extra seizoen na de zomervakantie ivm jubileum?! Ik ben toch wel enorm benieuwd. Zou dat een all stars seizoen worden? Ik ben benieuwd. Deze bekendmaking was voor mij het hoogtepunt van de ontknoping. Zoals altijd eigenlijk niet veel nieuws. De meeste acties had je wel door enz. Een enkeling was echt nieuw en verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2020 Share Geplaatst 14 maart 2020 Leuke molacties en aanwijzingen hier en daar. Zat uiteindelijk toch goed laatste afleveringen. Overall een mooi seizoen met dito deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 maart 2020 Share Geplaatst 14 maart 2020 Eens en een verademing zonder publiek zeg. Hopelijk blijven ze dat doen. Rob goed gedaan. Wel een kleine mindfuck met de bekendmaking, dacht heel eventjes dat het toch buddy was omdat Rick zei ‘vanaf het begin een ’bondje’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2020 Haha, dat had ik ook. Zeker omdat ze ook Mil juist in beeld leken te brengen met de blik van 'o nee toch'. Ik dacht toen wel even zelf 'O nee toch', want ik had Buddy allang afgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 Heb ik nou gemist wat het eindbedrag was? En heb ik tevens gemist wat het bedrag was wat ze in een opdracht hadden verdiend? Dat zou pas in de finale bekend worden gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 4 minuten geleden zei delichris: Heb ik nou gemist wat het eindbedrag was? En heb ik tevens gemist wat het bedrag was wat ze in een opdracht hadden verdiend? Dat zou pas in de finale bekend worden gemaakt. Ergens in de 13.000. Werd wel gezegd, al zei Rik het in eerste instantie ool nog een fout. Had het over 1.300 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2020 @delichris Leuk he, vandaag pas stemmen in de poll, zodat je goed zat. Ik dacht dat ik laat was (pas tijdens de aflevering, maar nog wel voor de ontknoping). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) 12 minuten geleden zei MisterX: @delichris Leuk he, vandaag pas stemmen in de poll, zodat je goed zat. Ik dacht dat ik laat was (pas tijdens de aflevering, maar nog wel voor de ontknoping). Ik zag de poll vandaag pas In de app zat ik al eerder op Rob. 15 maart 2020 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 1 uur geleden zei delichris: Heb ik nou gemist wat het eindbedrag was? En heb ik tevens gemist wat het bedrag was wat ze in een opdracht hadden verdiend? Dat zou pas in de finale bekend worden gemaakt. €13.400 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 Voor het eerst sinds ik me kan heugen de Mol goed voorspeld. Vanaf afl. 1- 6 o.a. ingezet op Rob en vanaf afl. 7 alleen maar op Rob. 116.940 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Op 14-3-2020 om 21:54 zei MisterX: Extra seizoen na de zomervakantie ivm jubileum?! Ik ben toch wel enorm benieuwd. Zou dat een all stars seizoen worden? Ik ben benieuwd. Deze bekendmaking was voor mij het hoogtepunt van de ontknoping. Anita Witzier zei in een spotje vooraf de uitzending iets van "ik ben nog niet klaar / dit is nog niet het einde", zoiets, wat bij mij achteraf het idee gaf dat ze misschien nog een editie gaan doen met kandidaten die als eerste zijn afgevallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 3 minuten geleden zei Chiemel: Anita Witzier zei in een spotje vooraf de uitzending iets van "ik ben nog niet klaar / dit is nog niet het einde", zoiets, wat bij mij achteraf het idee gaf dat ze misschien nog een editie gaan doen met kandidaten die als eerste zijn afgevallen? RON! RON KOMT TERUG! Zou mooi zijn, hoop dat hij de mol is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2020 Ik las al ergens dat er ondertussen al namen achterhaald waren van BN-ers die enorm stil waren in oktober/november 2019. Dat zou de opnameperiode moeten zijn op basis van social media analyses. Het zou dan vaak gaan om spelers die vanwege persoonlijke omstandigheden het spel hebben moeten verlaten. Bijvoorbeeld een Janine Abbring die haar rug brak en een tweede kans zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 24 minuten geleden zei Chiemel: Anita Witzier zei in een spotje vooraf de uitzending iets van "ik ben nog niet klaar / dit is nog niet het einde", zoiets, wat bij mij achteraf het idee gaf dat ze misschien nog een editie gaan doen met kandidaten die als eerste zijn afgevallen? Heb nu al medelijden met de eerste afvaller mocht dit idee kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Zou opzich wel een tof idee zijn. Kom maar door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 maart 2020 Share Geplaatst 17 maart 2020 Wat verlaat alsnog de finale gekeken gisteren. Ik zat sinds aflevering 3 goed, hij heeft het wel goed gespeeld, op het eind werd het echter wel wat te opvallend in mijn ogen. Finale zonder publiek was ook heerlijk, mogen ze blijven doen. Fijn dat er nog een seizoen komt. Gisteren ook de 2e aflevering van de Belgische WIDM gekeken, mijn 'verdachte mol' ging er uit, dus daar heb ik nog wat meer moeite mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Ook aflevering 3 van De Mol België was erg leuk, heb mij kapot gelachen. Proeven zijn allemaal een stuk groter en actiever, ik zou jullie echt willen aanraden deze terug te kijken. Vier.be kun je een account aanmaken (postcode België invullen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Ik moet die 3e nog kijken, maar ik vind het ook leuk. Doet me ook echt denken aan hoe het eerst in Nederland was met de onbekende Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 23 uur geleden zei Erwin.: Ik moet die 3e nog kijken, maar ik vind het ook leuk. Doet me ook echt denken aan hoe het eerst in Nederland was met de onbekende Nederlanders. Laat me weten als je drie hebt gezien, zit een fragment in waarbij ik op de grond lag van het lachen. Ik kan hem nog steeds terugkijken en erom lachen, geniaal. Wie denk jij dat de mol is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Straks een nieuwe aflevering. Ik zat eerst op Dorien, maar daar ben ik de vorige aflevering vanaf gestapt. Nu verdenk ik vooral Laure en Alina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 Klinkt raar, maar ik moet er nog steeds tijd voor vrijmaken om met de eerste aflevering te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Op 27-3-2020 om 08:35 zei ElPrincipito: Laat me weten als je drie hebt gezien, zit een fragment in waarbij ik op de grond lag van het lachen. Ik kan hem nog steeds terugkijken en erom lachen, geniaal. Wie denk jij dat de mol is? Ik heb nog niet echt 1 mol, maar Salim en Laure vind ik wel het verdachtst tot nu toe. Ik heb even niet helder welk moment je bedoelt, ik heb niet op de grond gelegen Zullen we btw afspreken om dingen over de laatste aflevering in ieder geval 1 week in spoilers te zeggen? Aangezien de meeste volgens mij niet live (kunnen) kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten