Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2020

MisterX

Aanbevolen berichten

Extra seizoen na de zomervakantie ivm jubileum?! Ik ben toch wel enorm benieuwd. Zou dat een all stars seizoen worden? Ik ben benieuwd. Deze bekendmaking was voor mij het hoogtepunt van de ontknoping.

Zoals altijd eigenlijk niet veel nieuws. De meeste acties had je wel door enz. Een enkeling was echt nieuw en verrassend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Heb ik nou gemist wat het eindbedrag was? En heb ik tevens gemist wat het bedrag was wat ze in een opdracht hadden verdiend? Dat zou pas in de finale bekend worden gemaakt.

Ergens in de 13.000. Werd wel gezegd, al zei Rik het in eerste instantie ool nog een fout. Had het over 1.300 ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei MisterX:

@delichris Leuk he, vandaag pas stemmen in de poll, zodat je goed zat. Ik dacht dat ik laat was (pas tijdens de aflevering, maar nog wel voor de ontknoping). 

Ik zag de poll vandaag pas :P In de app zat ik al eerder op Rob.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2020 om 21:54 zei MisterX:

Extra seizoen na de zomervakantie ivm jubileum?! Ik ben toch wel enorm benieuwd. Zou dat een all stars seizoen worden? Ik ben benieuwd. Deze bekendmaking was voor mij het hoogtepunt van de ontknoping.

Anita Witzier zei in een spotje vooraf de uitzending iets van "ik ben nog niet klaar / dit is nog niet het einde", zoiets, wat bij mij achteraf het idee gaf dat ze misschien nog een editie gaan doen met kandidaten die als eerste zijn afgevallen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Anita Witzier zei in een spotje vooraf de uitzending iets van "ik ben nog niet klaar / dit is nog niet het einde", zoiets, wat bij mij achteraf het idee gaf dat ze misschien nog een editie gaan doen met kandidaten die als eerste zijn afgevallen? 

RON! RON KOMT TERUG!

Zou mooi zijn, hoop dat hij de mol is ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las al ergens dat er ondertussen al namen achterhaald waren van BN-ers die enorm stil waren in oktober/november 2019. Dat zou de opnameperiode moeten zijn op basis van social media analyses. Het zou dan vaak gaan om spelers die vanwege persoonlijke omstandigheden het spel hebben moeten verlaten. Bijvoorbeeld een Janine Abbring die haar rug brak en een tweede kans zou krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Chiemel:

Heb nu al medelijden met de eerste afvaller mocht dit idee kloppen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verlaat alsnog de finale gekeken gisteren. Ik zat sinds aflevering 3 goed, hij heeft het wel goed gespeeld, op het eind werd het echter wel wat te opvallend in mijn ogen. 

Finale zonder publiek was ook heerlijk, mogen ze blijven doen. Fijn dat er nog een seizoen komt. 

Gisteren ook de 2e aflevering van de Belgische WIDM gekeken, mijn 'verdachte mol' ging er uit, dus daar heb ik nog wat meer moeite mee.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Erwin.:

Ik moet die 3e nog kijken, maar ik vind het ook leuk. Doet me ook echt denken aan hoe het eerst in Nederland was met de onbekende Nederlanders.

Laat me weten als je drie hebt gezien, zit een fragment in waarbij ik op de grond lag van het lachen. Ik kan hem nog steeds terugkijken en erom lachen, geniaal. 

Wie denk jij dat de mol is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-3-2020 om 08:35 zei ElPrincipito:

Laat me weten als je drie hebt gezien, zit een fragment in waarbij ik op de grond lag van het lachen. Ik kan hem nog steeds terugkijken en erom lachen, geniaal. 

Wie denk jij dat de mol is? 

Ik heb nog niet echt 1 mol, maar Salim en Laure vind ik wel het verdachtst tot nu toe. 

Ik heb even niet helder welk moment je bedoelt, ik heb niet op de grond gelegen ;c 

Zullen we btw afspreken om dingen over de laatste aflevering in ieder geval 1 week in spoilers te zeggen? Aangezien de meeste volgens mij niet live (kunnen) kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites