Elsjorro1990 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Gister weer even gespeeld. Slechtste COD ooit. Meteen verwijderd :-D World at war/IW/AW/ghosts met afstand de slechtsten. Wat vind je zo slecht aan deze game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Heb de laatste jaren ook steeds meer moeite met Call Of Duty. Erg jammer. Speelde World At War, MW2 en MW3 echt helemaal kapot, Black Ops-serie vond ik altijd minder, maar Black Ops III toch ook erg veel gespeeld. Ghosts vond ik minder, maar de laatste jaren is het pas echt dramatisch. Infinite Warfare, MW1 remastered en WWII zijn echt om te janken. WWII leek me echt een potentiële topgame, maar wat hebben ze het verneukt zeg. Map desigh is dramatisch en het gemis van Ghost is echt enorm zichtbaar. Al eens eerder een discussie over gehad hier en kan echt niet begrijpen hoe je dat niet kan zien. Zodra je tegenstander een UAV heeft en je geen Mountain division gebruikt, kom je enkel headglitchers tegen die gaan zitten wachten tot je rode puntje het hoekje om komt. Leuk man. Altijd een k/d van 1.8+ ofzo gehad, deze COD moet ik blij zijn als ik positief ga. Heb er ook echt geen plezier in, want als je tegen een beetje een goede squad speelt, sta je na een paar minuten met je rug tegen de muur. Hebben ze UAV en goede posities en dan kan je gaan zitten zweten om je spawn uit te komen. Nee, ik vrees dat COD een gesloten boek is voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Ja die discussie kunnen we beter niet weer houden. Hier bezig nu om de garand en de svt gold te halen. Wisselvallige potjes met die dingen zeg. Al gaan de headshots wel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Vermaak me prima met dit spel. Eerste shooter in jaren die ik weer speel. 28 januari 2018 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Vermaak me prima met dit spel. Eerste shooter in jaren die ik weer speel. Me too. Geen onnozele dingen in het spel, lekker realistisch ipv futuristisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Oh om Kokkie tevreden te stellen zal ik ook nog even posten dat ik het nog speel. Vind het echt een hartstikke toffe game en heb ook de season pass gehaald dus kan niet wachten op de DLC. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Het doet precies het tegenovergestelde dan wat jij ervan verwacht :-D Het lokt alleen maar campen uit. Wat een ramp. Zegt ook al genoeg dat er maar 1 speler post in dit topic en dat verder ook niemand het speelt en sommige pro's gewoon nog BO3 spelen. Het BO3 topic werd ook weinig in gepost en veel op gebashed, terwijl velen het 1 van de betere cod vinden. Dus ja, dat zegt niet zoveel. niemand het speelt is ook weer zo verschrikkelijk overdreven. Ik zoek een game-> 5 sec later zit ik een game dus genoeg die het spelen. Dat het niet voldoet aan wat jij in een game zoekt is jammer, maar niet representatief voor de hele community. Het blijft een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten. gister begonnen met wat HC kill confirmed. Dat ging wel als de brandweer man. Inmiddels 3 AR gold, 1 sub, 2 shotties en 2 snipers. LMG gaat nog wel een dingetje worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) Heb m voor mn verjaardag gehad. Sinds mw3 niet echt meer gespeeld eigenlijk. Ff goeie wifi fixen en kijken of ik het gevoel nog heb 29 januari 2018 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Heb m voor mn verjaardag gehad. Sinds mw3 niet echt meer gespeeld eigenlijk. Ff goeie wifi fixen en kijken of ik het gevoel nog heb Als je de mogelijkheid hebt om bekabeld te doen, altijd over Wi-Fi. Zeker in shooters is een goede connectie wel belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Als je de mogelijkheid hebt om bekabeld te doen, altijd over Wi-Fi. Zeker in shooters is een goede connectie wel belangrijk. Dat gaat dus helaas niet, hij staat niet in mn woonkamer en wil geen kabel door heel mn huis. Ga echter wel een versterker kopen die via stopcontacten signaal maakt, dus zou in principe de snelste moeten zijn die er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Dat gaat dus helaas niet, hij staat niet in mn woonkamer en wil geen kabel door heel mn huis. Ga echter wel een versterker kopen die via stopcontacten signaal maakt, dus zou in principe de snelste moeten zijn die er is. Heb nog wel een Netgear Wi-Fi versterker voor je, mocht je er nog geen hebben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Heb nog wel een Netgear Wi-Fi versterker voor je, mocht je er nog geen hebben ;) Kom er net achter dat mn smart-tv op wifi staat aangesloten en niet op ethernet. ;c Dat zal denk ik de oplossing zijn voor de slechte wifi, aangezien mn vriendin 9/10x netflix kijkt op die tv. Anders houd ik dit even in mn achterhoofd, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Ik vind t een lekkere game hoor, lekker snel en zonder gedoe gewoon knallen. Snipers vind ik enorm lekker aanvoelen, heb vooralsnog niets anders gebruikt eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik vind het ook heerlijk wegschieten. Al hard op weg naar prestige 5. Krijg de laatste 2 dagen alleen wel godlobbys tegen mij. Zweten om wat scores te halen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 februari 2018 Share Geplaatst 5 februari 2018 Speel voornamelijk War. Levels knallen omhoog. Jammer dat je in theater geen games terug kan kijken, heb heerlijke sniper clips gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 februari 2018 Share Geplaatst 5 februari 2018 War moet ik ook wat meer gaan spelen ja, is een leuke game mode. Als resistance er is voor de Xbox ga ik wel meer war spelen. Ik wil ook echt overstappen eigenlijk op een ps4. Kijken of ik een keer iemand kan vinden die ruilen wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2018 Share Geplaatst 20 februari 2018 We gaan gestaag door. Prestige 5 lvl 24. Inmiddels 6 wapens goud en een heleboel die er tegen aan hangen. Kd ratio begint ook langzamerhand wat omhoog te gaan. Alleen al de laatste 2 week er 0.20 bij. Controller settings naar stick and move heeft ook heel wat geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 februari 2018 Share Geplaatst 22 februari 2018 Dit weekend de mogelijkheid om gratis WW2 online te spelen. Misschien ga ik het wel proberen. Na het spelen van de bèta beviel het me wel, maar twijfel nog steeds om het spel te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 maart 2018 Share Geplaatst 5 maart 2018 Zit er op de ps4 ook zoveel verschil tussen wanneer je speelt? Als ik op een vrije dag in de ochtend de Xbox aangooi, krijg ik echt alleen maar God lobby’s. Vanmorgen score van 76/14 op hardpoint en een heleboel 35/40-3 potjes. In de avond is het echt zweten om positief te gaan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 ADS vertraagd van de snipers, behalve Lee Endfield. Echt irritant man, snipen was juist heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 Werd wel tijd, ze hadden de kar al een keer aangepast omdat je iedereen de moeder er mee schiet. hier lvl 30 prestige 6. Bijna de 20k kills gepasseerd. Deze maand tot nu toe k/d van 2.4 en al een hele zooi wapens goud. Alleen de thompson en de waffe nog en dan heb ik de smgs diamond. Van de AR moet ik alleen de M1 garand en de svt nog. Gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 5 januari 2019 Share Geplaatst 5 januari 2019 Misschien een beetje laat, maar ik heb net een nieuwe pc en deze game moest ik kopen. En niet ontevreden erover, in tegendeel. Normaal speelde ik COD World at war en dergelijke, games van 2002 en iets later. De grafische verschillen zijn er. Deze game lijkt net of je een film zit te kijken. Momenteel speel ik enkel SP want MP lijkt me nog te moeilijk. Verhaal zit goed in elkaar, je bouwt echt een band op met de computergestuurde types. Er zitten krijgsgevangenen bij, net zoals in het echt (dit miste ik nog in andere oorlogsgames). In een level had je een aantal krijgsgevangenen en je had Duitsers die zich nog niet overgaven. Net zoals in het echt dus. Werd ik bijna neergeschoten door een Duitser die uit een bunker kwam lopen. Ook mooi dat je afhankelijk bent van hoeveel medicpacks je hebt en je niet steeds weer leven erbij krijgt als je even wegschuilt achter een muurtje. Moet je veel meer tactisch spelen. Er is maar een nadeel voor mij: Ik word er veel te verslaafd aan. Vandaag alleen al vier uur erachter gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Hehe mooi je ervaring te horen. Hier nu toch wel geregeld de multiplayer spelende weer. Met die leprechaun die je kapot kunt knallen. Wel leuke afwisseling tussen het Fifa spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Nu de beta sinds eergisteren afgelopen is, maar eens weer een discussie er over maken. Mensen de beta nog gespeeld? Wij hebben 2/3 dagen met wat vrienden maximaal zitten schieten. Het zag er wel leuk uit moet ik zeggen. Knalde wel lekker door. Qua maps vond ik het wat pover, maar misschien dat dat nog komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Heb eerst de singleplayer gespeeld. Het zit goed in elkaar en je ziet oude bekenden voorbij komen van de vorige Modern Warfare. Als je het verhaal hebt uitgespeeld dan is het klaar maar het verhaal gaat verder in co-op mode. Ik wil dit graag spelen maar moet ff kijken hoe het zit met mensen toevoegen, want ik ben de enige die op pc speelt. Dan de Multiplayer. Ik heb sinds Modern Warfare 2 geen cod meer aangeraakt dus het was wel weer even wennen. Heb volgens mij nog niet alle maps gespeeld maar heb al een favoriet waar ik best goed in ben. Het spel op de pc is trouwens 115gb waarvan ik gister al een update had van 7 gb. Ze denken dat ze nog 60 gb aan DLC's gaan uitbrengen wat het totaal op 175gb komt. Ben wel blij dat ik nog een tweede harde schijf heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten