Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Heb de laatste jaren ook steeds meer moeite met Call Of Duty. Erg jammer. Speelde World At War, MW2 en MW3 echt helemaal kapot, Black Ops-serie vond ik altijd minder, maar Black Ops III toch ook erg veel gespeeld. Ghosts vond ik minder, maar de laatste jaren is het pas echt dramatisch. Infinite Warfare, MW1 remastered en WWII zijn echt om te janken. WWII leek me echt een potentiële topgame, maar wat hebben ze het verneukt zeg. Map desigh is dramatisch en het gemis van Ghost is echt enorm zichtbaar. Al eens eerder een discussie over gehad hier en kan echt niet begrijpen hoe je dat niet kan zien. Zodra je tegenstander een UAV heeft en je geen Mountain division gebruikt, kom je enkel headglitchers tegen die gaan zitten wachten tot je rode puntje het hoekje om komt. Leuk man. Altijd een k/d van 1.8+ ofzo gehad, deze COD moet ik blij zijn als ik positief ga. Heb er ook echt geen plezier in, want als je tegen een beetje een goede squad speelt, sta je na een paar minuten met je rug tegen de muur. Hebben ze UAV en goede posities en dan kan je gaan zitten zweten om je spawn uit te komen. Nee, ik vrees dat COD een gesloten boek is voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet precies het tegenovergestelde dan wat jij ervan verwacht :-D Het lokt alleen maar campen uit. Wat een ramp.

Zegt ook al genoeg dat er maar 1 speler post in dit topic en dat verder ook niemand het speelt en sommige pro's gewoon nog BO3 spelen.

Het BO3 topic werd ook weinig in gepost en veel op gebashed, terwijl velen het 1 van de betere cod vinden. Dus ja, dat zegt niet zoveel.

niemand het speelt is ook weer zo verschrikkelijk overdreven. Ik zoek een game-> 5 sec later zit ik een game dus genoeg die het spelen. Dat het niet voldoet aan wat jij in een game zoekt is jammer, maar niet representatief voor de hele community. Het blijft een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten.

gister begonnen met wat HC kill confirmed. Dat ging wel als de brandweer man. Inmiddels 3 AR gold, 1 sub, 2 shotties en 2 snipers. LMG gaat nog wel een dingetje worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de mogelijkheid hebt om bekabeld te doen, altijd over Wi-Fi. Zeker in shooters is een goede connectie wel belangrijk.

Dat gaat dus helaas niet, hij staat niet in mn woonkamer en wil geen kabel door heel mn huis. Ga echter wel een versterker kopen die via stopcontacten signaal maakt, dus zou in principe de snelste moeten zijn die er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat dus helaas niet, hij staat niet in mn woonkamer en wil geen kabel door heel mn huis. Ga echter wel een versterker kopen die via stopcontacten signaal maakt, dus zou in principe de snelste moeten zijn die er is.

Heb nog wel een Netgear Wi-Fi versterker voor je, mocht je er nog geen hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog wel een Netgear Wi-Fi versterker voor je, mocht je er nog geen hebben ;)

Kom er net achter dat mn smart-tv op wifi staat aangesloten en niet op ethernet. ;c

Dat zal denk ik de oplossing zijn voor de slechte wifi, aangezien mn vriendin 9/10x netflix kijkt op die tv. Anders houd ik dit even in mn achterhoofd, thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er op de ps4 ook zoveel verschil tussen wanneer je speelt? Als ik op een vrije dag in de ochtend de Xbox aangooi, krijg ik echt alleen maar God lobby’s. Vanmorgen score van 76/14 op hardpoint en een heleboel 35/40-3 potjes. In de avond is het echt zweten om positief te gaan zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd wel tijd, ze hadden de kar al een keer aangepast omdat je iedereen de moeder er mee schiet.

hier lvl 30 prestige 6. Bijna de 20k kills gepasseerd. Deze maand tot nu toe k/d van 2.4 en al een hele zooi wapens goud. Alleen de thompson en de waffe nog en dan heb ik de smgs diamond. Van de AR moet ik alleen de M1 garand en de svt nog. Gaat lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een beetje laat, maar ik heb net een nieuwe pc en deze game moest ik kopen. En niet ontevreden erover, in tegendeel. Normaal speelde ik COD World at war en dergelijke, games van 2002 en iets later. De grafische verschillen zijn er. Deze game lijkt net of je een film zit te kijken. Momenteel speel ik enkel SP want MP lijkt me nog te moeilijk. Verhaal zit goed in elkaar, je bouwt echt een band op met de computergestuurde types. Er zitten krijgsgevangenen bij, net zoals in het echt (dit miste ik nog in andere oorlogsgames).  In een level had je een aantal krijgsgevangenen en je had Duitsers die zich nog niet overgaven. Net zoals in het echt dus.  Werd ik bijna neergeschoten door een Duitser die uit een bunker kwam lopen.

Ook mooi dat je afhankelijk bent van hoeveel medicpacks je hebt en je niet steeds weer leven erbij krijgt als je even wegschuilt achter een muurtje. Moet je veel meer tactisch spelen.

Er is maar een nadeel voor mij: Ik word er veel te verslaafd aan. Vandaag alleen al vier uur erachter gezeten ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de beta sinds eergisteren afgelopen is, maar eens weer een discussie er over maken.
Mensen de beta nog gespeeld?

Wij hebben 2/3 dagen met wat vrienden maximaal zitten schieten. 
Het zag er wel leuk uit moet ik zeggen. Knalde wel lekker door.
Qua maps vond ik het wat pover, maar misschien dat dat nog komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb eerst de singleplayer gespeeld. Het zit goed in elkaar en je ziet oude bekenden voorbij komen van de vorige Modern Warfare. Als je het verhaal hebt uitgespeeld dan is het klaar maar het verhaal gaat verder in co-op mode. Ik wil dit graag spelen maar moet ff kijken hoe het zit met mensen toevoegen, want ik ben de enige die op pc speelt.

Dan de Multiplayer. Ik heb sinds Modern Warfare 2 geen cod meer aangeraakt dus het was wel weer even wennen. Heb volgens mij nog niet alle maps gespeeld maar heb al een favoriet waar ik best goed in ben.

Het spel op de pc is trouwens 115gb waarvan ik gister al een update had van 7 gb. Ze denken dat ze nog 60 gb aan DLC's gaan uitbrengen wat het totaal op 175gb komt. Ben wel blij dat ik nog een tweede harde schijf heb :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites