Elsjorro1990 Gepost January 2, 2018 Share Gepost January 2, 2018 Die bedoelde ik eigenlijk :huhu: Wist niet meer welke t was, heb die rightouis namelijk ook. Wapen waar ik niet echt mee kan spelen is die Grease Gun, lukt me op de een op andere manier gewoon niet. Speel ook niet super veel met de BAR zoals velen, komt ook omdat ik die Sub Machine Guns gewoon zo ziek vind ;c Grease gun gebruik ik inderdaad ook niet super veel. BAR ligt een beetje aan de tegenstanders en welke map ik speel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost January 2, 2018 Share Gepost January 2, 2018 Ben ondertussen echt volop fan van de Waffe, M1491 en de Shotgun in Pointe du Hoc :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 2, 2018 Share Gepost January 2, 2018 Ik speel ook met PPSH, (alleen maar core domi, alleen maar rondrennen in en rond de vlaggen). KD is 0.95, op alleen domi 1.03. Heb nog niet echt andere wapens geprobeerd, wil dat nu wel doen, wat raden jullie aan? (Ben lvl 42, 1e stiege). Om er een beetje in te komen, maps te leren kennen zou ik tdm eerst aanbevelen. Qua wapens is het altijd per persoon verschillend. Ik gebruik nu veel de thompson/type 100/BAR/STG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost January 2, 2018 Share Gepost January 2, 2018 Ik heb al 19 uur gespeeld dus ben er wel redelijk in haha. En als je mijn speelstijl een beetje ziet, wat raad je dan aan? Waffe 28 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joery Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Ben ik de enige die vrijwel alle wapens ruk vindt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Ben ik de enige die vrijwel alle wapens ruk vindt? Jep, i guess so.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Waffe 28 ;) Waffe is vooral op pointe de hoc lekker. Andere maps is de recoil wel killing. De lmgs zijn ook heerlijk om mee te spelen, al moet je eerst even de red dot vrij spelen. gieter een heerlijke sessie gespeeld. Prestige 3 gehaald en alleen maar dikke scores. Ze mogen wmb wel de AIM assist bij snipers wat aanpassen, ik kijk die kill cams terug en het merendeel van de snipekills mist de tegenstander gewoon keihard aan ga ik toch dood. Binnenkort dlc1, hopen dat daar goede maps in zitten. Als daar nog een map ala Gustav Cannon in zit word ik gek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Gisteren 25-8 gehaald op Gustav Cannon met de M1491 :D Wist niet wat me overkwam. Gewoon altijd in het midden rondlopen en longshots doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Gisteren 25-8 gehaald op Gustav Cannon met de M1491 :D Wist niet wat me overkwam. Gewoon altijd in het midden rondlopen en longshots doen. Is inderdaad de enige manier om die map fatsoenlijk te spelen. Ik heb er echt een hekel aan. Favoriete mappen zijn hier Ardennes forest, London docks en pointe du hoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Mijn record op Gustav Cannon is volgens mij 34-10. Zaten alleen maar snipers op dat middending en ik ging er gewoon in met mijn Type 100. Was geen beginnen aan voor hen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Mijn record op Gustav Cannon is volgens mij 34-10. Zaten alleen maar snipers op dat middending en ik ging er gewoon in met mijn Type 100. Was geen beginnen aan voor hen. Als je goede snipers hebt op Gustav Cannon word het lastig hoor. Vaak hebben ze ook nog en bouncing Betty (sigh). Ik moet die challenge voor de Betty nog, maar ik weiger hem aan te zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Als je goede snipers hebt op Gustav Cannon word het lastig hoor. Vaak hebben ze ook nog en bouncing Betty (sigh). Ik moet die challenge voor de Betty nog, maar ik weiger hem aan te zetten. Klopt. Denk dat ik daarom ook zo'n score kon neerzetten omdat het geen goede snipers waren ;c ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Het word ook wel tijd voor dupe protected supply stops, man ik krijg echt alleen maar dubbelen. En ik heb nog lang niet alles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 +1 hiero. Bewaar soms van die drops en dan open ik er 5 achter elkaar. Meerdere keren dan 15 duplicates gehad, oftewel alles ;c ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 4, 2018 Share Gepost January 4, 2018 Zo heb mezelf weer even verwend met mijn verjaardagcenten. Nieuwe controller, nieuwe headset ( afterglow 5+, setje nieuwe grips voor op de thumbsticks en een laad station + 2 batterijen. Kan ik weer even vooruit. Lang zitten twijfelen qua headset, het ging tussen de turtle beach xo three, de astro a10 en deze. Toch voor deze gekozen, goede reviews en de turtle beach vond ik qua looks wat minder. Astro heel lang over zitten twijfelen, maar dan wil ik toch minimaal de A40 en die was veel duurder. straks nog even nieuwe beeldscherm bestellen en een elgato hd60 en dan gaan we eens kijken of we wat van een YouTube kanaal kunnen beginnen. Al zal dat even afwachten zijn, ik heb niet echt een denderende pc en als renderen dan dagen gaat duren word het niet wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Lekker bezig hoor. Moet hier ook ooit nog is een degelijke headset aanschaffen maar ja weet niet echt waar ik naar moet kijken ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 (edited) Ik weet echt niet wat het is met mij hoor, met Battlefield neuk ik iedereen de moeder en met Call of Duty ben ik altijd te laat ofzo, lijkt wel alsof ik door de jaren heen gewoon te sloom ben geworden omdat ik tijden niet zo'n snelle shooter heb gespeeld. Heb vaak een KD van tussen de 1 en 1,5 maar ben bijna nooit tevreden over mijn games. Edited January 5, 2018 by Chris.tiaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Ik weet echt niet wat het is met mij hoor, met Battlefield neuk ik iedereen de moeder en met Call of Duty ben ik altijd te laat ofzo, lijkt wel alsof ik door de jaren heen gewoon te sloom ben geworden omdat ik tijden niet zo'n snelle shooter heb gespeeld. Heb vaak een KD van tussen de 1 en 1,5 maar ben bijna nooit tevreden over mijn games. Het vergt gewoon een iets andere speelstijl dan voorgaande jaren. Ik begon ook kakaslecht de eerste 100 potjes omdat ik al rushend constant de moeder geschoten werd. Daarna wat aanpassingen gedaan en gaat een stuk beter. Kan nog steeds beter, maar dat komt wel. die thumb grips trouwens, daar moet ik echt even aan wennen zeg. Sensitiviteit naar 9 gezet i.p.v. 5, en aim op lange afstanden is wel een stuk stabieler, maar het bewegen is even aanvoelen. Je moet nu iets meer een kant op om wat te bewegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joery Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Ik weet echt niet wat het is met mij hoor, met Battlefield neuk ik iedereen de moeder en met Call of Duty ben ik altijd te laat ofzo, lijkt wel alsof ik door de jaren heen gewoon te sloom ben geworden omdat ik tijden niet zo'n snelle shooter heb gespeeld. Heb vaak een KD van tussen de 1 en 1,5 maar ben bijna nooit tevreden over mijn games. Heb ik ook. Hoe ouder ik word, hoe slechter ik speel zo lijkt het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Ik ga binnenkort ook maar eens proberen om met een wat hogere sensitiviteit te spelen. Merk dat ik nu echt af en toe gewoon zoo traag reageer. Moet wel zeggen dat ik over het algemeen wel steady ben, maar nog te weinig echte uitschieters heb. Had gister wel 35-15 op die USS Texas met Hardcore Domination, maar dat moet gewoon vaker gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Het vergt gewoon een iets andere speelstijl dan voorgaande jaren. Ik begon ook kakaslecht de eerste 100 potjes omdat ik al rushend constant de moeder geschoten werd. Daarna wat aanpassingen gedaan en gaat een stuk beter. Kan nog steeds beter, maar dat komt wel. die thumb grips trouwens, daar moet ik echt even aan wennen zeg. Sensitiviteit naar 9 gezet i.p.v. 5, en aim op lange afstanden is wel een stuk stabieler, maar het bewegen is even aanvoelen. Je moet nu iets meer een kant op om wat te bewegen. Hoe speel jij nu? Ik gebruik divisie infantry zodat ik geaimd sneller kan lopen, loop nu zowat elke hoek geaimd om haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Hoe speel jij nu? Ik gebruik divisie infantry zodat ik geaimd sneller kan lopen, loop nu zowat elke hoek geaimd om haha. Ik speel het gewoon iets rustiger deze cod, niet zomaar hoekjes omlopen, vaak is het ook zo dat mensen dezelfde route pakken, dus dat een beetje onthouden, qua setup verschilt het heel erg omdat ik zowel die challenges doe van de quartermaster, als alle wapens goud proberen te halen en het verschilt welke map ik speel. Pointe du hoc vaak Shotgun/smg, uss vrijwel altijd smg en dr test van de maps ligt het aan de tegenstander. Als ik merk dat de tegenstanders ook wat sneller spelen, dan smg, spelen ze wat slomer pak ik een AR/LMG. Snipers alleen in Gustav of war mode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Inmiddels is dubbel xp week aan de gang. Mag ook wel, man wat gaat dat levelen sloom. Beter gaan ze die pointe van domination ff terugzetten zeg. War geeft wel veel xp, maar die potjes duren soms zo tering lang. inmiddels gister prestige 4 gehaald. Chrome gaat nog niet zo hard, die longshots zijn met de AR echt moeilijk hard te raken zeg. Indeling van de maps is daar niet zo heel lekker voor ( behalve Gustav) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Inmiddels is dubbel xp week aan de gang. Mag ook wel, man wat gaat dat levelen sloom. Beter gaan ze die pointe van domination ff terugzetten zeg. War geeft wel veel xp, maar die potjes duren soms zo tering lang. inmiddels gister prestige 4 gehaald. Chrome gaat nog niet zo hard, die longshots zijn met de AR echt moeilijk hard te raken zeg. Indeling van de maps is daar niet zo heel lekker voor ( behalve Gustav) Domination wordt weer 100 point per kill, denk dat je dat bedoelde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Domination wordt weer 100 point per kill, denk dat je dat bedoelde? Ja dat inderdaad. Tdm is altijd min of meer wel de laagste geweest qua xp. Maar nu haal je met domination potjes soms net zo veel xp als in tdm, puur omdat de kills maar 50 punten opleveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts