Viva La Vida Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Boeee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Dank voor de 2 punten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) Stemronde 13/25: KeniaInzending: MarkHouten Punten van Kenia: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/13/13/czzjfjngewNoot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit twaalf keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Kenia op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 19 juni 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Op 14-6-2019 om 15:36 zei Erwin.: Benieuwd of ik 2x laatste kan eindigen Denk dat ik ga winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Helaas deze keer weer niks. Door de grote subtop nu weer terug te vinden op plek 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Thank you, thank you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Mooi rondje alles of niets begint dit te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Wow bedankt voor de 10 punten! Sta ik opeens 4e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Weer niets. Kruipt zo wel lekker naar elkaar toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Wederom niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Jammer jammer, het blijft kwakkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Beste scouts, even een update vanuit de organisatie: Ik probeerde zojuist een nieuwe stemronde te plaatsen (Kroatië), maar de scores op onze gedeelde Dropbox en Scorewiz komen niet overéén. Aangezien TW de punten heeft ontvangen (waardoor ik het niet kan uitvogelen) en ik ook een week op vakantie ga, komt er van mijn kant deze week in ieder geval geen update meer. Wellicht dat TW het deze week kan oppakken, maar aangezien hij in juni tot nu toe niet aanwezig is geweest acht ik de kans klein. Oftewel, ik vraag om jullie geduld aangezien het waarschijnlijk een minimaal een week nog gaat duren tot de volgende stemronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 7 uur geleden zei Chimpa: Beste scouts, even een update vanuit de organisatie: Ik probeerde zojuist een nieuwe stemronde te plaatsen (Kroatië), maar de scores op onze gedeelde Dropbox en Scorewiz komen niet overéén. Aangezien TW de punten heeft ontvangen (waardoor ik het niet kan uitvogelen) en ik ook een week op vakantie ga, komt er van mijn kant deze week in ieder geval geen update meer. Wellicht dat TW het deze week kan oppakken, maar aangezien hij in juni tot nu toe niet aanwezig is geweest acht ik de kans klein. Oftewel, ik vraag om jullie geduld aangezien het waarschijnlijk een minimaal een week nog gaat duren tot de volgende stemronde. Die zit/zat wellicht volop in de examens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Afwachten dus! Alvast een fijne vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Fijne vakantie inderdaad Chimpa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Fijne vakantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Nog bedankt heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Stemronde 14/25: KroatiëInzending: Jeroen. Punten van Kroatië: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/14/14/flzjuyntvlNoot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit dertien keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Kroatië op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Bedankt voor de 6 punten! Plekje bij de eerste 5 toch weer iets verstevigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 7 punten, yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Helaas lopen de bovenste landen weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Bedankt voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 En we zakken nog wat dieper weg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Karig de afgelopen rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Ik ben zeer constant bezig, wederom 0. Stelletje ongevoeligen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten