Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #24

TeamWesil

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

Stemronde 13/25: Kenia
Inzending: MarkHouten

image.png.d13ad6957ae5047ca4be3513a50491a5.png

image.png.faf6986bd5be73fa40729aa666f7d998.png

Punten van Kenia: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/13/13/czzjfjngew

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit twaalf keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Kenia op normale wijze zien.

Spoiler

image.png.22f047d7b58a4342fe40ba17b922b0ae.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste scouts, even een update vanuit de organisatie: Ik probeerde zojuist een nieuwe stemronde te plaatsen (Kroatië), maar de scores op onze gedeelde Dropbox en Scorewiz komen niet overéén. Aangezien TW de punten heeft ontvangen (waardoor ik het niet kan uitvogelen) en ik ook een week op vakantie ga, komt er van mijn kant deze week in ieder geval geen update meer. Wellicht dat TW het deze week kan oppakken, maar aangezien hij in juni tot nu toe niet aanwezig is geweest acht ik de kans klein. Oftewel, ik vraag om jullie geduld aangezien het waarschijnlijk een minimaal een week nog gaat duren tot de volgende stemronde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Chimpa:

Beste scouts, even een update vanuit de organisatie: Ik probeerde zojuist een nieuwe stemronde te plaatsen (Kroatië), maar de scores op onze gedeelde Dropbox en Scorewiz komen niet overéén. Aangezien TW de punten heeft ontvangen (waardoor ik het niet kan uitvogelen) en ik ook een week op vakantie ga, komt er van mijn kant deze week in ieder geval geen update meer. Wellicht dat TW het deze week kan oppakken, maar aangezien hij in juni tot nu toe niet aanwezig is geweest acht ik de kans klein. Oftewel, ik vraag om jullie geduld aangezien het waarschijnlijk een minimaal een week nog gaat duren tot de volgende stemronde. 

Die zit/zat wellicht volop in de examens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

Stemronde 14/25: Kroatië
Inzending: Jeroen.

image.png.4c98f65e6bb906ee57f9d069de1a8eb1.png

image.png.78275cb1cb10c99fae26e35529f57495.png

Punten van Kroatië: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/14/14/flzjuyntvl

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit dertien keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Kroatië op normale wijze zien.

Spoiler

image.thumb.png.1b16a14016b49b54d21bed785e95f30e.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites