ivago Geplaatst 21 maart 2019 Share Geplaatst 21 maart 2019 Geen punten, voorlopig wel nog net in het linkerrijtje. Meestal strand ik rechts, verwacht dus nog wel te zakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 maart 2019 Share Geplaatst 21 maart 2019 7 uur geleden zei Fabian.: Wat maakt het nou uit of een nummer bekend is of niet? Het gaat er toch om dat degene die punten geeft, het een goed nummer vind? Dat dan miljoenen anderen het ook luisteren, vind ik volledig van ondergeschikt belang. Vind het dan wel leuk om te zien dat er bovenin best wel wat verschil zit in type nummers en hun bekendheid. Ik nam bekendheid ook altijd mee in de puntentelling, hoor. Iets inzenden dat vrijwel iedereen kent en dan winnen, dat kan iedereen wel. Het is imo knapper en leuker om dat te doen met iets origineels en onbekends. Waarvan je dus niet weet hoe het gaat scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 maart 2019 Share Geplaatst 21 maart 2019 Helemaal eens met de voorgangers hier. Als ik hitjes wil horen luister ik wel naar de radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 maart 2019 Share Geplaatst 21 maart 2019 Hier ook. Is ook de reden dat ik Maleisië minder punten heb gegeven. De inzending van Nederland kende ik zelf nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 maart 2019 Share Geplaatst 21 maart 2019 bwah,ik trek me er niks van aan of hert bekende hit is of verborgen pareltje. Het is natuurlijk wel leuker om nieuwe zaken te leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 22 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2019 Stemronde 13/23: LiechtensteinInzending: Chimpa Punten van Liechtenstein: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/13/13/a4otzhzmvl Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Bedankt voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Ah 6 punten, hopelijk nu in één rechte lijn omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Wow, een onverwachte twaalfklapper! Dank, Liechtenstein! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 10 punten, keurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Podverdrie. Ineens bovenaan. Dank Chimpa voor de punten. Begin nu toch een beetje te dromen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Weer geen punten, jammer maar helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 23 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2019 Stemronde 14/23: MaleisiëInzending: nasje92 Punten van Maleisië: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/14/14/zhngi1ymyz Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Helaas geen punten van Liechtenstein, maar wel meteen daarna een megaklapper van Maleisië! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Eerst blij met weer 6 punten, maar concurrenten pakken meer. Hopelijk graaft Nederland nog zijn eigen graf door mij veel punten te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 We zakken weer wat weg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Schuift mooi op nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Whoohooo! Dank u, dank u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Dank voor de acht punten Liechtenstein, waren hard nodig na een aantal rondes zonder punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Mooie tienpunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Ik had meer punten van de buren verwacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2019 Stemronde 15/23: MexicoInzending: QuaLyon Punten van Mexico: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/15/15/gwnty3nzk1 Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Toch weer twee puntjes erbij. WOrdt wel spannend tussen Nederland en Frankrijk in de top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Verrassend dat Nederland het zo goed doet, aangezien bands ben een bekendere naam het meestal niet zo goed doen. Misschien zijn ze daarvoor niet bekend genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Koekoek weer 12, voor de 4e keer al. Gaat boven verwachting. Duidelijk top 2 nu samen met Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten