timpy00 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 8 minuten geleden zei Urbeto: Scheelt dat er bij ons van 'een proces' geen sprake is. Neem aan dat jullie je clubje ook wel volgen en willen weten waarover je praat als je de wedstrijd niet live kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Nu Leverkusen even opzetten, en straks City - Arsenal. Schrik je je weer helemaal de tering dat het gewoon vijf keer sneller gaat allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) 2 minuten geleden zei timpy00: Neem aan dat jullie je clubje ook wel volgen en willen weten waarover je praat als je de wedstrijd niet live kan zien. Ik ga gewoon af op wat fr12 zegt. 22 september bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 19 minuten geleden zei PJHoutman: Ik ga gewoon af op wat fr12 zegt. Wat ik altijd begrepen heb is dat inderdaad een genuanceerd en goed onderbouwt medium om vanuit te gaan. Dus snap dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 36 minuten geleden zei timpy00: Neem aan dat jullie je clubje ook wel volgen en willen weten waarover je praat als je de wedstrijd niet live kan zien. Ik ga zelfs die 6-0 en 0-4 niet in zijn geheel terug zitten te kijken. Is toch geen reet meer aan als je al weet hoeveel het wordt. En dat proces kan me ook gestolen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 13 minuten geleden zei Beppu: Ik ga zelfs die 6-0 en 0-4 niet in zijn geheel terug zitten te kijken. Is toch geen reet meer aan als je al weet hoeveel het wordt. En dat proces kan me ook gestolen worden. Mis normaliter ook niet veel potjes. Anders kijk ik wel terug. Moet zeggen onder Steijn en Schip niet. Want wat die twee droeftoeters voor tactische structuur bedenken lukt mij ook nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Op dit moment is winst het enige wat telt. NAC heeft natuurlijk ook echt schandalig slecht gespeeld, leuk dat ze een beetje hard verdedigde maar geen enkel schot op goal Hwang is wel de missende schakel op het middenveld. Osman heb ik wel vertrouwen in maar die heeft gewoon wat meer tijd nodig. Hopelijk volgende week Bueno weer fit want Smal geeft me echt Lord Nelom vibes. Wat een verschrikking aan de bal is dat zeg. Lotomba bevalt me tot nu toe ook totaal niet maar die geef ik nog het voordeel van de twijfel. Milambo 💎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Vind het toch een schande dat onze Ricky Karsdorp bij PSV speelt en wij het moeten doen met fucking Lotomba en Bartje #Putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Backs zijn echt van een bedroevend niveau, net als de buitenspelers. Daar hebben we zo'n gigantisch probleem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Als je echt totaal niks te doen hebt de komende dagen is dit het kijken waard als je Harry van der Laan ook zo'n mooie gozer vindt. Al heb ik alleen de eerste twintig minuten geluisterd, als het over Feyenoord gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Op 23-9-2024 om 11:06 zei Beppu: Vind het toch een schande dat onze Ricky Karsdorp bij PSV speelt en wij het moeten doen met fucking Lotomba en Bartje #Putdus Heel blessure gevoelig, dus ik weet het niet of ik er zo rouwig om ben... Tijd zal het leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september RIP Santi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ayase Ueda mag het dus gaan laten zien tot aan de winterstop. Vorig jaar stond hij basis in de laatste 4 wedstrijden en wist hierin 3 goals te maken en 2 assists te geven. Afgelopen weekend ook direct weer een goal wanneer hij wat langer op het veld stond. Hopelijk gaat het er nu dan toch uit komen. Achteraf kijk je natuurlijk een koe in zijn kont, maar had Santi nu maar naar Forrest gegaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 33 minuten geleden zei Thierryvane: RIP Santi Scorito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ueda Season Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ziener hoor DtK dat hij een derde spits erbij heeft gehaald, wát een TD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 'Misschien komt dit wel goed uit voor Gimenez, krijgt die even rust na een stressvolle periode'. Die ben je dus gewoon tot en met de winterstop kwijt. Een voordeel, hij kan in ieder geval niet nog meer van zijn transferwaarde verneuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Zocht jij nog wat decoratieve inspiratie voor thuis toevallig @Beppu? Vind dit wel wat voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Hoop dat ze er binnen Feyenoord wel voor kiezen om, op een moment dat het kan, Gimenez een paar weken op vakantie te sturen. Voor de winterstop terug is toch geen optie, dus leg de deadline om weer (wedstrijd)fit te zijn lekker op de eerste wedstrijd daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september (bewerkt) 24 september bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Mooie shirts, maar dat zwarte onder de armen zier er wel raar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Hele toffe shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Nijhuis zit er ook al weer lekker in hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Het is De Grote Bas Nijhuis Show met Bas Nijhuis. Maar wat is die toch lekker zichzelf op tv! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zet die Wellenreuther alsjeblieft op de trein naar z'n thuisland nu hij toch in de buurt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten