Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Die commentator doet alsof Nec Feyenoord helemaal ondersteboven speelt. Iets betere tweede helft en je rolt ze op. Irritant festivalpubliek die Nec supporters met die wapperende sjaaltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Tijd voor weer wat vuurwerk. 

Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. 

Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat :D 

Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat  

Maar Urbeto is niet de Algemeen Directeur van Feyenoord. Ik vind het ook een vreselijk irritante vent en vuurwerk hoort niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rogier.:

Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat :D 

Dat valt wel mee hoor. Ik stoor me gewoon altijd mateloos aan dat overdreven gezeik om wat fakkeltjes en rookbommen. Er gaat niemand kapot aan en het is doorgaans goed voor de sfeer.

Let wel, dan heb ik het over vuurwerk zoals in de 12e/13e minuut. Dit nu net met de brand in de gracht gaat natuurlijk nergens over, maar dat is overduidelijk een exces en niet de norm van hoe het er doorgaans met vuurwerk aan toegaat in stadions. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites