Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zerrouki herpakt zich wel prima laatste kwartier. Stengs daarentegen is echt heel weinig vandaag. Voor de neutrale toeschouwer is deze bekerfinale tot nu toe nog geen feest. Zaadpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Enige hoogtepunt was het vuurwerk tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gewoon geen uitgespeelde kans gehad. Maar goed, Nieuwkoop beslissende penalty straks, geen stress. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Die commentator doet alsof Nec Feyenoord helemaal ondersteboven speelt. Iets betere tweede helft en je rolt ze op. Irritant festivalpubliek die Nec supporters met die wapperende sjaaltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Tijd voor weer wat vuurwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Tijd voor weer wat vuurwerk. Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Tijd voor weer wat vuurwerk. U vraagt wij draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wat ik vooral niet vind kunnen is dat je op intensiteit wordt afgetroefd de eerste helft. Dat is juist Feyenoords sterkte normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wat doet Stengs toch allemaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Stengs <-> Lingr en Paixao <-> Ivanusec aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Debiel gedoe altijd weer in zo'n finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Is het nieuwe stadion al klaar? Want dan stel ik gecontroleerd uit laten fikken voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 14 minuten geleden zei Urbeto: Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Tijdens de bekerfinale al beginnen aan het aanleggen van de Arne Slotgracht, ik vind het gezien het veldspel wat voorbarig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 4 minuten geleden zei Rogier.: Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. Maar Urbeto is niet de Algemeen Directeur van Feyenoord. Ik vind het ook een vreselijk irritante vent en vuurwerk hoort niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ik had een stuk liever vuurwerk op het veld gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 12 minuten geleden zei Rogier.: Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. Dat valt wel mee hoor. Ik stoor me gewoon altijd mateloos aan dat overdreven gezeik om wat fakkeltjes en rookbommen. Er gaat niemand kapot aan en het is doorgaans goed voor de sfeer. Let wel, dan heb ik het over vuurwerk zoals in de 12e/13e minuut. Dit nu net met de brand in de gracht gaat natuurlijk nergens over, maar dat is overduidelijk een exces en niet de norm van hoe het er doorgaans met vuurwerk aan toegaat in stadions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Het zijn altijd weer de jongens met de grote penissen die het verschil maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Dat juichen van Paixao duurt maar en duurt maar. Nou ja, in ieder geval gescoord vandaag. Hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zoals ik dus al zei, goede speler die Paixao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wat doet die Minteh nou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Dom dom dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Pffff dom, maar ook 2 zwaar gestrafte gele kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei 007mark: Pffff dom, maar ook 2 zwaar gestrafte gele kaarten. Vind je? Lijkt me twee schoolvoorbeelden van gele kaarten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Letterlijk de weg kwijt lijkt ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten