Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Leuk backie die Hartman, absoluut. Maar door het gebrek aan hersencapaciteit nu al de 2de topper die hij vroegtijdig moet verlaten. Lijkt mij voor de club en vooral een trainer ook absoluut niet fijn. Kijk lekker naar eigen ploeg en jullie "backie" Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Val de speler af op zijn speelstijl zo je wilt, maar dit soort opmerkingen zijn nergens voor nodig en mag je wat mij betreft wel achterwege laten. Ik snap je punt, maar ik vind het vooral gewoon heel dom van Hartman. Mag dat dan wel? Het is echt een onbesuisde en gevaarlijke actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 32 minuten geleden zei cimbomcu: Ik snap je punt, maar ik vind het vooral gewoon heel dom van Hartman. Mag dat dan wel? Het is echt een onbesuisde en gevaarlijke actie. Je kunt ook best prima stellen dat jij vind dat hij soms zijn hoofd verliest in het heet van de strijd. Maar dat is iets anders dan dat hij dom is of capaciteiten mist. Ik vind namelijk soms ook dat hij verkeerde inschattingen of risico's neemt die niet echt te verklaren zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Op 4-12-2023 om 14:54 zei MarcFR: 'Leuk backie'? Beste linksback van de Eredivisie en Nederlands elftal. De rest is weer eens onzin. Die speelt toch bij antwerp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Pfoeh, de mede Feyenoorder schiet wel weer erg snel in de verdediging na een tweetal verliespartijen. Laat gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Sinisterra met de assist op Senesi vanavond. En het vervolgens posten in zijn Insta-story met een Feyenoordliedje eronder. Ik mis deze pannenkoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 1 uur geleden zei 007mark: Sinisterra met de assist op Senesi vanavond. En het vervolgens posten in zijn Insta-story met een Feyenoordliedje eronder. Ik mis deze pannenkoeken Zou Senesi niet missen daar ben je flink op vooruit gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 9 uur geleden zei timpy00: Zou Senesi niet missen daar ben je flink op vooruit gegaan. Qua persoonlijkheid mis ik 'm wel hoor. Niet dat ik Hancko geen fijne persoonlijkheid vind hebben, alles behalve overigens, maar Senesi was gewoon echt een held. Overigens is dat -O21 wel echt een heeeeeeeeeel erg huge probleem aan het worden. Gisteren O17 en O16 kampioen geworden nadat O15 dat al was. Waar gaan die jongens straks heen? Feyenoord moet daar echt zo snel mogelijk iets voor gaan verzinnen. Jongens als Neijenhuis, Ouarghi, Kraaijenveld moeten toch perspectief blijven zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 5 minuten geleden zei Monty: Qua persoonlijkheid mis ik 'm wel hoor. Niet dat ik Hancko geen fijne persoonlijkheid vind hebben, alles behalve overigens, maar Senesi was gewoon echt een held. Overigens is dat -O21 wel echt een heeeeeeeeeel erg huge probleem aan het worden. Gisteren O17 en O16 kampioen geworden nadat O15 dat al was. Waar gaan die jongens straks heen? Feyenoord moet daar echt zo snel mogelijk iets voor gaan verzinnen. Jongens als Neijenhuis, Ouarghi, Kraaijenveld moeten toch perspectief blijven zien. Ik denk dat verhuren aan Dordt bij gebrek aan beter het nieuwe devies gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat verhuren aan Dordt bij gebrek aan beter het nieuwe devies gaat worden. Ja zou mooi zijn als Dordt over 1 a 2 seizoenen de oversteek maakt naar de Eredivisie en Feyenoord dan ooit de KKD in kruipt, echter zie ik dat laatste niet snel gebeuren. Hierdoor zie je nu ook zo'n jongen als Slory gewoon transfervrij weggaan. Weet overigens niet of hij het anders 100% had gehaald, maar is toch een jongen die veel talent heeft/had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 34 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat verhuren aan Dordt bij gebrek aan beter het nieuwe devies gaat worden. Nee, Dordrecht is voornamelijk voor buitenlandse talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 28 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, Dordrecht is voornamelijk voor buitenlandse talenten. Dat weet ik, maar ik denk dat men intern gedacht heeft met de O21 veel sneller stappen te kunnen zetten. Doordat we met de O21 de Nederlandse voetbalpiramide echter structureel niet weten te bestormen zullen we moeten uitwijken naar andere mogelijkheden. Dordrecht ligt dan het meest voor de hand, zeker gezien het succes van de huurlingen tot dusverre. Dat iets bij aanvang van de samenwerking geen uitgangspunt is geweest betekent natuurlijk niet dat het permanent uitgesloten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 18 minuten geleden zei Urbeto: Dat weet ik, maar ik denk dat men intern gedacht heeft met de O21 veel sneller stappen te kunnen zetten. Doordat we met de O21 de Nederlandse voetbalpiramide echter structureel niet weten te bestormen zullen we moeten uitwijken naar andere mogelijkheden. Dordrecht ligt dan het meest voor de hand, zeker gezien het succes van de huurlingen tot dusverre. Dat iets bij aanvang van de samenwerking geen uitgangspunt is geweest betekent natuurlijk niet dat het permanent uitgesloten is. Dit eerste betwijfel ik. Er is zo ongeveer alles gedaan om succes van de o21 tegen te werken. Daarnaast heeft de samenwerking met Dordrecht denk ik te veel haken en ogen qua regels van het aantal spelers. Ze hebben het juist opgetuigd om met buitenlandse spelers aan de slag te gaan, ook met Van Ruijl en Bosschaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 4 minuten geleden zei MetalMichael: Dit eerste betwijfel ik. Er is zo ongeveer alles gedaan om succes van de o21 tegen te werken. Daarnaast heeft de samenwerking met Dordrecht denk ik te veel haken en ogen qua regels van het aantal spelers. Ze hebben het juist opgetuigd om met buitenlandse spelers aan de slag te gaan, ook met Van Ruijl en Bosschaart. Ik acht het de meest realistische visie juist omdat ze spelers als Mike Kleijn en Jaden Slory bij O21 gehouden hebben. Ik kan me niet voorstellen dat schier bewuste verwaarlozing van de O21 de gedachtegang achter het niet verhuren van deze jongens is, ondanks dat ik het met je eens ben dat de O21 een groot fiasco is. Anyway, zoals ik zei denk ik dat een shift in de balans van die samenwerking het devies gaat worden, niet dat het om die redenen is opgetuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Milambo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 3-0, 8-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Hopelijk geven ze even goed gas. Zal ook moeten, want Volendam erg verdedigend opgesteld. Benieuwd hoe Milambo het kan doen, zin in. En hup Minteh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Dit was top van Minteh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Net niet helemaal lekker afgelegd, maar een Gimenez moet hem gewoon afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ja deze kans moet er in. Goede actie van Minteh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Gewoon een kut bal hoor van Minteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Trauner en Hancko staan te schutteren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Opa Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Lekker Traunert.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten