Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik was druk aan het werk maar kut om te horen deze uitslag/zien jongens, balen.

Vooral omdat van wat ik begrepen heb, je uit ook al beter was.

Uit waren we zeker beter, maar gisteren absoluut niet. De goals vielen op ridicule wijze, maar Atletico tikte ons er bij vlagen simpelweg uit. Geen schande, wel jammer. 

9 uur geleden zei 007mark:

De enige club die volgens mij echt 100% zeker is van een 2e plek in de poule daar is Sporting Portugal. Ook geen pretje.

Klopt heb het net even uitgezocht voor jouw Coefficiententopic. Enkele wel echt mooie potjes qua potentie, maar vind het veel 50/50. Teams waar je van moet winnen als je wat wilt, maar waar je ook zomaar in de boot tegen kan gaan. Wat wel gunstig is, is denk ik dat er niet veel ploegen bij zitten zoals een Lazio, Atletico en AS Roma (op AS Roma zelf na). Tot nu toe blijkt wel dat dat teams zijn waar wij het onder Slot heel lastig tegen hebben.

Groep A: West Ham of Freiburg

Groep B: Brighton of Marseille

Groep C: Real Betis, Rangers of Sparta Praag

Groep D: Sporting

Groep E: Toulouse Of Union St. Gilloise

Groep F: Villarreal of Rennes

Groep G: Slavia Praag of AS Roma (dit zal toch niet weer?)

Groep H: Qarabag of Molde 

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Klopt heb het net even uitgezocht voor jouw Coefficiententopic. Enkele wel echt mooie potjes qua potentie, maar vind het veel 50/50. Teams waar je van moet winnen als je wat wilt, maar waar je ook zomaar in de boot tegen kan gaan. Wat wel gunstig is, is denk ik dat er niet veel ploegen bij zitten zoals een Lazio, Atletico en AS Roma (op AS Roma zelf na). Tot nu toe blijkt wel dat dat teams zijn waar wij het onder Slot heel lastig tegen hebben.

Groep A: West Ham of Freiburg

Groep B: Brighton of Marseille

Groep C: Real Betis, Rangers of Sparta Praag

Groep D: Sporting

Groep E: Toulouse Of Union St. Gilloise

Groep F: Villarreal of Rennes

Groep G: Slavia Praag of AS Roma (dit zal toch niet weer?)

Groep H: Qarabag of Molde 

De Europa League is door het kleinere deelnemersveld, na invoering van de UCL er echt sterker op geworden.

8 minuten geleden zei The Saint:

Wat probeer je uit te lokken? 

Je zou voor de gein zijn posts in dit topic eens op een rijtje moeten zetten.

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. 

Eens, diepgang is er te weinig. Net in de analyse op ESPN ook wel treffend uitgelegd: Ivanusec moet het hebben van de combinatie, niet in de diepte. En Feyenoord speelt te voorzichtig daarvoor. 

.

Edited by MetalMichael

Op 3-12-2023 om 13:20 zei Urbeto:

Ik vind Ivanusec weer erg matig. Komt uit zichzelf geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn blessure. Breng Minteh maar rond de 60e/65e minuut wanneer de wedstrijd dan nog steeds zo op slot zit. 

Dan pas? Zerrouki en Ivanusec er af alsjeblieft. Wieffer meteen door naar de zandbak.

Op 3-12-2023 om 13:07 zei Jotew:

Zijn de supporters van Feyenoord hun stem verloren? Mijn god zeg wat is het stil voor zo’n beladen pot

;c;c;c;c;c;c;c;c 

Hartman er dus af. Toch teveel last van die belachelijke beuk. Was geel imo, sloeg nergens op.