Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dubbelpost maar boeiend.

Gemengde gevoelens hoor. Ergens doet het mij wel iets dat hij nu daar loopt met een Benfica sjaal (ok, ik was kritisch toen hij uit de jeugd door kwam), maar aan de andere kant vind ik het ook prachtig om te zien hoe gek de media daar wordt voor een speler van Feyenoord. Geeft zijn status echt wel waar hoe hij het de afgelopen jaren hier heeft gedaan. Was hij naar de PL gegaan, had je dit soort beelden echt niet gezien. Daarom ben ik er ook wel van overtuigd dat hij in ieder geval een serieuze kans krijgt als basisspeler. En ik gun het hem eigenlijk ook van harte.

Ook op basis van statistieken wel een grote meneer geworden in Europa. Zal moeilijk te vervangen zijn, maar op dat gebied vertrouw ik dan weer op Slot. Die maakt er vast iets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 miljoen plus 25% van de rechten behouden. Kijk, dat is al weer beter dan wat er gisteren bekend was. Nu moet Kokcu 60 opleveren om uiteindelijk op 45 voor Feyenoord uit te komen. En dan reken ik de opleidigsvergoeding niet eens mee. Speelt vanaf 13 bij Feyenoord, dus dat zal ook 4/4,5% zijn dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ontzettend teleurstellende deal. Veel te vroeg gehandeld en geaccepteerd. Ben er van overtuigt dat minstens 10 miljoen meer zeker realistisch was gezien de interesse.

Nu laten we spelers overdreven gezegd voor koopjes gaan terwijl we zelf te vaak de hoofdprijs betalen (Zerrouki, Timber).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Richarð.:

Wat een ontzettend teleurstellende deal. Veel te vroeg gehandeld en geaccepteerd. Ben er van overtuigt dat minstens 10 miljoen meer zeker realistisch was gezien de interesse.

Nu laten we spelers overdreven gezegd voor koopjes gaan terwijl we zelf te vaak de hoofdprijs betalen (Zerrouki, Timber).

Dit is gewoon een afspraak tussen Feyenoord en Kökçü geweest? Maak het seizoen af en we zullen met je meewerken. Benfica wilde hem afgelopen winter eigenlijk al overnemen toen Fernandez bij Benfica vertrok. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei The Saint:

Dit is gewoon een afspraak tussen Feyenoord en Kökçü geweest? Maak het seizoen af en we zullen met je meewerken. Benfica wilde hem afgelopen winter eigenlijk al overnemen toen Fernandez bij Benfica vertrok. 

Prima dat zon afspraak er is, maar je hoeft niet de eerste de beste fooi te accepteren. Bij Benfica lachen ze zich suf. Twee keer onderhandelen met Feyenoord, twee keer kassa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei The Saint:

Er zit een verschil tussen “meewerken aan een transfer” en “akkoord gaat met zo’n beetje de eerste club die zich meld” imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei MetalMichael:

Heeft allemaal met verwachtingen te maken. Bij Kokcu waren de gewekte verwachtingen richting de 40 miljoen. Ook door de uitspraken van Te Kloese zelf. 

Terugkerend probleem is dat rond Feyenoord de verwachtingen van bedragen van verkopen vaak te hoog zijn en die van aankopen vaak te laag.

Ah als er vanuit bestuur zulke uitspraken worden gedaan dan snap ik de teleurstelling wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-6-2023 om 00:09 zei 007mark:

Dubbelpost maar boeiend.

Gemengde gevoelens hoor. Ergens doet het mij wel iets dat hij nu daar loopt met een Benfica sjaal (ok, ik was kritisch toen hij uit de jeugd door kwam), maar aan de andere kant vind ik het ook prachtig om te zien hoe gek de media daar wordt voor een speler van Feyenoord. Geeft zijn status echt wel waar hoe hij het de afgelopen jaren hier heeft gedaan. Was hij naar de PL gegaan, had je dit soort beelden echt niet gezien. Daarom ben ik er ook wel van overtuigd dat hij in ieder geval een serieuze kans krijgt als basisspeler. En ik gun het hem eigenlijk ook van harte.

Ook op basis van statistieken wel een grote meneer geworden in Europa. Zal moeilijk te vervangen zijn, maar op dat gebied vertrouw ik dan weer op Slot. Die maakt er vast iets van.

Op 4 Kenneth Taylor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei cimbomcu:

Wat bedoel je MM

Dat het een leuke observatie is voor in het Ajaxtopic, aangezien daar van de week een discussie over hem was.

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik vond het wel hilarisch eerlijk gezegd. Dat blijkt maar weer hoe statistieken iemands zicht kunnen vertroebelen. 

Eens. Statistieken altijd als onderdeel van, nooit als enige graadmeter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de naam van die Gambiaan wel eens voorbij zien komen op Twitter al. En dan niet bij die post die hierboven al staat, voor jullie de wijsneus gaan uithangen ;)

Bedoel deze, benieuwd of het wat gaat worden:

Link naar opmerking
Deel via andere websites