Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Volgens mij willen ze inderdaad ook een zelfde soort constructie als ze met Enzo Fernandez gedaan hebben. In dat opzicht is het voor Feyenoord een gunstige stap aangezien je je transferrecord nu verbreekt en later nogmaals geld kan vangen.

Snap het vanuit Kokcu zelf alleen niet extreem goed. Als de geruchten kloppen dat een Brighton bijv. ook veel interesse heeft, dan zal ik persoonlijk eerder daar heen gaan en op die manier een stap binnen de PL maken of nog een jaar CL met Feyenoord spelen en dan een absolute toptransfer maken dan dit via Benfica doen. Het niveau van de middenmoot/onderin van Portugal en Nederland verschilt elkaar denk ik niet eens zo heel veel. Uitblinken tegen de Volendam's of RKC's en de Portimonenses of Maritimo's zal hem altijd wel lukken. Vind vooral dat hij zich nu moet bewijzen dat die elke week een topprestatie kan leveren tegen bijv. een West Ham of een Bournemouth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Volgens mij willen ze inderdaad ook een zelfde soort constructie als ze met Enzo Fernandez gedaan hebben. In dat opzicht is het voor Feyenoord een gunstige stap aangezien je je transferrecord nu verbreekt en later nogmaals geld kan vangen.

Snap het vanuit Kokcu zelf alleen niet extreem goed. Als de geruchten kloppen dat een Brighton bijv. ook veel interesse heeft, dan zal ik persoonlijk eerder daar heen gaan en op die manier een stap binnen de PL maken of nog een jaar CL met Feyenoord spelen en dan een absolute toptransfer maken dan dit via Benfica doen. Het niveau van de middenmoot/onderin van Portugal en Nederland verschilt elkaar denk ik niet eens zo heel veel. Uitblinken tegen de Volendam's of RKC's en de Portimonenses of Maritimo's zal hem altijd wel lukken. Vind vooral dat hij zich nu moet bewijzen dat die elke week een topprestatie kan leveren tegen bijv. een West Ham of een Bournemouth

Ik denk eigenlijk dat het wel eens een fout kan zijn, tenzij je meteen na twee seizoenen weg gaat. Op dit moment is Benfica nog wel beter en heeft het waarschijnlijk meer geld, maar dat kan wel eens veranderen als Nederland meer Champions League plekken gaat krijgen. Dan moet Benfica vast kampioen gaan worden, terwijl Feyenoord top 2/3 moet eindigen. In de eerste twee jaar maakt dat misschien nog niet zo veel uit, maar over een jaar of 3 als het een keer mis gaat bij Benfica en ze een keer achter Sporting en Porto eindigen, is dat niet zo handig. Ik weet ook niet waar Brighton staat ten opzichte van Benfica, wordt daar echt zoveel meer verdient? Lijkt me niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei himan:

Ik weet ook niet waar Brighton staat ten opzichte van Benfica, wordt daar echt zoveel meer verdient? Lijkt me niet?

Neres verdient 77k per week en is daarmee volgens mij de best betaalde. Adam Lallana is dat bij Brighton met 90k per jaar. Hoe betrouwbaar de site is werkelijk waar geen idee, maar het zal dan ongeveer gelijk liggen. Maar met de PL miljoenen bij Brighton is de kans groter dat het salarishuis daar omhoog gaat, dan bij Benfica met de twijfel over CL inkomsten die jij aanhaalt inderdaad. Bron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Neres verdient 77k per week en is daarmee volgens mij de best betaalde. Adam Lallana is dat bij Brighton met 90k per jaar. Hoe betrouwbaar de site is werkelijk waar geen idee, maar het zal dan ongeveer gelijk liggen. Maar met de PL miljoenen bij Brighton is de kans groter dat het salarishuis daar omhoog gaat, dan bij Benfica met de twijfel over CL inkomsten die jij aanhaalt inderdaad. Bron

En hoe groot is de kans dat Brighton per ongeluk degradeert. Dat kan kan ook gebeuren. Ik zou denk ik gewoon naar de club gaan die me het meeste geld bied, mits het in Europa is. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel weer een vooraanstaande club waarmee je kampioen kan worden, maar verder in vergelijkbare competitie inderdaad. Benfica wel grotere kans om goed te presteren in de CL, maar Feyenoord wilt daar wel naartoe. Dus lastig te zeggen. Niet 'de topclub' waar je vooraf op gehoopt had denk ik.

Edit; Schijnt wel 3x zoveel te gaan verdienen als hij nu doet. Dat is wel lekker cashen natuurlijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Dit inderdaad. Denk dat hij veel beter af is bij een club in een grotere competitie waarin je het wekelijks moet laten zien. Tenzij hij zichzelf niet rijp genoeg acht natuurlijk, wat het dan een goede stap zou maken. Of Benfica dan de juiste stap is, is een tweede. Met Aursnes en die jongen uit de jeugd heb je ook echt wel het risico dat je er gewoon naast komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet direct het niveau wat je in gedachten hebt voor Kokcu, ik vond hem er echt bijna elke wedstrijd met kop en schouders bovenuit steken. Maar aan de andere kant: Dik salaris, lekker weer, en een club die een prima record heeft qua opstap naar de absolute top. Zo raar vind ik de keuze dan ook weer niet.

Tot nu toe zijn United en Liverpool de enige echte topclubs die genoemd worden volgens mij, maar geen idee hoe concreet dat is. Als dat vooral een media dingetje is, dan snap ik de keuze wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei himan:

En hoe groot is de kans dat Brighton per ongeluk degradeert. Dat kan kan ook gebeuren. Ik zou denk ik gewoon naar de club gaan die me het meeste geld bied, mits het in Europa is. :mrgy:

Mwoah ik denk vrij klein. Voeren een heel goed beleid, hebben dacht ik een rijke eigenaar er achter zitten en als je naar de  klasseringen van de afgelopen 8 jaar kijkt dan zie je dat ze vrij stabiel zijn en de weg juist naar boven hebben ingezet. Ook als je kijkt naar de uitgaande transfers van Brighton de afgelopen jaren dan zie je dat de spelers ook erg goed in de markt liggen.

Daarnaast is de kans ook best groot dat Benfica de komende jaren geen kampioen wordt en dus geen CL speelt. Als je zo gaat redeneren dan kan je overal wel je vraagtekens bij zetten. Denk namelijk dat Kokcu wel de ambitie heeft om hoger te eindigen dan bij Benfica of Brighton dus dan zou ik het salaris wat je gaat verdienen niet als uitganspunt houden.

Vergeet er nog haast bij te vermelden dat er bij Brighton nu een geweldige trainer zit met een spelsysteem dat ook echt perfect bij Kokcu zou gaan passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei bas huijsmans:

Mwoah ik denk vrij klein. Voeren een heel goed beleid, hebben dacht ik een rijke eigenaar er achter zitten en als je naar de  klasseringen van de afgelopen 8 jaar kijkt dan zie je dat ze vrij stabiel zijn en de weg juist naar boven hebben ingezet. Ook als je kijkt naar de uitgaande transfers van Brighton de afgelopen jaren dan zie je dat de spelers ook erg goed in de markt liggen.

Daarnaast is de kans ook best groot dat Benfica de komende jaren geen kampioen wordt en dus geen CL speelt. Als je zo gaat redeneren dan kan je overal wel je vraagtekens bij zetten. Denk namelijk dat Kokcu wel de ambitie heeft om hoger te eindigen dan bij Benfica of Brighton dus dan zou ik het salaris wat je gaat verdienen niet als uitganspunt houden.

Vergeet er nog haast bij te vermelden dat er bij Brighton nu een geweldige trainer zit met een spelsysteem dat ook echt perfect bij Kokcu zou gaan passen

De Zerbi doet het natuurlijk uitstekend maar de vraag is wel hoe lang hij dan bij Brighton blijft zitten. Geloof niet dat als hij volgend jaar nog zo'n prestatie op de mat ligt hij dan nog lang in Brighton blijft. Ik vind het geen slechte zet van Kokcu ook omdat hij volgens mij gewoon snel duidelijk wilt hebben, voor zichzelf en voor Feyenoord. Wij gaan simpelweg Kokcu niet verpatsen voor 50 miljoen en daar moeten we ook vrede mee hebben. We zijn nog niet op dat punt maar 30-35 miljoen met zo'n 20/25% doorverkoop is gewoon een prachtige deal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei bas huijsmans:

Benfica ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepi dus zo goed als rond met PSV. Prima, ben er eigenlijk niet rouwig om. Had het ook prima gevonden als hij wel kwam, daar niet van. Maar om meer dan 7 (?) miljoen neer te leggen voor een 2e spits moet je denk ik niet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Pepi dus zo goed als rond met PSV. Prima, ben er eigenlijk niet rouwig om. Had het ook prima gevonden als hij wel kwam, daar niet van. Maar om meer dan 7 (?) miljoen neer te leggen voor een 2e spits moet je denk ik niet willen.

Dat denk ik inderdaad ook niet. Als Gimenez blijft heb je wel een hele dure bankzitter. En dat kan Danilo ook prima.

Al zou ik dan bijvoorbeeld een Lassina Traore wel weer een fijne optie vinden. Geen idee hoe het met hem is sinds die knieblessure, maar die moet toch wel op te halen zijn en vind ik dan wel weer een stapje beter dan Danilo. Misschien ivm de regels een jaartje kunnen huren, net zoals met Szymanski?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is deze Jap?

Citaat

According to Kronen Zeitung, Feyenoord has reached a personal agreement with Keito #Nakamura The clubs are said to be still negotiating a transfer fee for the Japanese (~10M€) On an other hand, Feyenoord's manager said that Nakamura isn't the 1st choice atm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ex Twente, nu Lask Linz waar jij 3243246 assist in een jaar gegeven heeft. Te Kloese heeft aangegeven dat hij op dit moment niet de eerste optie voor Feyenoord is maar dat Feyenoord wel belangstelling heeft. Ik ga er niet van uit dat Feyenoord 10 miljoen euro voor een speler kan/gaat neerleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Thierryvane:

Wie is deze Jap?

Op 17-5-2023 om 21:49 zei 007mark:

Linksbuiten gaan jullie een naam tegenkomen die waarschijnlijk niet snel verwacht wordt. Dat is namelijk ex FC Twente-speler Keito Nakamura (LASK Linz). Heeft daarna nog gespeeld in Japan en België, maar in zijn tweede seizoen bij LASK Linz is hij vaste basisspeler en doet dat heel verdienstelijk. Speelt alles en is dit seizoen betrokken geweest bij 24 doelpunten. Wat mij betreft indrukwekkende cijfers voor een buitenspeler en daar kwam bij Feyenoord dit seizoen, mede door veel rouleren, niemand aan. Contract tot de zomer van 2025.

Lees je mijn stukkies wel, Thier? :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kokcu definitief naar Benfica. Mooie club, mooie stadion. Slimme tussenstap. Je ziet aan die Fernandez dat het snel kan gaan als je daar speelt. Is natuurlijk een club die al jaren gegarandeerd CL speelt. Is de recordaankoop allertijden, wordt de best betaalde speler en gaat met nummer 10 spelen. Feyenoord heeft een tikkie verstuurd van 30 miljoen euro en houdt 20% van van de rechten in handen. Ik vind het een mooie, verdiende transfer. Voor de mensen die Feyenoord vergelijken met Benfica: hij gaat het 4 x zoveel verdienen daar als ik de geruchten mag geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoopt altijd op een enorme knaller als transferbedrag, maar dit is al een dik record. Moeten denk ik tevreden zijn. Hopelijk maakt Orkun het daar waar en kunnen we over 2 jaar nog een keer goed profiteren van zijn ontwikkeling.

Gun hem daar het beste in ieder geval. Lekker door de voordeur weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om in totaal 40 miljoen op te leveren moet hij bij Benfica vertrekken voor 50 miljoen. Dan moet hij wel écht hoge ogen gaan gooien in de Champions League wedstrijden die hij speelt. Gezien de transfersom denk ik wel dat Schmidt vertrouwen in hem heeft en dus gaat opstellen. Je gaat ook geen 30 miljoen neerleggen en Orkun op de bank zetten denk ik. Clubs in Engeland misschien wel, omdat geld daar onuitputbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites