Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Thomassje123:

Ps. Mooie sfeer daar in het uitvak :) 

Zo, inderdaad _O_

Lekkere overwinning weer, al vind ik dat je wel wat teveel kansen weggeeft vandaag. Daar tegenover creëer je voldoende, waar met name Szymanski matig in de afwerking was. Zou toch Bullaude wel een paar keer willen zien komende tijd. En Wellenreuther een uitstekende pot gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag weer. Tot dusverre was (en ben) ik altijd nog wel huiverig voor te grote praatjes, maar nu mag je het echt niet meer weggeven. We zullen wel niet alles winnen - Go Ahead zal in de Kuip nog wel een puntje stelen - maar je hebt echt een hele mooie marge opgebouwd de laatste weken. Slot is een legende als hij het ook echt flikt. 

Ook voor het eerst dat ik zo ontspannen naar een Klassieker toeleef. Normaal is dat immers altijd met de verwachting dat er verloren wordt, terwijl nu totale ontspanning overheerst. Dit Feyenoord gaat niet snel ten onder. Mocht dat wel gebeuren, is het met volle strijd. Mooie ploeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke overwinning en ook dikverdiend.

En wat was Higler weer dramatisch. Echt één van de allerslechtste in Nederland. Hoe is het mogelijk dat je hem niet op de stip legt na het volleyballen van Vriends?

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

It isn't over till the fat lady sings. Niet jynxen. Maar wat een elftal. Het is echt absurd hoeveel werklust dit team heeft. Ze blijven maar gaan. Pedersen die er in de 90e minuut nog even een sprint uitperst. Echt fantastisch.

On a personal note komt het toch wel dichtbij. Het kan het eerste kampioenschap worden zonder mijn vader. Dankzij mijn vader die mij meenam naar de Kuip toen ik 6 jaar oud was ben ik voor Feyenoord (dat hou ik graag een beetje geheim, wil neutraal over komen). Gelukkig heeft hij het kampioenschap in 2017 nog fit meegemaakt, helaas werd hij daarna ziek. Merk dat ik sinds gisteren daar wel een knoop in mijn maag van krijg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

It isn't over till the fat lady sings. Niet jynxen. Maar wat een elftal. Het is echt absurd hoeveel werklust dit team heeft. Ze blijven maar gaan. Pedersen die er in de 90e minuut nog even een sprint uitperst. Echt fantastisch.

On a personal note komt het toch wel dichtbij. Het kan het eerste kampioenschap worden zonder mijn vader. Dankzij mijn vader die mij meenam naar de Kuip toen ik 6 jaar oud was ben ik voor Feyenoord (dat hou ik graag een beetje geheim, wil neutraal over komen). Gelukkig heeft hij het kampioenschap in 2017 nog fit meegemaakt, helaas werd hij daarna ziek. Merk dat ik sinds gisteren daar wel een knoop in mijn maag van krijg. 

Dit is inderdaad een van de belangrijkste dingen die dit Feyenoord beter maakt dan andere ploegen. Volgens mij zag ik laatst al eens een statistiek voorbij komen dat Feyenoord de meeste punten heeft gepakt na een achterstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Feyenoord bevestigt: Koopoptie Leo Sauer gelicht

Feyenoord heeft de optie in het huurcontract van Leo Sauer gelicht. De 17-jarige aanvaller wordt daardoor definitief overgenomen van het Slowaakse MŠK Žilina en tekent bij Feyenoord een contract voor de duur van drie seizoenen tot medio 2026.

Sauer wordt momenteel gehuurd van MŠK Žilina. De jeugdinternational van Slowakije speelt dit seizoen vooral zijn wedstrijden in Feyenoord Onder 21 maar heeft vanwege zijn goede ontwikkeling al zijn officieuze debuut in Feyenoord 1 mogen maken. In het gewonnen oefenduel met KV Oostende (2-0) kwam Sauer in de tweede helft binnen de lijnen en was hij meteen trefzeker.

Rini Coolen, Head of Academy van Feyenoord: ‘We zijn er als club erg content mee dat we een groot talent als Leo voor langere tijd aan ons hebben weten te binden. Leo heeft zich dit seizoen razendsnel weten aan te passen en heeft in korte tijd laten zien over veel kwaliteit en potentie te beschikken. Niet voor niets heeft hij al meerdere malen mogen aansluiten bij Feyenoord 1.’

‘Het ondertekenen van mijn contract geeft mij een zeer goed gevoel’, zegt Sauer. ‘Het is een teken dat er geloof in mij is en het is erg fijn dat ik mij bij deze grote club mag door ontwikkelen. Vanaf de eerste dag dat ik op Varkenoord binnenstapte was mijn doel om succesvol te worden en hier langer te mogen blijven. Mijn volgende doel is om stapje voor stapje een betere voetballer te worden en zodoende naar het niveau van Feyenoord 1 toe te groeien.’

Bron: 1908.nl

Ondanks dat het laatste Slowaakse talent dat we van Zilina overnamen niet kon overtuigen, toch blij mee. Hoor echt veel goede verhalen over deze jongen.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de maandagen 8-mei, 15-mei en 22-mei vrijgenomen. Nu even afwachten wanneer we naar de Coolsingel mogen. Zou een giga jinx kunnen zijn dit, maar zelfs ik heb er nu een keer vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Zo, de maandagen 8-mei, 15-mei en 22-mei vrijgenomen. Nu even afwachten wanneer we naar de Coolsingel mogen. Zou een giga jinx kunnen zijn dit, maar zelfs ik heb er nu een keer vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Kom je anders rellen? Of bewaar je dat voir de zondag ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Beppu:

Dat we het even weten boys

Ik gun het alle Feyenoord fans, en Feyenoord zelf de dubbel maar niet iedereen evenveel veel maar gun het wel!

En jij staat bovenaan mijn lijstje als Feyenoord fan die ik de dubbel gun en hoop dat je wint:classic_love::t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites