delichris Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Mooi dat Feyenoord door is. Marseille is wel te pakken denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Ongelofelijk weer. Wat een niveau van de wedstrijd hahaha. Ik was ook zo ziek gespannen, want dit was wel weer des Feyenoords hoor. Walemark erin voor de geblesseerde Jens vond ik ook wel fijn om te zien, ik was namelijk heel erg bang dat Hendrix meteen zou komen en dat is meestal geen garantie op succes. Jammer dat Kokcu in de laatste minuut onderuit gezaagd werd, dan had die de wedstrijd was positiever kunnen afsluiten. Speelde tweede helft overigens wel een stuk beter dan de eerste, dat moment bleef echt bij m hangen in de eerste helft. Dat Slavia Praag is trouwens wel een ongekend stug elftal zeg. Die coach heeft zijn zaakjes goed voor mekaar daar, geen echte uitblinkers maar zo ontzettend taai. Blij dat dit er op zit en we weer door mogen. Marseille gaat ongelofelijk lastig worden maar denk dat dat ons wel beter ligt dan een Roma bijvoorbeeld. Ps. heb gisteren in de heat of the moment (bij de 1-2) een shirt van Dessers gekocht. Kon het niet laten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Lekker boys. Vannacht heb ik om half 4 de samenvatting nog even aangezet, toen ik net terug kwam van bedrijfsfeest Zie dat ze 28-april thuis spelen. Ga een kaart proberen te fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 6 uur geleden zei delichris: Mooi dat Feyenoord door is. Marseille is wel te pakken denk ik zo. Op basis van? Marseille wel echt de topfavoriet voor überhaupt het toernooi op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 4 uur geleden zei Urbeto: Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 17 minuten geleden zei lennard95: Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Ze hebben je weer vroeg vrijgelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 6 uur geleden zei lennard95: Ik heb in de Dubliner zitten kijken, kroeg was van ons toen. Iets dergelijks was ook mijn alternatief geweest. Hoe dan ook, geweldige avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Gefeliciteerd Feyenoorders! Dat interview met Kokcu, het is mooi en sneu tegelijkertijd ''Orkun, halve finale hoe nu verder?'' ''Vanavond nog even rouwen, en dan focussen op die halve finale'' . 12 uur geleden zei Urbeto: Wat een avond zeg. Zonder wedstrijdkaart naar het stadion gegaan en zowaar nog binnengekomen door de meest vriendelijke Tsjechen ooit Onvergetelijk. Lijp zeg, hoe is dat tot stand gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 13 uur geleden zei cimbomcu: Lijp zeg, hoe is dat tot stand gekomen? Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindstand: Feyenoord kreeg ditmaal slechts 969 uitvak kaarten. Ik had hierdoor dus geen kaart, maar wel geboekt. En nadat meerdere contacten op een kaart op niets uitliepen (er werden zelfs tickets door Slavia teruggetrokken omdat ze per ongeluk dubbel waren uitgegeven) besloot ik in een laatste wanhoopsdaad met een verzoekend A4'tje naar het stadion te gaan, temidden van alle Slavia supporters. Uiteindelijk, na ruim een uur als soort van human billboard rondgelopen te hebben, zag ik een Tsjechisch echtpaar met hun volwassen zoon naar me kijken. Het bleek dat ze inderdaad een ticket over hadden, ware het niet dat het eigenlijk een kinderticket was. Maar, mocht het werken, namen ze me wel mee. Bij het fouilleren begon de steward in het Tsjechisch nog lastig te doen, maar door mijn reddende engelen werd ook dat snel de kop ingedrukt. Oftewel: al het geluk van de wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Haha super vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Op 15-4-2022 om 14:46 zei 007mark: Ze hebben je weer vroeg vrijgelaten. Schijnbaar is die karelsbrug belangrijk ofzo Op 15-4-2022 om 20:38 zei Urbeto: Iets dergelijks was ook mijn alternatief geweest. Hoe dan ook, geweldige avond. Ja joh de Pmds was ook helemaal goud. Hare Krishna in praag loopt nu ook rond met een feyenoord sjaal na gister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Mijn ''brug'' in Praag is idd tof ja @Urbeto geweldig zeg, lekker man, bofkont. Heb je die geweldige Tsjechen nog bedankt door bijvoorbeeld bier voor ze te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Mijn ''brug'' in Praag is idd tof ja Haha, De historische dingen in Praag zijn tof ja, was gister ook naar het Strahov stadion geweest (grootste stadion ter wereld dacht ik) daar konden we wel iedereen in kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Definitieve doodsteek voor een competitief Feyenoord; het nieuwe stadion gaat niet door en zo aan de toon van de berichtgeving te lezen gaat er de komende jaren ook niet gezocht worden naar een alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Lekker 15 jaar bezig geweest met dit prestige project, top beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Huh dacht al die tijd dat het was òf een nieuw stadion òf verbouwen. Maar er is dus nog een derde scenario; niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 2 minuten geleden zei Sophomore: Maar er is dus nog een derde scenario; niets. Overgenomen uit Amsterdam idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 (bewerkt) Verstandig besluit, beter nu dan dat ze mee stoppen tijdens verbouwing zoals bijvoorbeeld de HSL. EDIT: HSL is natuurlijk af al heellang maar was maar kleine 7,2 miljard euro 21 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 17 uur geleden zei PJHoutman: Definitieve doodsteek voor een competitief Feyenoord; het nieuwe stadion gaat niet door en zo aan de toon van de berichtgeving te lezen gaat er de komende jaren ook niet gezocht worden naar een alternatief. Definitieve doodsteek was geweest dat dat plan werd doorgedrukt. Totaal onhaalbaar project wat er voor gezorgd zou hebben dat Feyenoord binnen 5 jaar failliet was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 17 uur geleden zei PJHoutman: Definitieve doodsteek voor een competitief Feyenoord; het nieuwe stadion gaat niet door en zo aan de toon van de berichtgeving te lezen gaat er de komende jaren ook niet gezocht worden naar een alternatief. Vond je het plan dan realistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 24 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Definitieve doodsteek was geweest dat dat plan werd doorgedrukt. Totaal onhaalbaar project wat er voor gezorgd zou hebben dat Feyenoord binnen 5 jaar failliet was. Ik heb de berichtgeving niet gelezen, maar ik vind het wel heel vreemd dat er überhaupt niet meer gekeken wordt naar het renoveren van De Kuip. Er zullen toch vast low-budget verbeteringen te realiseren zijn die de club snel meer omzet kan opleveren? Dan denk ik alleen al aan de horeca in het stadion, schijnen toch altijd zulke megalange rijen te staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 16 minuten geleden zei Rogier.: Ik heb de berichtgeving niet gelezen, maar ik vind het wel heel vreemd dat er überhaupt niet meer gekeken wordt naar het renoveren van De Kuip. Er zullen toch vast low-budget verbeteringen te realiseren zijn die de club snel meer omzet kan opleveren? Dan denk ik alleen al aan de horeca in het stadion, schijnen toch altijd zulke megalange rijen te staan? Er is gewoon 15 jaar alleen maar gekeken naar een nieuwe Kuip. 15 jaar lang is er gezegd en gedacht dat er een nieuwe Kuip zou komen waardoor er volgens mij door de directie nooit gekeken is naar renovatie. De Kuip loopt dus minstens 15 jaar achter qua renovatie. Volgens mij is het gevolg hier van dat Stadion Feyenoord N.V. straks ook failliet is doordat zij die lening aan Goldman Sachs moeten terugbetalen. Zijn veel mensen die roepen dat die schuld bij Feyenoord is maar gelukkig is dat er één van Stadion Feyenoord. Wel moet de directie nu een concreet plan gaan verzinnen hoe de Kuip weer 20 jaar door kan, want ik denk dat dat wel de conclusie is van dit besluit dat we de aankomende 10/15 jaar sowieso nog niet aan nieuwbouw gaan beginnen. Die Koevermans en Gudde hebben dit project zo lang in leven gehouden, en ik denk oprecht dat als je 5/10 jaar geleden gewoon de knoop had doorgehakt ja of nee je nu veel minder in de shit had gezeten. Het plan dat er lag met "Feyenoord City" stonk aan alle kanten, als je die rapporten ook las met wat voor bezetting er moest zijn, wat voor prestaties Feyenoord structureel moest behalen dan wist je gewoon dat degene die dat bedacht hadden er weinig kaas van gegeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Vond je het plan dan realistisch? Ik vind niets doen een grote fout. Ik trek ook grote twijfels bij de lange-termijnhoudbaarheid van renovatie. Feyenoord City was zeer ambitieus, maar dat er een nieuw stadion moet komen om bij de top mee te doen lijkt me duidelijk. Ik had ook liever gezien dat Feyenoord City in een eerder stadium was omlaaggeschaald naar een realistischer project. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik vind niets doen een grote fout. Ik trek ook grote twijfels bij de lange-termijnhoudbaarheid van renovatie. Feyenoord City was zeer ambitieus, maar dat er een nieuw stadion moet komen om bij de top mee te doen lijkt me duidelijk. Ik had ook liever gezien dat Feyenoord City in een eerder stadium was omlaaggeschaald naar een realistischer project. Maak daar maar onhaalbaar van. Dat financiéle rapport wat er aan hangt waar de begroting o.a. in zat is qua begroting echt tenenkrommend slecht. Voor de rest ben ik het roerend met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten