PJHoutman Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Opvallend; op huurcontracten (Til, Dessers, Nelson) zijn er maar twee spelers van wie het contract a.s. zomer afloopt; Teixeira en El Bouch. Neem aan dat die allebei niet worden verlengd. Onze TD heeft wel eens meer te doen gehad tussen januari en juni. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei PJHoutman: Opvallend; op huurcontracten (Til, Dessers, Nelson) zijn er maar twee spelers van wie het contract a.s. zomer afloopt; Teixeira en El Bouch. Neem aan dat die allebei niet worden verlengd. Onze TD heeft wel eens meer te doen gehad tussen januari en juni. Kan hij mooi aan de slag met de contracten die een jaar later aflopen. Want dat wordt anders verkopen en vervangen deze zomer. Keuze voor een reservekeeper moet worden gemaakt, op Bijlow na lopen ze allemaal 2023 af. Senesi wordt nu of in de zomer verkocht (contract 2023). Linssen ook contract tot 2023. Alvast voorsorteren op (evt) vertrek van Bijlow, Malacia, Geertruida, Kökcü en Sinistera. Genoeg voorwerk te doen, ik benijd hem niet. 28 januari 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Kan hij mooi aan de slag met de contracten die een jaar later aflopen. Want dat wordt anders verkopen en vervangen deze zomer. Keuze voor een reservekeeper moet worden gemaakt, op Bijlow na lopen ze allemaal 2023 af. Senesi wordt nu of in de zomer verkocht (contract 2023). Linssen ook contract tot 2023. Alvast voorsorteren op (evt) vertrek van Bijlow, Malacia, Geertruida, Kökcü en Sinistera. Genoeg voorwerk te doen, ik benijd hem niet. Er zal toch vooral een lijstje met eerste keepers liggen lijkt me, want Bijlow zien we na WK22 niet meer terug hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: Er zal toch vooral een lijstje met eerste keepers liggen lijkt me, want Bijlow zien we na WK22 niet meer terug hoor. Vandaar dat die twee regels later ook benoemd wordt. Ben wel benieuwd wat ze met die jonge keepers doen. Gaan ze nu al kiezen, of gaan ze die verlengen en verhuren om te kijken of het wat wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 7 uur geleden zei PJHoutman: Er zal toch vooral een lijstje met eerste keepers liggen lijkt me, want Bijlow zien we na WK22 niet meer terug hoor. Denk je dat Bijlow gaat keepen in Oranje tijdens het WK? Ik denk dat het Jasper gewoon gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: Denk je dat Bijlow gaat keepen in Oranje tijdens het WK? Ik denk dat het Jasper gewoon gaat worden. Denk dat het 50/50 is, hangt er vanaf of Bijlow zich herstelt, laatste tijd wat onzeker. Maar zelfs als hij niet keept is hij dan gewoon weg, is te goed om nog langer te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Uitdaging gaat hem vooral zitten in het halen van vervangers voor Senesi (moet je verkopen als hij niet verlengt), Kokcü, Sinisterra en Malacia. Die laatste 3 gaan gewoon clubs voor komen die rond de 15 miljoen willen gaan neerleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik mag toch hopen dat je iets meer kunt krijgen voor deze spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: Ik mag toch hopen dat je iets meer kunt krijgen voor deze spelers. Sinisterra verwacht ik een transferrecord voor. Malacia is een verdediger, dus dat zal wel meevallen. Kokcu ergens ertussenin. Die 15M was dus meer een gemiddelde waar ik vanuit ga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 HIj kan ook prima verdedigen, maar niet zo ver van de goal. Dat had Advocaat toch goed gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 Al helemaal met Botteghin naast hem natuurlijk. Toen viel dat bij Senesi ook al iets minder op voor de gemiddelde kijker. Moet het overigens nog maar zien met die bedragen. Als Feyenoord de Conference League wint of in de finale komt zou dat enorm helpen. Maar anders.. Als ik de td van Sevilla ben en Feyenoord vraagt 20 miljoen voor Sinisterra.. Nou, voor dat geld nog heel veel andere talentvolle linksbuitens. Met enige hype en vermogende clubs die tegen elkaar opbieden kan een prijs soms nog wel wat hoger uitvallen. Dat zie ik bij een Kökcu het snelst gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Moet het overigens nog maar zien met die bedragen. Als Feyenoord de Conference League wint of in de finale komt zou dat enorm helpen. Maar anders.. Als ik de td van Sevilla ben en Feyenoord vraagt 20 miljoen voor Sinisterra.. Nou, voor dat geld nog heel veel andere talentvolle linksbuitens. Met enige hype en vermogende clubs die tegen elkaar opbieden kan een prijs soms nog wel wat hoger uitvallen. Dat zie ik bij een Kökcu het snelst gebeuren. Dit inderdaad. Met een 3e plek in de Eredivisie en geen bijzondere CL-prestatie, vind ik 15 miljoen gemiddeld ook veel. Moet wel zeggen dat ik de contractduren nu niet weet, heeft natuurlijk ook nog invloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 (bewerkt) Als er voor Daramy 12 miljoen betaald is, dan zie ik weinig vreemds in 20 voor Sinisterra. We gaan het uiteindelijk allemaal wel zien, maar ik denk eerder aan gemiddeld 18 miljoen voor die drie, dan 15. Alles zal afhangen van WK deelname, eventuele blessures, prestaties in de tweede seizoenshelft en misschien wel het belangrijkste: Moment in de transferperiode. 29 januari 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 We zijn ook echt een soort liefdadigheidsinstelling he....nu is het weer Teixeira die transfervrij vertrekt. Terwijl hij gewoon nog een contract heeft. Vraag desnoods gewoon 2 ton ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Jij had liever z'n contract á 9 ton per jaar door laten lopen bij geen interesse? Misschien die optie voor nog een jaar lichten om er twee ton uit te slepen. Wees blij dat je die 4,5 ton bespaart nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Sandler ondertussen gepresenteerd, Dermane zal vandaag ook nog wel gebeuren. Op zich een prima transferwindow qua breedte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 En daar is Dermane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Eigenlijk een uitstekend transferwindow geweest. Hopelijk gaan we een mooie 2e seizoenshelft tegemoet. Vooral zin in de UCL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Staat nu een prima selectie om in de tweede seizoenshelft de aanval in te zetten op plek 2. Breedte was de achilleshiel, dat is nu wel geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 4 minuten geleden zei MetalMichael: Staat nu een prima selectie om in de tweede seizoenshelft de aanval in te zetten op plek 2. Breedte was de achilleshiel, dat is nu wel geregeld. Plek 2!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Ik weet nu niet of je dat te hoog of te laag vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 4 minuten geleden zei PJHoutman: Plek 2!? En dan door natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 (bewerkt) Prima dat we er in de breedte van de selectie er op vooruit zijn gegaan. Maar als ik dan toch een kanttekening mag plaatsen: ik had toch nog ingezet op een extra linksback en zo Hendriks een verhuur gegund om wekelijks minuten te laten maken als centrale verdediger. Dan heb je komende zomer een betere/sterkere Hendriks waarmee je het vertrek van Senesi (wellicht) kunt opvangen. EDIT: Zou vd Ven inmiddels al een beetje spijt hebben van zijn transfer naar Wolfsburg ipv naar Feyenoord? 2 februari 2022 bewerkt door Jeffers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 9 minuten geleden zei Jeffers: Prima dat we er in de breedte van de selectie er op vooruit zijn gegaan. Maar als ik dan toch een kanttekening mag plaatsen: ik had toch nog ingezet op een extra linksback en zo Hendriks een verhuur gegund om wekelijks minuten te laten maken als centrale verdediger. Dan heb je komende zomer een betere/sterkere Hendriks waarmee je het vertrek van Senesi (wellicht) kunt opvangen. EDIT: Zou vd Ven inmiddels al een beetje spijt hebben van zijn transfer naar Wolfsburg ipv naar Feyenoord? Die verdient +- een miljoen per jaar. Ik denk dat je daarmee spijt wel afkoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Jeffers: EDIT: Zou vd Ven inmiddels al een beetje spijt hebben van zijn transfer naar Wolfsburg ipv naar Feyenoord? Tuurlijk niet. Ja hij zou graag willen spelen, ongetwijfeld. Maar via een club als Wolfsburg kom je vast wel voor huur bij leuke clubs in Duitsland of in het buitenland uit. Dat is nog altijd beter dan uit richting RKC, PEC en Fortuna. En dan reken ik het financiële plaatje nog niet mee. 2 februari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten